Antwerp for life !

Forum voor ACT as 1! waar je uw vragen kan stellen, meer kan vinden over ACT as 1! en de acties voor en door ACT as 1!

http://www.actasone.be

Moderator: Moderator Team

Benklak
Reserve speler
Reserve speler

10-09-2014 03:44

Redeyes schreef:
Benklak schreef:Vanop de fb pagina
Nikolaj Mortelmans had vandaag een fantastisch idee, de ACT as 1 '10 € challenge'.

Nikolaj 'Gorba' Mortelmans: "Ik heb daarjuist 10 euro gestort op de rekening BE92 953 126 900 823 van Act As 1 en heb Challenge in de mededeling gezet. En omdat nomineren dezer dagen een trend is nomineer ik , Bram Broeckx en Dieter Wacko Moyaert en Margit Verlinde om binnen 48 uur hetzelfde te doen. Doe je dit niet zal je voor eeuwig en altijd bekent staan als iemand die op Antwerpgebied weliswaar hoog van de toren blaast maar als het puntje bij paaltje komt ....
Uiteraard gaan we bij niet storten een keertje eten bij frituur vettige Jef."

Laat het nomineren voor ACT as 1 dus je tijdlijn maar overnemen.

Een scan of printscreen op je profiel plaatsen geld als bewijs van storting
Zo'n uitspraken draait mijn maag van om, iedereen heeft toch het recht op zijn invulling van supporterschap. Alsof de 10€ challenge enig soelaas kan brengen op 'Antwerpgebied'.... Afvoeren die handel, vergroot alleen de verdeeldheid die al heerst.
Ik begrijp uw mening heel goed, maar voor sommigen is dat supporterschap precies enkel zagen op elk initiatief dat genomen wordt, vanuit het bestuur of vanuit de supporters, vanuit AA1, zonder zelf iets bij te dragen. Ik ben van mening dat elke euro die aan AA1 gespendeerd wordt een goede euro is, die ons op termijn een vangnet kan geven als het fout loopt of die ons een alternatief kan geven voor het huidige beleid. Waarom wordt elk initiatief zo kritisch bekeken terwijl we allemaal een beter Antwerp voor ogen hebben? Zint het je niet, doe je er niet aan mee (no problem) of kom dan ook eens zelf met een initiatief dat u beter ligt, waarvan jij denkt een beter antwerp te bereiken. De afbraakpolitiek ben ik geen voorstander van, wel van de opbouwpolitiek of een poging tot. Cheers
Dé Somers
Junior
Junior

12-09-2014 16:28

Benklak schreef:
Redeyes schreef:
Nikolaj Mortelmans had vandaag een fantastisch idee, de ACT as 1 '10 € challenge'.

Nikolaj 'Gorba' Mortelmans: "Ik heb daarjuist 10 euro gestort op de rekening BE92 953 126 900 823 van Act As 1 en heb Challenge in de mededeling gezet. En omdat nomineren dezer dagen een trend is nomineer ik , Bram Broeckx en Dieter Wacko Moyaert en Margit Verlinde om binnen 48 uur hetzelfde te doen. Doe je dit niet zal je voor eeuwig en altijd bekent staan als iemand die op Antwerpgebied weliswaar hoog van de toren blaast maar als het puntje bij paaltje komt ....

Zo'n uitspraken draait mijn maag van om, iedereen heeft toch het recht op zijn invulling van supporterschap. Alsof de 10€ challenge enig soelaas kan brengen op 'Antwerpgebied'.... Afvoeren die handel, vergroot alleen de verdeeldheid die al heerst.
Ik begrijp uw mening heel goed, maar voor sommigen is dat supporterschap precies enkel zagen op elk initiatief dat genomen wordt, vanuit het bestuur of vanuit de supporters, vanuit AA1, zonder zelf iets bij te dragen. Ik ben van mening dat elke euro die aan AA1 gespendeerd wordt een goede euro is, die ons op termijn een vangnet kan geven als het fout loopt of die ons een alternatief kan geven voor het huidige beleid. Waarom wordt elk initiatief zo kritisch bekeken terwijl we allemaal een beter Antwerp voor ogen hebben? Zint het je niet, doe je er niet aan mee (no problem) of kom dan ook eens zelf met een initiatief dat u beter ligt, waarvan jij denkt een beter antwerp te bereiken. De afbraakpolitiek ben ik geen voorstander van, wel van de opbouwpolitiek of een poging tot. Cheers
Hear hear!
Afbeelding
wem-be-ley
Kadet
Kadet

