Antwerp for life !

Forum voor ACT as 1! waar je uw vragen kan stellen, meer kan vinden over ACT as 1! en de acties voor en door ACT as 1!

http://www.actasone.be

Moderator: Moderator Team

bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

01-12-2014 12:45

incuflex schreef:
Benklak schreef:
steffen schreef:Na de club, mogen we nu ook zeggen dat de jeugdwerking van Antwerp zijn schouders mee onder de kerstmarkt zet!
[goed]
Flyers al zien liggen dit weekend en heel wat ouders zijn al op de hoogte. Heel de academy speelt die zaterdag thuis tegen cappellen, om 10u00 en om 13u30. Er zal dus zeker heel wat volk van de jeugd de kerstmarkt op zijn minst passeren.
Super!
Rechtstaan en zingen!
Rechtstaan is zilver, zingen is goud!
Zingen=winnen
RAFCgirl
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: And you call yourself a man?!

02-12-2014 12:08

hoe zit dat nu eigenlijk met de organisatie van de kerstmarkt? Men ging mij daarover nog contacteren maar niks gehoord...
steffen
Junior
Junior

02-12-2014 13:48

RAFCgirl schreef:hoe zit dat nu eigenlijk met de organisatie van de kerstmarkt? Men ging mij daarover nog contacteren maar niks gehoord...
Stuur mij een pm. Ik heb geen idee met wie van ACT je al contact had, maar ik ben nen doener.
Too little too late.
keving
Eerste Elftal
Eerste Elftal

02-12-2014 14:52

steffen schreef:
RAFCgirl schreef:hoe zit dat nu eigenlijk met de organisatie van de kerstmarkt? Men ging mij daarover nog contacteren maar niks gehoord...
Stuur mij een pm. Ik heb geen idee met wie van ACT je al contact had, maar ik ben nen doener.
is dat een stille hint, over dien doener. Geen blabla maar.... :twisted:
thelawschoolkid
Banned User
Banned User

02-12-2014 15:07

keving schreef:
steffen schreef:
is dat een stille hint, over dien doener. Geen blabla maar.... :twisted:
boemboem? :twisted:
killatactic
Preminiem
Preminiem

02-12-2014 15:11

Eerst de planning vandaag en morgen en dan zullen alle vrijwilligers die zich aangemeld hebben een mail krijgen met de mogelijke dagindeling. ;)
Dan kunnen we nog eventueel verschuiven indien er mensen niet kunnen of problemen hebben met de voorgestelde planning.
Antwerp till I die!
bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

03-12-2014 09:41

(Nu echt) de laatste dag om er eentje (of meer) te bestellen!
bCnkO schreef:
Kerstboom

Gezelligheid en engagement gaan bij ACT as 1 hand in hand, kameraden! Het is heerlijk mijmeren over de grandioze reddingen van Ratko Svilar of de flitsende acties van Darko Pivaljević onder deze Servische blauwe spar (Picea Omorika).

Bestel hem snel en geef je kerst een rood-wit tintje! Ophalen kan op 9, 10 en 11 december van 18.00u tot 20.00u bij Schotense Tuinwerken, Laaglandlei 121, en op 12 en 12+1 december op de kerstmarkt aan Tribune 3. Bestellen kan tot en met maandag 24 november. Betalingen dienen uiterlijk dinsdag 25 november op de rekening van ACT as 1 te staan. Heb je geen kredietkaart? Bestellen per mail en betalen per overschrijving kan ook!

Mail je bestelling naar kerstboom@actasone.be en stort het juiste bedrag op rekeningnummer IBAN : BE92 953 126 900 823
met vermelding van “je naam + kerstboomformaat + aantal + locatie”, bv. “Jan Janssen, medium 1 bosuil”.
Bestellen kan tot en met maandag 24 november.
Rechtstaan en zingen!
Zingen=winnen
RAFCgirl
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: And you call yourself a man?!

03-12-2014 19:46

killatactic schreef:
Eerst de planning vandaag en morgen en dan zullen alle vrijwilligers die zich aangemeld hebben een mail krijgen met de mogelijke dagindeling. ;)
Dan kunnen we nog eventueel verschuiven indien er mensen niet kunnen of problemen hebben met de voorgestelde planning.
Ok :)
bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

16-12-2014 15:19

Puur uit interesse:

Zijn er naar het voorjaar toe al mensen die met ideekes spelen voor nieuwe events ten voordele van ACT?
Rechtstaan en zingen!
Zingen=winnen
Red_Dog
Top voetballer
Top voetballer

16-12-2014 15:25

bCnkO schreef:Puur uit interesse:

Zijn er naar het voorjaar toe al mensen die met ideekes spelen voor nieuwe events ten voordele van ACT?
Waarom geen voetbaltoernooike (zaal of veld) ?

Eerst kijken of er interesse is tussen de fans, en indien nodig kijken of er geen andere clubs willen meedoen ?
MDCCCLXXX
buitenbeentje
Top voetballer
Top voetballer

16-12-2014 15:29

Ik hoop dat zorro nog is een poging gaat doen om een quiz te organiseren.
Afbeelding
bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

16-12-2014 15:31

Red_Dog schreef:

Eerst kijken of er interesse is tussen de fans, en indien nodig kijken of er geen andere clubs willen meedoen ?
Super idee! Wij zouden met ons ploegske sowieso meedoen want daar zitten heel wat Antwerpsupporters (en owners) bij. Als ge het dan open kunt trekken naar andere ploegen ga ja ook buiten de Antwerpfamilie.
Rechtstaan en zingen!
Zingen=winnen
dirty harry
Junior
Junior

16-12-2014 15:35

Ja, ik speel met een idee, kleinschalig weliswaar, maar alle beetjes helpen.
Bruges is a f*cking shithole (Colin Farrell, 2008)
zorro
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off

16-12-2014 16:21

dirty harry schreef:

Ja, ik speel met een idee, kleinschalig weliswaar, maar alle beetjes helpen.
Wij zijn sowieso van plan onze RAFC quiz om te tunen tot algemene quiz, en ik zit nog met een idee dat ik persoonlijk verder ga uitwerken.
Het betreft geen event maar de verkoop van een item voor de eventuele RAFC-collectie. Maar de tijd ontbreekt me momenteel.
RandyRAFC
Junior
Junior
Slagzin: Ooh Royal Antwerp the one and only the great old!

