VPN (Virtual Private Network)

Vragen ivm het forum,de website of PC in het algemeen

Moderator: Moderator Team

Plaats reactie
HerrieJ
Site Admin
Site Admin
Slagzin: RAFC is a religion!
Contacteer:

06-02-2019 17:20

De laatste tijd krijgen we wel wat vragen ivm hoe je wedstrijden van onze geliefde club kan bekijken in het buitenland. En bv ook de samenvattingen op Sporza en Vier. Heel wat van die video's zijn enkel te bekijken vanuit België. Maar dit kan je natuurlijk omzeilen door de server te laten denken dat je wel degelijk in België bent. Wat heb je hier voor nodig? Een app van een VPN-aanbieder.

Dankzij een VPN oftewel Virtual Private Network kan je virtueel op het internet in een ander land dan waar je je fysiek bent. Naast het bekijken van bepaalde regiogebonden programma's zorgt zo'n VPN ook voor extra veiligheid als je bv op een openbaar WIFI-netwerk wil surfen. Nadeel aan het gebruik van VPN's is de kostprijs. Zeker als je filmpjes gaat bekijken zal je je moeten wenden tot een betalende dienst ipv de gratis VPN-services. Om te kunnen genieten van het voetbal van de Great Old in het buitenland en/of de samenvattingen te kunnen bekijken is het natuurlijk de bedoeling dat de aanbieder van het VPN-netwerk een server in België heeft. Hierbij vinden jullie enkele van deze aanbieders.

Goose VPN
F-Secure Freedome
Cyber Ghost
PureVPN
Afbeelding

Twitter account forum: @GreatOld1880 --> #rafc voor als je zelf op twitter Antwerpgerelateerde berichten post ;-)

Steun het forum via Paypal zodat we online kunnen blijven.
EAD
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: There's only one in the city!

06-02-2019 18:12

Gebruiker van Hola extensie op Chrome.
Zeer tevreden over!

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Caje
Preminiem
Preminiem

06-02-2019 19:32

Ik gebruik Goose @ 2,99€ per maand geloof ik. Heel tevreden van.
steffen
Junior
Junior

11-02-2019 23:27

Merci voor de topic, HerrieJ!
Too little too late.
Plaats reactie