Europa League 1 - 16/09/21 - Olympiacos FC - Royal Antwerp Football Club [2-1]

Voor- en nabeschouwingen over de wedstrijden

Moderator: Moderator Team

Man vd Match

Butez
4
3%
Buta
0
Geen stemmen
Almeida
12
9%
De Laet
2
2%
Bataille
1
1%
B Verstraete
12
9%
Nainggolan
3
2%
Miyoshi
0
Geen stemmen
Fischer
2
2%
Samatta
82
63%
Frey
0
Geen stemmen
Benson
12
9%
Eggestein
0
Geen stemmen
Gerkens
1
1%

Totaal aantal stemmen: 131

millwall1
Reserve speler
Reserve speler

Re: Europa League 1 - 16/09/21 - Olympiacos FC - Royal Antwerp Football Club [21u]

Bericht door millwall1 »

Een shit gevoel hier bij mij momenteel. Onnodig verlies. We waren er zo kort bij bij dat punt. En zelfs de overwinning als we onze kansen beter hadden uitgespeeld. Zeer zuur. :(
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!

Gabriel
Preminiem
Preminiem

Re: Europa League 1 - 16/09/21 - Olympiacos FC - Royal Antwerp Football Club [21u]

Bericht door Gabriel »

Voor mij nog maar eens de bevestiging dat Buta en Bataille twee ideale spelers zijn om in een 3-5-2 de flank op en af te gaan maar in een 4 mansverdediging worden hun defensieve beperkingen afgestraft.

bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door bCnkO »

Scotland The Brave schreef:
16-09-2021 23:03
keving schreef:
16-09-2021 22:57
redphilly schreef:
16-09-2021 22:50
Als Benson die bal naar Samatta speelt is het 1-2, nu 2minuten later 2-1 omdat Benson zijne man niet volgt :evil:
Inderdaad..
Voor de rest was een gelijkspel een terechte uitslag geweest. Zonde
Als Fisher die bal geeft aan Samatta/ Frey scoren we ook. Echt degoutant waarom we enkel op Benson ons fixeren.
Miyoshi, Fisher, Frey hebben geen kl*ten laten zien maar we gaan hier wat bashen op Benson die meer heeft laten zien dan die andere spelers.
Ben ik nu echt de enige op dit forum die naar een match kan zien zonder vooroordelen ?
Sorry é maar hier zitten veel te veel mensen een hele match te wachten op 1 slechte pas van een speler terwijl er andere al 70 minuten minder spelen.
Ofwel begin je te supporteren voor 1 bepaalde speler en zeg dat dan ook gewoon...
Zeker akkoord. Komen voordien bv aantal keren goed weg op stilstaande fases met die Cissé die moederziel alleen mag koppen. Dat je als ploeg dat niet georganiseerd krijgt dat iemand die neutraliseert is dit niveau niet waardig. Biset zijnde heb je dan nog een pak werk, al zou een Seck of Dessoleil dat wsl al eigenhandig oplossen door die bal gewoon telkens weg te buffelen.

Ook rond de backlijn de ene na de andere voorzet die rustig getrapt kon worden. Daar moet je dan kijken naar de backs, de 6 en 8 om geen namen te noemen. Daar totaal geen gretigheid om die ballen er kost wat kost uit te halen nog voor ze getrapt kunnen worden...

Benson kon daar positioneel beter staan, maar doet nog alles om te storen, dat deden er veel in deze match gewoon zelfs niet bij verschillende fases. De ironie wil dan nog dat net door het storen van Benson die bal ik de kruising gaat want die trapte met een scheef been half op de bal door stoorwerk Benson. Anders trapt die evengoed los op Butez of over ofzo.