16-12-2014 16:40

Red_Dog schreef:

Super idee, krijg ik ook makkelijk een ploegske voor samengesteld.
Afbeelding
peter1880
Scholier
Scholier
Slagzin: NuNaCo

16-12-2014 18:14

Gezien de positieve evaluatie van de eerste gezamenlijk georganiseerde kerstmarkt, denk ik dat de tijdspanne van 8 maanden tussen de kerstmarkt en de fandag ideaal is voor het inlassen van een bijkomend evenement.

Het toeval wil dat Act rond die periode ook juist de eerste verjaardag van de oprichting mag vieren.
Bijkomend zitten we dan ook nog in de aanloop naar de licentieperiode, hetgeen door de bijzondere aandacht voor de toestand van RAFC op dat ogenblik, ook wel eens een positief effect voor Act zou kunnen opleveren.

Als zo'n evenement voldoende voorbereid kan worden, denk ik dat de resultaten een veelvoud kunnen opleveren van de afgelopen kerstmarkt, die op zeer korte termijn diende georganiseerd te worden.

Ik zag in verschillende topics al verschillende ideeën naar boven komen, en het zou mijn inziens niet slecht zijn dat deze niet langer verspreid over de verschillende onderwerpen maar in één topic gebundeld worden.

Ik heb aan de Moderators van dit forum gevraagd om hiervoor een afzonderlijke ideeëntopic te openen, maar dat is blijkbaar nog niet gelukt.

Heeft misschien te maken met dat dit het 12+1 onderwerp zou zijn? :evillaugh:
Benklak
Reserve speler
Reserve speler

16-12-2014 20:30

peter1880 schreef:

Gezien de positieve evaluatie van de eerste gezamenlijk georganiseerde kerstmarkt, denk ik dat de tijdspanne van 8 maanden tussen de kerstmarkt en de fandag ideaal is voor het inlassen van een bijkomend evenement.

Het toeval wil dat Act rond die periode ook juist de eerste verjaardag van de oprichting mag vieren.
Bijkomend zitten we dan ook nog in de aanloop naar de licentieperiode, hetgeen door de bijzondere aandacht voor de toestand van RAFC op dat ogenblik, ook wel eens een positief effect voor Act zou kunnen opleveren.

Als zo'n evenement voldoende voorbereid kan worden, denk ik dat de resultaten een veelvoud kunnen opleveren van de afgelopen kerstmarkt, die op zeer korte termijn diende georganiseerd te worden.

Ik zag in verschillende topics al verschillende ideeën naar boven komen, en het zou mijn inziens niet slecht zijn dat deze niet langer verspreid over de verschillende onderwerpen maar in één topic gebundeld worden.

Ik heb aan de Moderators van dit forum gevraagd om hiervoor een afzonderlijke ideeëntopic te openen, maar dat is blijkbaar nog niet gelukt.

Is dezen topic daar niet geschikt voor? Volgens mij is het probleem niet de hoeveelheid ideeën, maar de hoeveelheid helpende handen.
peter1880
Scholier
Scholier

17-12-2014 07:03

Benklak schreef:
peter1880 schreef:

Is dezen topic daar niet geschikt voor? Volgens mij is het probleem niet de hoeveelheid ideeën, maar de hoeveelheid helpende handen.
Misschien wel, anderzijds hoeft een idee niet noodzakelijk een actie of evenement te zijn maar kan evengoed bestaan uit een andere benadering over hoe bepaalde zaken aan te pakken, of het onder de aandacht brengen van opportuniteiten (zoals bvb het voorstel van Yellis om de lidkaart te koppelen aan korting in zijn zaak).
peter1880
Scholier
Scholier

17-12-2014 07:12

In het weekend dat Act één jaar bestaat (27-28 en 29/3/2015) staat er geen wedstrijd op de kalender. Misschien ligt er wel de mogelijkheid om dan iets te organiseren (toernooi/Pioneers Cup/jeugd)?
Raider
Moderator
Moderator

17-12-2014 09:28

U vraagt wij draaien. Topic is aangemaakt.
peter1880
Scholier
Scholier

17-12-2014 09:55

[goed]
Raider schreef:U vraagt wij draaien. Topic is aangemaakt.
steffen
Junior
Junior

19-12-2014 16:32

Hi Antwerp-fan

Zaterdag 20 december verkoopt ACT as 1 de laatste giftboxen.
Wil je een Antwerp-fan blij maken met een (stukje) ownership? Of hem/haar een waardebon* schenken voor events en merchandise van ACT as 1? Je vindt ons na de wedstrijd Royal Antwerp FC - Eendracht Aalst in de kantine onder Tribune 3 (tot 23.00u of zolang de voorraad strekt).

Met rood-witte groet
Het team van ACT as 1

* bedrag naar keuze vanaf 20 euro
Too little too late.
Plaats reactie