rafc en de jeugd

Hier komt alles te staan ivm de jeugdopleiding van R.A.F.C.

Moderator: Moderator Team

DGeentjens
Scholier
Scholier

Re: rafc en de jeugd

Bericht door DGeentjens »

Robbe 2j langer... blijkbaar optie in contract dus als ik dat hier lees vermoed ik éénzijdig door club verlengd...

TheKid
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: Voetbal = leven.

Bericht door TheKid »

DGeentjens schreef:
27-03-2020 19:10
Robbe 2j langer... blijkbaar optie in contract dus als ik dat hier lees vermoed ik éénzijdig door club verlengd...
Ze hadden nog tot eind van de maand dus wss wel..
1.3.1.2.

Tom Mortsel
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: seeeeeeeeeeeeeeeeeeeg

Bericht door Tom Mortsel »

grote opkuis of leegloop bij de jeugd ? wie kent het antwoord ?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." - Bill Shankly

Who f*cked a Scottish whore? The Falkirk Four, The Falkirk Fooooooooooooooour

TheKid
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door TheKid »

Tom Mortsel schreef:
08-04-2020 16:31
Die van '99 ammel weg t schijnt he, maar moet sowieso een grote kuis gehouden worden daar bij de beloften.
Snap enkel echt niet wat ze in Haoran zien, echt niet. Zo ontzettend zwak elke keer, imeeens zenuwachtig, niks beslissend.
Al 4-5x dit seizoen (wnr ik aanwezig ben) dat die 1 op 1 of zelfs 2 op 1 komt met de keeper en volledig tilt slaagt en de aanval compleet verbrodt tot ongenoegen van de medespelers..
1.3.1.2.

Tom Mortsel
Eerste Elftal
Eerste Elftal

TheKid schreef:
18-04-2020 13:05
Tom Mortsel schreef:
Die van '99 ammel weg t schijnt he, maar moet sowieso een grote kuis gehouden worden daar bij de beloften.
Snap enkel echt niet wat ze in Haoran zien, echt niet. Zo ontzettend zwak elke keer, imeeens zenuwachtig, niks beslissend.
Al 4-5x dit seizoen (wnr ik aanwezig ben) dat die 1 op 1 of zelfs 2 op 1 komt met de keeper en volledig tilt slaagt en de aanval compleet verbrodt tot ongenoegen van de medespelers..
Kian van laerhoven naar t gedrocht.. een gemis ?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." - Bill Shankly

nathan
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: De Bosuil zal altijd een plaats blijven, waar je echte voetbalpassie vindt. No matter what!

Bericht door nathan »

Tom Mortsel schreef:
23-04-2020 14:51
TheKid schreef:
18-04-2020 13:05
Tom Mortsel schreef:
Kian van laerhoven naar t gedrocht.. een gemis ?
Iemand die bij het gedrocht tekent is nooit een gemis ...
This love will last forever!

millwall1
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door millwall1 »

Een algemene vraag over aansluiting bij een club van de KBVB. Kan een jeugdspeler zich nog aansluiten bij een club na 15 mei? Hij heeft te horen gekregen dat hij bij zijn huidige club weg moet.
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!

redphilly
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: You never drink alone!!
Contacteer:

Bericht door redphilly »

Feyenoord signed Mahir Boujouh from Royal Antwerp. He will join Feyenoord U10 next season.

Iemand die deze jongen kent?
Schijt aan virologen!

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door rooien dokker »

Blijkbaar gaan ze "elite" spelen..misschien de verklaring waarom ze zo hard filteren .Leuke is dat de jeugdploegen van de andere club's waar antwerpse jongeren spelen zich ook mogen omkleden in ons gloednieuw jeugdcomplex,misschien een stimulans om terug dichter bij huis te spelen..De laatste jaren had de jeugd blijkbaar wel een paar kampioenenploegen maar ik vrees dat het nu iets ga minder gaat zijn,wel een grote stap voorwaarts weer..als het gerucht waar is.

Samba_steve
Junior
Junior
Slagzin: 01-07-2011 : We're marching on!

Bericht door Samba_steve »

millwall1 schreef:
14-05-2020 14:44
Een algemene vraag over aansluiting bij een club van de KBVB. Kan een jeugdspeler zich nog aansluiten bij een club na 15 mei? Hij heeft te horen gekregen dat hij bij zijn huidige club weg moet.
Ja dat is geen probleem.
Indien hij nu nog aangesloten is bij de club waar hij weg moet, zal zijn nieuwe club de "transfer" moeten regelen met zijn huidige club (deze moet ook akkoord zijn met de transfer). Vermits hij weg moet van de club gaan die hierover geen probleem maken.
Als hij niet meer aangesloten is bij zijn club (ontslag geven kon volgens mij tot eind april) dan is de speler vrij om aan te sluiten bij wie hij wil en wanneer hij wil. (zoals bij de profs met spelers zonder contract die op eender welke moment kunnen aangetrokken worden.
Als je de oudste club van het land bent, in een historisch stadion speelt, de laatste vaderlandse Uefacup-finalist bent en je tooit in de kleuren van de stad die je vertegenwoordigt: dan behoor je niet tot het voetbal, dan ben je voetbal! By 69.Kriekovic

Bompa casual
Scholier
Scholier

Bericht door Bompa casual »

spelen al 3 sezoenen elite. maar wel elite 2 .niet dat ze geen elite 1, aan kunnen, maar door andere reden. naar ik heb vernomen, te weinig ploegen en velden en nog wat . zal moeilijk worden, om even goed of beter te worden. met 2 kampioen en de ander 3 ploegen , spreek wel aleen over de 3 andere van de bovenbouw, die2de en 3de plaatsen hebben gehaald. met als gevolg, dat er weer spijtig genoeg, weer spelers moeten vertrekken. :(

Tom Mortsel
Eerste Elftal
Eerste Elftal

redphilly schreef:
15-05-2020 19:03
Feyenoord signed Mahir Boujouh from Royal Antwerp. He will join Feyenoord U10 next season.

