Kerstmarkt

Forum voor ACT as 1! waar je uw vragen kan stellen, meer kan vinden over ACT as 1! en de acties voor en door ACT as 1!

http://www.actasone.be

Moderator: Moderator Team

bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

13-12-2014 23:32

Svekke1880 schreef:Met een hoopje vandaag owner geworden.

+ de hamburgers waren top!
Super!

Gisteren 3 hamburgers in mijn kas geslagen en nog ene getrakteerd aan vrijwilligster aan jeneverkraam. Waren idd échte hamburgers en ook goeie broodjes. De jenever heeft gesmaakt. Na gisteren vooral de citroen vandaag eens die appel-kiwi getest. Ni slecht.

Denk opt eerste zicht een heel succensvolle tweedaagse zowel financieel als weer aantal owners erbij. We zitten duidelijk nog niet aan de limiet.

Nu op naar de AV en dan zal het zowel voor de club als ACT een heel belangrijk voorjaar worden.
Rechtstaan en zingen!
Rechtstaan is zilver, zingen is goud!
Zingen=winnen
thelawschoolkid
Banned User
Banned User

14-12-2014 08:43

bCnkO schreef:
Svekke1880 schreef:Met een hoopje vandaag owner geworden.

+ de hamburgers waren top!
Super!

Gisteren 3 hamburgers in mijn kas geslagen en nog ene getrakteerd aan vrijwilligster aan jeneverkraam. Waren idd échte hamburgers en ook goeie broodjes. De jenever heeft gesmaakt. Na gisteren vooral de citroen vandaag eens die appel-kiwi getest. Ni slecht.

Denk opt eerste zicht een heel succensvolle tweedaagse zowel financieel als weer aantal owners erbij. We zitten duidelijk nog niet aan de limiet.

Nu op naar de AV en dan zal het zowel voor de club als ACT een heel belangrijk voorjaar worden.
En om de voorzitter ad interim te quoteren: "De owners zijn het echte kapitaal"! Dus er mogen er steeds blijven bij komen, daar kunnen we allemaal aan meewerken.
Olivier
Site Admin
Site Admin

14-12-2014 12:08

Wij zijn daar even geweest tussen de jeugdmatchen door, iets gegeten en jeneverkes gedronken, zag er allemaal goed uit . Toen wij daar in de late namiddag stonden was er wel niet veel volk , maar dat zal wel tegen de avond anders geweest zijn ?
peter1880
Scholier
Scholier
Slagzin: NuNaCo

14-12-2014 12:14

Olivier schreef:Wij zijn daar even geweest tussen de jeugdmatchen door, iets gegeten en jeneverkes gedronken, zag er allemaal goed uit . Toen wij daar in de late namiddag stonden was er wel niet veel volk , maar dat zal wel tegen de avond anders geweest zijn ?
Hebt gij het pb'ke dat ik heb gestuurd aangekregen?
Tom Deurne
Top voetballer
Top voetballer

14-12-2014 12:43

Olivier schreef:Wij zijn daar even geweest tussen de jeugdmatchen door, iets gegeten en jeneverkes gedronken, zag er allemaal goed uit . Toen wij daar in de late namiddag stonden was er wel niet veel volk , maar dat zal wel tegen de avond anders geweest zijn ?
Integendeel. Normaal was het om 20u antwerp zingt, maar omdat er maar 20 man was hebben ze maar alles opgeruimd.
Why run down a hill and f*ck one cow, if you could walk down and f*ck 'm all...
Benklak
Reserve speler
Reserve speler

14-12-2014 13:15

bCnkO schreef:
steffen schreef:
Benklak schreef:Aanwezig!
En ne kerstboom meegepakt.
Mijne frank is gevallen. ;)
Zijde gij opt eind nog komen vragen waar ge de kerstbomen af kon halen? Want dan ben ik ook mee :D
Jep! Hij staat hier al te blinken in de living.
Sint
Eerste Elftal
Eerste Elftal

14-12-2014 19:44

Proficiat aan de organisatoren en de aanwezigen, wegens verbouwingen thuis het dit weekend niet kunnen ondersteunen maar dit warmt je Antwerphart.
Olivier
Site Admin
Site Admin

14-12-2014 20:39

Tom Deurne schreef:
Integendeel. Normaal was het om 20u antwerp zingt, maar omdat er maar 20 man was hebben ze maar alles opgeruimd.
? serieus ?
Hans Red Magic
Moderator
Moderator
Slagzin: Wij zijn graaf, want wij zijn wij!

14-12-2014 21:15

Blijkbaar ons vader ook gepasseerd om ne kerstboom af te halen. Ondanks dat ik in het buitenland zat, dus toch iemand van de familie aanwezig.
steffen
Junior
Junior

14-12-2014 21:38

Hans Red Magic schreef:Blijkbaar ons vader ook gepasseerd om ne kerstboom af te halen. Ondanks dat ik in het buitenland zat, dus toch iemand van de familie aanwezig.
Heb hem gezien/gesproken en ik herkende familiale trekjes. :evillaugh:
Een gezond en duurzaam Antwerp begint bij jezelf!
ACT as ONE - http://www.actasone.be
killatactic
Preminiem
Preminiem

14-12-2014 23:46

Resultaat van de kerstmarkt = 29 nieuwe owners en een mooie opbrengst voor ACT AS ONE!