12-09-2014 18:54

Vakantie is gedaan, tijd om enkele nieuwe acties te starten. Een herhaling van dat festival in de spiegeltent, is dat haalbaar?
00121
killatactic
Preminiem
Preminiem

12-09-2014 20:39

wem-be-ley schreef:Vakantie is gedaan, tijd om enkele nieuwe acties te starten. Een herhaling van dat festival in de spiegeltent, is dat haalbaar?
Alles is haalbaar als er genoeg vrijwilligers zijn die zich er voor willen inzetten. Maar ideeën zijn nog steeds welkom en we ondersteunen waar mogelijk.
Antwerp till I die!
SantaLilHelper
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: I refuse to torment my soul with all the things I can't control..

12-09-2014 21:17

Ik zie hier in Mallorca altijd Duitse supportersclubs van voetbalploegen rondlopen, soms ma 15 man soms 50, altijd een hoop lawaai en plezier bij.. En die zitten hier dan een week.. Te feesten, lachen en zuipen.. Aflappen zou ik niet aanraden met de lokale guardia civil :lol: maar lijkt me wel lachen met bv een Antwerp groep, georganiseerd door act as 1? Bv 500€/man met hotel in begrepen.voor een week, age op tijd boekt me Ryanair bv, is da 150max voor een heen en weer ticket.. En dan nog hotel vinden, ale bedoel mits organisatie en correcte betalingen zou zoiets wel een centje kunnen opleveren voor Act? Moest er genoeg interesse zijn.. Dan wel pas voor volgend jaar.. Eind mei begin juni zen de hotels ook goeikoper enz..

Is maar ideetje ? Als de Duitsers het kunnen waarom wij niet? :p
Vanaf 1880 tot het einde der tijden..
Ploeg vant stad!

Quoten om te quoten.
thelawschoolkid
Banned User
Banned User

15-09-2014 09:44

SantaLilHelper schreef:Ik zie hier in Mallorca altijd Duitse supportersclubs van voetbalploegen rondlopen, soms ma 15 man soms 50, altijd een hoop lawaai en plezier bij.. En die zitten hier dan een week.. Te feesten, lachen en zuipen.. Aflappen zou ik niet aanraden met de lokale guardia civil :lol: maar lijkt me wel lachen met bv een Antwerp groep, georganiseerd door act as 1? Bv 500€/man met hotel in begrepen.voor een week, age op tijd boekt me Ryanair bv, is da 150max voor een heen en weer ticket.. En dan nog hotel vinden, ale bedoel mits organisatie en correcte betalingen zou zoiets wel een centje kunnen opleveren voor Act? Moest er genoeg interesse zijn.. Dan wel pas voor volgend jaar.. Eind mei begin juni zen de hotels ook goeikoper enz..

Ik weet niet of je zomaar reispakketten kan aanbieden zonder vergunning. Den bejaardenbond of Okra of zoiets, is daar ook mee moeten stoppen. Dus daar zou ik toch eerst navraag naar doen. Denk dat het niet mogelijk is. En dan spreek ik me nog niet uit over de haalbaarheid en de organisatorische moeilijkheden, je moet die plaatsen ook een tijdje beschikbaar hebben he (op het vliegtuig en in het hotel). Kzou het niet doen eerlijk gezegd.
buitenbeentje
Top voetballer
Top voetballer

15-09-2014 09:45

thelawschoolkid schreef:
SantaLilHelper schreef:Ik zie hier in Mallorca altijd Duitse supportersclubs van voetbalploegen rondlopen, soms ma 15 man soms 50, altijd een hoop lawaai en plezier bij.. En die zitten hier dan een week.. Te feesten, lachen en zuipen.. Aflappen zou ik niet aanraden met de lokale guardia civil :lol: maar lijkt me wel lachen met bv een Antwerp groep, georganiseerd door act as 1? Bv 500€/man met hotel in begrepen.voor een week, age op tijd boekt me Ryanair bv, is da 150max voor een heen en weer ticket.. En dan nog hotel vinden, ale bedoel mits organisatie en correcte betalingen zou zoiets wel een centje kunnen opleveren voor Act? Moest er genoeg interesse zijn.. Dan wel pas voor volgend jaar.. Eind mei begin juni zen de hotels ook goeikoper enz..