Nog 5 kansen op wel punten te pakken. Gelukkig een gelijkspel in de andere match.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!

stijn
Junior
Junior
Slagzin: Antwerp Till I die

Bericht door stijn »

Benson is goed ingevallen, voorzet en goal , 2 trappen richting doel , Naigolan amper goeie pas , terecht gewisseld, Samatta is een topaanwinst , ik blijf erbij geef Priske nog 3 weken , begin oktober staat er een ploeg

limfizzkit
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Keep cool, diamond dogs rule

Bericht door limfizzkit »

millwall1 schreef:
16-09-2021 23:15
Een shit gevoel hier bij mij momenteel. Onnodig verlies. We waren er zo kort bij bij dat punt. En zelfs de overwinning als we onze kansen beter hadden uitgespeeld. Zeer zuur. :(
Zuur maar ik heb geen shitgevoel. Tot de laatste minuut zat een zege erin, en wij kunnen nog véél vooruitgang maken.
Ik heb de afgelopen jaren op veel triestiger Europese matchen zitten turen met Belgische ploegen. Veel triestiger.

keving
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door keving »

16-09-2021 23:11
Kriek schreef:
16-09-2021 23:07
redphilly schreef:
Samatta toch een dikke aanwinst.
Frey mag zich stilaan zorgen beginnen maken.

Ik zou tegen Seraing beginnen met Eggestein naast, achter of rond Samatta.
Iemand die 8 goalen maakt in paar wedstrijden moet zich zorgen gaan maken om een speler die van de 4 groten kansen in ziin eerste match er 1 binnenkopt ? Om die reden ga je die op dit moment nu 1 op 1 wisselen ?
Alles of niets hier zoals ik al zei. Als hij niet had gescoord hadden we iets anders gelezen waarschijnlijk..
Waarom kunnen die trouwens niet samen spelen volgens u ?
Wil niet zeggen je 8 goals maakt dat je dan niet uw plaats kan verliezen aan een nieuwe aanwinst. Ik schat een samatta in vorm wel ook iets hoger in dan frey.
Of frey daarom perse naast de ploeg moet vallen vind ik dan weer niet, want men kan gerust met 2 vooraan spelen. Alleen is de vraag welk systeem men gaat spelen... en wie dan de voorkeur gaat krijgen.

RandyRAFC
Junior
Junior
Slagzin: Ooh Royal Antwerp the one and only the great old!

Bericht door RandyRAFC »

Het is duidelijk wie de zondebok van ons publiek dit jaar is .. Triestig

Ook.in.bange.dagen
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door Ook.in.bange.dagen »

RandyRAFC schreef:
16-09-2021 23:20
Niet volledig, er zijn een paar kanshebbers!

Groofy
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door Groofy »

keving schreef:
redphilly schreef:
Als Benson die bal naar Samatta speelt is het 1-2, nu 2minuten later 2-1 omdat Benson zijne man niet volgt :evil:
Inderdaad..
Als Fisher die bal geeft aan Samatta/ Frey scoren we ook. Echt degoutant waarom we enkel op Benson ons fixeren.
Miyoshi, Fisher, Frey hebben geen kl*ten laten zien maar we gaan hier wat bashen op Benson die meer heeft laten zien dan die andere spelers.
Ben ik nu echt de enige op dit forum die naar een match kan zien zonder vooroordelen ?
Sorry é maar hier zitten veel te veel mensen een hele match te wachten op 1 slechte pas van een speler terwijl er andere al 70 minuten minder spelen.
Ofwel begin je te supporteren voor 1 bepaalde speler en zeg dat dan ook gewoon...
2
Ik vond Benson zeer goed invallen, ze hadden er echt last mee de Grieken, spijtig,dat,zijn shot de verkeerde kant van de paal koos. Mooie assist! En wat je zei is juist, was Fischer dan beter in zijn keuzes?
Het enige spijtige was dat hij niet direct reageerde bij het tweede doelpunt

millwall1
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door millwall1 »

limfizzkit schreef:
16-09-2021 23:18
millwall1 schreef:
16-09-2021 23:15
Zuur maar ik heb geen shitgevoel. Tot de laatste minuut zat een zege erin, en wij kunnen nog véél vooruitgang maken.
Ik heb de afgelopen jaren op veel triestiger Europese matchen zitten turen met Belgische ploegen. Veel triestiger.
Ja. Ik ben content met wat ze uiteindelijk aan kansen hebben gecreeerd. Maar verliezen op deze manier vlak voor tijd is altijd shit. Daar moet ik toch een nacht over slapen om dit gevoel weer weg te krijgen. :x
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!