Moeten nog even alles verrekenen maar we komen wel ruim boven de 5000 euro uit.

De resterende jenever zoeken we nog een oplossing voor, maar hopelijk kunnen we binnenkort (misschien al tegen Aalst)
uitpakken met een winterbar aan café The Great Old en in januari ook aan de oude Metropool.

Bedankt aan allen voor de aanwezigheid en zeker ook de helpende handen voor hun support en inzet.

We keep on growing!
Antwerp till I die!
Benklak
Reserve speler
Reserve speler

15-12-2014 00:15

Dikke proficiat aan de organisatie.

En toch sta ik soms versteld van wat mensen zoal zeggen op de kerstmarkt:

"Amaai das hier triestig van opkomst. " (vlak voor de wedstrijd begon)
"(gesprek over alle miserie op den antwerp)...en diejen Act as 1 komt ook ni deftig van de grond hé..."
"Da trekt toch ni op een kerstmarkt."

Wat verwacht men feitelijk? Die Messias gaat niet komen.
Met zijn allen terug van onderuit opbouwen!
michiel
Banned User
Banned User
Slagzin: Antwarep Leeft

15-12-2014 13:34

Heel mooi dat er nu weer een flink aantal owners bijkomen.
Respect voor de organisatoren!
Steun ACT! as 1 nu: BE92 953 126 900 823
“De coach kan ook ontslagen worden als Saif Rubie dat niet wil, zoiets gebeurt in onderling overleg” - G.H., 29/01/2014
“We plannen de tribune te openen tegen het begin van het nieuwe seizoen.” - L.V.T., 28/05/2014
“We hebben subsidies via de stad Antwerpen en het Vlaams gewest om van tribune 1 iets moois te maken.” - L.V.T., 24/01/2014
“Jan Michel heeft geen reële macht. Hij moet alles uitvoeren wat Gunther zegt. En dat doet hij blijkbaar goed, want hij is onlangs nog herkozen als voorzitter.” - J.F.H., 24/03/2014
“Ik ben zelf al meer dan 55 jaar supporter van Antwerp. Qua supportersparticipatie is er dus toch één en ander verzekerd.” - J.M., 15/03/2014
“Ik ben de baas. Duidelijk? Ik en niemand anders regel alles bij R.A.F.C.” - G.H., 28/12/2013
“Binnen de 3 jaar met Antwerp weer naar eerste” - G.H., 05/08/2011
“De absolute prioriteit op dit moment is het renoveren van de chalet van de voormalige tennisclub. Daar hopen we op korte termijn in te trekken” - G.H., 04/10/2011
janssens
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Nostalgie is ook niet meer wat het was

15-12-2014 14:19

Zou ik michiel hebben ontmoet?

Ben op de kerstmarkt aangesproken door iemand die ik niet kende. Deed een kwartier lang een verhaal over de wandaden van Hofmans, en besloot met "allez, en nu ben ik naar huis.".
Nostalgie is ook niet meer wat het was
Olivjee
Reserve speler
Reserve speler

15-12-2014 14:46

killatactic schreef:Resultaat van de kerstmarkt = 29 nieuwe owners en een mooie opbrengst voor ACT AS ONE!

De resterende jenever zoeken we nog een oplossing voor, maar hopelijk kunnen we binnenkort (misschien al tegen Aalst)
uitpakken met een winterbar aan café The Great Old en in januari ook aan de oude Metropool.

Bedankt aan allen voor de aanwezigheid en zeker ook de helpende handen voor hun support en inzet.

We keep on growing!
Die winterbar is daar ondertusse al ineengestoke.
Proud Owner Act As One
Benklak
Reserve speler
Reserve speler

15-12-2014 17:09

Olivjee schreef:
killatactic schreef:Resultaat van de kerstmarkt = 29 nieuwe owners en een mooie opbrengst voor ACT AS ONE!

We keep on growing!
Die winterbar is daar ondertusse al ineengestoke.
Van Act as 1? Want dan gaan we daar af en toe eens passeren!
RAFCgirl
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: And you call yourself a man?!

17-12-2014 12:14

zorro schreef:
peter1880 schreef:
bCnkO schreef:Lig net in mijn bed en eerste dag lijkt me toch al een succes te zijn. De jenevers gingen er stevig door, we schatten over de hele avond de opkomst toch op zo'n 500 man met de piek toen de match begon.

Als ik hier en op Fb dan lees dat er nog aantal nieuwe owners zijn bijgekomen is het helemaal top.

Op naar dag 2, ik breng alvast 6 man mee waarvan er toch 2 owner zouden moeten worden int kort.
Wat is het programma voor vandaag?
En nog veel belangrijker. Loopt die knappe kerstvrouw daar nog rond?
eerst beweren dak daar niks heb staan doen en dan een beetje lopen slijmen he :p
Gesloten