Ik weet niet of je zomaar reispakketten kan aanbieden zonder vergunning. Den bejaardenbond of Okra of zoiets, is daar ook mee moeten stoppen. Dus daar zou ik toch eerst navraag naar doen. Denk dat het niet mogelijk is. En dan spreek ik me nog niet uit over de haalbaarheid en de organisatorische moeilijkheden, je moet die plaatsen ook een tijdje beschikbaar hebben he (op het vliegtuig en in het hotel). Kzou het niet doen eerlijk gezegd.
Heeft FAS(c) zo een tijdje geleden eens niet reizen aangeboden waar ze ook een procentje op kregen?
Afbeelding
thelawschoolkid
Banned User
Banned User

15-09-2014 10:40

buitenbeentje schreef:
thelawschoolkid schreef:

Heeft FAS(c) zo een tijdje geleden eens niet reizen aangeboden waar ze ook een procentje op kregen?
Wat eventueel wel kan is dat je een reisbureau als partner weet te strikken en je dan een percentje krijgt op de verkoop door je naam eraan te verbinden ja. Dat zou eventueel wel kunnen idd.

Edit: kzou weliswaar eerst een peiling houden, om al eens te polsen hoeveel interesse ervoor bestaat. Dan kan je ook al streefcijfers voorleggen aan het reisbureau.
rooien dokker
Eerste Elftal
Eerste Elftal

15-09-2014 10:57

Was volgens mij met Sunweb waar ik meestal bij boek ,het ging om een verassingspakket dat met antwerp te maken had+antwerp kreeg door speciale code in te geven een prct.Ik kreeg een bevestiging dat ik het ging krijgen maar heb het nooit gehad ;)
Sint
Eerste Elftal
Eerste Elftal

15-09-2014 18:49

Redeyes schreef:

Wat een bullshit "vergroot alleen de verdeeldheid die al heerst". Indien iemand zich daarvoor geschoffeerd voelt heeft een probleem met zijn ego die hij/zij groter acht dan Antwerp zelf.
Een probleem dat veel van onze supporters hebben.
Mijn tenen krollen bijvoorbeeld steevast bij het egocentrische begin van een betoog van velen "Ik ben al 30/40/50/60 jaar Antwerpsupporter...".
bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

04-11-2014 14:35

Rechtstaan en zingen!
Rechtstaan is zilver, zingen is goud!
Zingen=winnen
dvm5
Kadet
Kadet

04-11-2014 16:06

bCnkO schreef:http://www.actasone.be/webstore/kerstboom

Niet twijfelen, DOEN!
mooi initiatief :)
nu nog rood witte kerstballen met het logo van RAFC of ACT en we kunnen de feestdagen goed inzetten
steffen
Junior
Junior

04-11-2014 17:50

Besteld!

Nu zien of we ook de ballen hebben ...
Een gezond en duurzaam Antwerp begint bij jezelf!
ACT as ONE - http://www.actasone.be
Benklak
Reserve speler
Reserve speler

04-11-2014 18:02

Niet twijfelen, DOEN!
Tis beslist en betaald. We pakken er ook ene! Goeie actie! En op de kerstmarkt hem gaan halen en daar nog iets drinken, perfect!
bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

04-11-2014 20:25

Benklak schreef:

Niet twijfelen, DOEN!
Tis beslist en betaald. We pakken er ook ene! Goeie actie! En op de kerstmarkt hem gaan halen en daar nog iets drinken, perfect!
Mijn gedacht! Wie dit jaar elders ne kerstboom koopt wil gewoon niet vooruit met de club. Mensen uit de buurt van Schoten (leverancier) of Deurne (kerstmarkt aan Bosuil) kan je dan ook nog eens aansporen om ons te steunen door hun kerstboom bij ACT te kopen. Zo kunnen we ook uit buiten het clubje die hards gaan vissen...

Kerstmarkt met de maten kan je dan nog eens perfect combineren met het afhalen van je exemplaar! Voor de owners wacht er op de kerstmarkt bovendien een Owner-pakket (echt de moeite btw) en wie kan er nee zeggen tegen ne gluhwein of jenever die dagen?
Rechtstaan en zingen!
Zingen=winnen
steffen
Junior
Junior

04-11-2014 20:45

bCnkO schreef:
Benklak schreef:

Niet twijfelen, DOEN!
Mijn gedacht! Wie dit jaar elders ne kerstboom koopt wil gewoon niet vooruit met de club. Mensen uit de buurt van Schoten (leverancier) of Deurne (kerstmarkt aan Bosuil) kan je dan ook nog eens aansporen om ons te steunen door hun kerstboom bij ACT te kopen. Zo kunnen we ook uit buiten het clubje die hards gaan vissen...