Groofy
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door Groofy »

keving schreef:
redphilly schreef:
Inderdaad..
2
Ik vond Benson zeer goed invallen, ze hadden er echt last mee de Grieken, spijtig,dat,zijn shot de verkeerde kant van de paal koos. Mooie assist! En wat je zei is juist, was Fischer dan beter in zijn keuzes?
Het enige spijtige was dat hij niet direct reageerde bij het tweede doelpunt

Scotland The Brave
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Chi pecora si fa, il lupo se la mangia

Bericht door Scotland The Brave »

keving schreef:
16-09-2021 23:13
keving schreef:

Inderdaad..
Niets met vooroordelen te maken. Want vandaag brengen miyoshi en fischer voor mij ook te weinig. Daar verwacht ik eigenlijk meer van. Net zoals buta die ik terug minder vind.
Dus ik zit niet te wachten op die slechte pas van benson.
Maar we hebben geen vooroordelen ? :lol: :lol:
Niemand zit te wachten op een slechte pass van bvb radja, koji, Verstraeten, Fisher enzovoort maar die laten we gerust en gaan wat zagen op Benson.
Nee, we gaan wat op ne jonge gast wat zagen en ja dat is niet de ster van het team.
Soit, ik gaan me fameus inhouden want het is blijkbaar veel te moeilijk naar een match te zien vanaf 0.
Op wie hadden jullie gezaagt mocht Benson niet zijn ingevallen ?
*Chi pecora si fa, il lupo se la mangia.
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten

The Dog
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door The Dog »

Spijtige afloop, moeten lessen trekken uit de 2 goals, bv fischer en bataille die eerder met linesman bezig zijn, benson die zijn man niet volgt

Je kan bij veel spelers vandaag kanttekeningen maken, maar ik heb toch een goed gevoel na deze match, ik vreesde voor erger, nu toch meer controle en wat kansen kunnen creëren tegen sterke tegenstander, Samatta MVDM, laat het ons tijd geven…

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
They will not force us
They will stop degrading us
They will not control us
We will be victorious

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door rooien dokker »

Het verschrikkelijkste aan onze ploeg de laatste tijd is dat onnoemelijk veel zeveren van spelers met het bijhorende concentratieverlies..ik kan mij daar enorm in opboeien.

smans
Junior
Junior
Slagzin: clubbelang boven eigenbelang

Bericht door smans »

Een onnodig verlies vandaag. Een punt meenemen had echt wel gekund. Zelfs 3 punten waren mogelijk, maar ongeacht wie goed/slecht was,.. verliezen we deze match omdat we te slordig spelen als ploeg. Ik kijk echt uit naar onze ploeg tegen de play offs, helaas komen deze matchen te vroeg voor deze ploeg.

aloisi
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Supporters moeten al hun spelers steunen!

Bericht door aloisi »

The Dog schreef:
16-09-2021 23:26
Spijtige afloop, moeten lessen trekken uit de 2 goals, bv fischer en bataille die eerder met linesman bezig zijn, benson die zijn man niet volgt

Je kan bij veel spelers vandaag kanttekeningen maken, maar ik heb toch een goed gevoel na deze match, ik vreesde voor erger, nu toch meer controle en wat kansen kunnen creëren tegen sterke tegenstander, Samatta MVDM, laat het ons tijd geven…

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Das waar. We spelen hier ook op een topploeg die al 20 jaar champions league speelt uiteraard, niet tegen Janneke en Mieke.

En we hadden zeker een punt verdiend.

Ik heb het gevoel dan we te voorzichtig waren ! Als we van in het begin door spelen en er echt voor gaan, zat er meer in.

Zondag is echter belangrijker! Die moeten we winnen of we zitten met een serieus probleem met het programma dat eraan komt.