Iemand die deze jongen kent?
zijn familie wel ja ... ;)

thecoon1880
Junior
Junior

Bericht door thecoon1880 »

Yuma Guerschom van onze U16 naar Wilrijk. Is dat voor meer speelminuten of had die voldoende speelgelegenheid bij ons?

buitenbeentje
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door buitenbeentje »

thecoon1880 schreef:
03-06-2020 12:46
Yuma Guerschom van onze U16 naar Wilrijk. Is dat voor meer speelminuten of had die voldoende speelgelegenheid bij ons?
Niet goed genoeg voor ons.

TheKid
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door TheKid »

rooien dokker schreef:
16-05-2020 15:02
Blijkbaar gaan ze "elite" spelen..misschien de verklaring waarom ze zo hard filteren .Leuke is dat de jeugdploegen van de andere club's waar antwerpse jongeren spelen zich ook mogen omkleden in ons gloednieuw jeugdcomplex,misschien een stimulans om terug dichter bij huis te spelen..De laatste jaren had de jeugd blijkbaar wel een paar kampioenenploegen maar ik vrees dat het nu iets ga minder gaat zijn,wel een grote stap voorwaarts weer..als het gerucht waar is.
Ist? Ipv wie dan?
1.3.1.2.

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

TheKid schreef:
06-07-2020 13:15
rooien dokker schreef:
16-05-2020 15:02
Ist? Ipv wie dan?
Nee, is dacht ik westerlo geworden :shades:

GreatOldie
Preminiem
Preminiem
Slagzin: Er komen betere tijden...

Bericht door GreatOldie »

Ik zou komend seizoen af en toe eens naar de jeugd willen gaan zien.
Iemand een idee waar de talenten zitten om naar uit te kijken?
Of een bepaalde jeugdploeg van Antwerp die leuk voetbal speelt?

Bompa casual
Scholier
Scholier

dit is eigenlijk,moeilijk te zeggen. want de ploegen van de bovenbouw, zoals zeggen, hebben het zeer goed gedaan. maar ik kan wel zeggen, dat ik verleden sezoen,veel genoten heb, van de u14 ( nu u15) met mooie en goede voetbal.maar n og eens alle ploegen speelden zeer goede voetbal.

GreatOldie
Preminiem
Preminiem

Bompa casual schreef:
14-07-2020 12:05
dit is eigenlijk,moeilijk te zeggen. want de ploegen van de bovenbouw, zoals zeggen, hebben het zeer goed gedaan. maar ik kan wel zeggen, dat ik verleden sezoen,veel genoten heb, van de u14 ( nu u15) met mooie en goede voetbal.maar n og eens alle ploegen speelden zeer goede voetbal.
Ok bedankt voor de info.
Ga ik zeker eens bekijken.

Bompa casual
Scholier
Scholier

de reden dat ik veel wedstrijden, heb gezien, van de u14, is gewoon dat mijn kleinzoon bij de u 14 speelde. maar nog eens ze hebben allemaal getracht mooie voetbal te spelen.

Bompa casual
Scholier
Scholier

rooien dokker. dit is niet slecht bedoeld, wat ge heb geschreven, over begin van de jeugdtrainingen. de bovenbouw is reeds van vorige week aan trainen, deze week is het stage, ik kan wel zeggen dat er seriues aan toe ga en 3 tot 4 uur duurd. zaterdag zullen ze weten, hoever ze staan, want dan spelen ze oefenwedstijd tegen onze vrienden :D fc brugge.

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

Bompa casual schreef:
21-07-2020 15:50
rooien dokker. dit is niet slecht bedoeld, wat ge heb geschreven, over begin van de jeugdtrainingen. de bovenbouw is reeds van vorige week aan trainen, deze week is het stage, ik kan wel zeggen dat er seriues aan toe ga en 3 tot 4 uur duurd. zaterdag zullen ze weten, hoever ze staan, want dan spelen ze oefenwedstijd tegen onze vrienden :D fc brugge.
Klopt de ouderen zag ik ook al vorige week maar voor mij lijken dat allemaal half volwassenen , kan nooit die hun leeftijd inschatten ..soms zeggen dat het maar”mannekes” van 14-15 jaar zijn :shock: . Ik zag deze week allemaal jongere die hun sportzak mochten komen halen en daarna trainen vandaar.Welke lichting is dat Bompa en zaterdag om wat uur/veld?

Bompa casual
Scholier
Scholier

dit kunnen wel de u15 zijn en zijn maar 14 jaar oud. want mijn kleinzoon is 14jaar en is al 1.76cm groot en ismaar de vijfde grootste van de ploeg. datwil toch wat zeggen he. :D

Bompa casual
Scholier
Scholier

voor wie intresse heeft . spelen zaterdag thuis tegen fc brugge. u13 om 10 uur, de u14 om 12.30 en de u 18 om 14.30. de u16 en deu15 spelen op brugge.

GreatOldie
Preminiem
Preminiem

Bompa casual schreef:
22-07-2020 14:54
voor wie intresse heeft . spelen zaterdag thuis tegen fc brugge. u13 om 10 uur, de u14 om 12.30 en de u 18 om 14.30. de u16 en deu15 spelen op brugge.
Bompa Casual, thuis is dat op de Bosuil of spelen ze deze wedstrijden ook in Nijlen zoals de beloften?

Plaats reactie