Kerstmarkt met de maten kan je dan nog eens perfect combineren met het afhalen van je exemplaar! Voor de owners wacht er op de kerstmarkt bovendien een Owner-pakket (echt de moeite btw) en wie kan er nee zeggen tegen ne gluhwein of jenever die dagen?
Hohoho, bCnkO op dreef! :D
Een gezond en duurzaam Antwerp begint bij jezelf!
ACT as ONE - http://www.actasone.be
poller1
Reserve speler
Reserve speler

04-11-2014 21:59

Ne medium besteld se. Goei actie :!:
Tom Deurne
Top voetballer
Top voetballer

05-11-2014 09:48

bCnkO schreef:
Benklak schreef:

Niet twijfelen, DOEN!

Goed bezien ook die combinatie. De meeste mensen die hun kerstboom meenemen na het jeneverkraam gaan die ofwel verliezen ofwel thuiskomen met nog 3 naalden aan de boom. Die kunnen dan van hun vrouw onmiddellijk een nieuwe komen halen. ( Met kans op herhaling van het voorgaande tafereel ;) )
Why run down a hill and f*ck one cow, if you could walk down and f*ck 'm all...
flemme
Junior
Junior
Contacteer:

05-11-2014 09:58

bCnkO schreef:Kerstmarkt met de maten kan je dan nog eens perfect combineren met het afhalen van je exemplaar! Voor de owners wacht er op de kerstmarkt bovendien een Owner-pakket (echt de moeite btw) en wie kan er nee zeggen tegen ne gluhwein of jenever die dagen?
Ik. Want jenever eindigt steevast met mij tussen de bloemekes, excuseer, in dit geval kerstbomen... :twisted: ;).

Ik zal sowieso toch een kijkje komen nemen (en een boom afhalen) maar blijf met een grote boog uit de buurt van jenever, dat spul moet me niet :).
bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

05-11-2014 10:12

Ne warme choco dan flemme? ;-)

@TD gij bestelt er dan inderdaad best ineens 3. Kwestie van te anticiperen. ;-)
Rechtstaan en zingen!
Zingen=winnen
Cpt.eddie
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: thou shalt not have no idea.

05-11-2014 11:37

"Gezelligheid en engagement gaan bij ACT as 1 hand in hand, kameraden!"

Ja, dat blijft gewoon geniaal. 8-)
Any fool can criticise, condemn and complain. And most fools do.
bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

05-11-2014 11:39

Cpt.eddie schreef:"Gezelligheid en engagement gaan bij ACT as 1 hand in hand, kameraden!"

Ja, dat blijft gewoon geniaal. 8-)
Zo is dat :D
Rechtstaan en zingen!
Zingen=winnen
poller1
Reserve speler
Reserve speler

05-11-2014 12:01

daarmee dat ik hem in Schoten ga halen.
bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

05-11-2014 15:28

poller1 schreef:daarmee dat ik hem in Schoten ga halen.
Zelfkennis is... !
Rechtstaan en zingen!
Zingen=winnen
michiel
Banned User
Banned User
Slagzin: Antwarep Leeft

05-11-2014 22:53

bCnkO schreef:
Benklak schreef:

Niet twijfelen, DOEN!

Dit. Heel goed initiatief dat wel eens een succes zou kunnen worden.
Steun ACT! as 1 nu: BE92 953 126 900 823
“De coach kan ook ontslagen worden als Saif Rubie dat niet wil, zoiets gebeurt in onderling overleg” - G.H., 29/01/2014
“We plannen de tribune te openen tegen het begin van het nieuwe seizoen.” - L.V.T., 28/05/2014
“We hebben subsidies via de stad Antwerpen en het Vlaams gewest om van tribune 1 iets moois te maken.” - L.V.T., 24/01/2014
“Jan Michel heeft geen reële macht. Hij moet alles uitvoeren wat Gunther zegt. En dat doet hij blijkbaar goed, want hij is onlangs nog herkozen als voorzitter.” - J.F.H., 24/03/2014
“Ik ben zelf al meer dan 55 jaar supporter van Antwerp. Qua supportersparticipatie is er dus toch één en ander verzekerd.” - J.M., 15/03/2014
“Ik ben de baas. Duidelijk? Ik en niemand anders regel alles bij R.A.F.C.” - G.H., 28/12/2013
“Binnen de 3 jaar met Antwerp weer naar eerste” - G.H., 05/08/2011
“De absolute prioriteit op dit moment is het renoveren van de chalet van de voormalige tennisclub. Daar hopen we op korte termijn in te trekken” - G.H., 04/10/2011
Plaats reactie