Scotland The Brave
Top voetballer
Top voetballer

RandyRAFC schreef:
16-09-2021 23:20
Ik kan me daar veel harder in opboeien dan in een verlies. Toch een teken van een tekort van voetbalkennis/ IQ om zo'n spelers aan te pakken.
Die staan al klaar met de hoop op 1 slechte pas om hun "gelijk" te bewijzen, ik vraag me soms oprecht af wat sommigen op een voetbalmatch hebben te zoeken.
Soit, ik gaan het hier bij laten want anders gaan ik hier hautain overkomen :twisted: :D

chemiereus
Junior
Junior
Slagzin: Geef hem een masker en hij vertelt de waarheid

Bericht door chemiereus »

Als je met 4 vanachter wil spelen, zet ze dan op de juiste plaats meneer Priske.
Richie links, Dessoleil en Almeida centraal, Bataille rechts. Krijg het ervan spelers te zetten die niet op hun plaats staan, tegen hunne voet te zetten of niet in vorm zijn.
Wat Naingolan betreft, toch weer gene die hier wat komt uitbollen.
En met die overbodige kaarten heb ik het nu ook wel gehad.
Frey, Fisher en onze Japanner hadden duidelijk ne off-day.
Samatta MVDM.
Vind het ne zure. Er zat veel meer in.
Lunch Garden, het recept om goed te eten

Stone Thailand
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door Stone Thailand »

RandyRAFC schreef:Het is duidelijk wie de zondebok van ons publiek dit jaar is .. Triestig
De trainer?
Live and let live...or kill em all.

keving
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door keving »

16-09-2021 23:25
keving schreef:

Niets met vooroordelen te maken. Want vandaag brengen miyoshi en fischer voor mij ook te weinig. Daar verwacht ik eigenlijk meer van. Net zoals buta die ik terug minder vind.
Niemand zit te wachten op een slechte pass van bvb radja, koji, Verstraeten, Fisher enzovoort maar die laten we gerust en gaan wat zagen op Benson.
Nee, we gaan wat op ne jonge gast wat zagen en ja dat is niet de ster van het team.
Soit, ik gaan me fameus inhouden want het is blijkbaar veel te moeilijk naar een match te zien vanaf 0.
Dus we mogen niet op zijn fouten wijzen? ik zie het al 4 jaar niet in benson. En die paar keer hij eens iets goed doet, overweegt niet tegen de zaken die naar mijn gevoel zwak zijn. En van bepaalde andere spelers verwacht ik inderdaad ook meer. Ik heb hier trouwens ook ergens fischer genoemd. Want in begin van seizoen waren er hier aantal forumleden die al direct hebben gezegd dat die lamkel ze wel zou doen vergeten. Tot dag vandaag vind ik hem niet beter...
Dus het is niet ik een pik op benson heb. Ik zie het er niet in dat deze hier ooit belangrijke of een vaste basisspeler gaat worden... En tot vandaag dachten zo'n 4 trainers dat ook. Boloni, leko, vercauteren en priske geven hem geen wekelijkse basisplaats.

Groofy
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door Groofy »

Samatta goede transfer, vond deze heel goed spelen vandaag!

keving
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door keving »

chemiereus schreef:
16-09-2021 23:36
Als je met 4 vanachter wil spelen, zet ze dan op de juiste plaats meneer Priske.
Richie links, Dessoleil en Almeida centraal, Bataille rechts. Krijg het ervan spelers te zetten die niet op hun plaats staan, tegen hunne voet te zetten of niet in vorm zijn.
Wat Naingolan betreft, toch weer gene die hier wat komt uitbollen.
En met die overbodige kaarten heb ik het nu ook wel gehad.
Frey, Fisher en onze Japanner hadden duidelijk ne off-day.
Samatta MVDM.
Vind het ne zure. Er zat veel meer in.
dessoleil zal niet gestart zijn omdat die pas uit kwetsuur is.

janssens
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?

Bericht door janssens »

Ik had niet de verwachting dat ze van die 1-0 nog zouden terugkomen, omdat ik het wat te rommelig vond. Dan gebeurt dat toch, en is het einde toch nog zuur met een fatale goal en een uitsluiting.
Nostalgie is ook niet meer wat het was

King XVI
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door King XVI »

Toch goed gereageerd na de 1-0, over het algemeen toch blij met wat ik gezien heb. Hopelijk bevestiging tegen Seraing dit weekend.

Scotland The Brave
Top voetballer
Top voetballer

keving schreef:
16-09-2021 23:38
16-09-2021 23:25
keving schreef:

Dus we mogen niet op zijn fouten wijzen? ik zie het al 4 jaar niet in benson. En die paar keer hij eens iets goed doet, overweegt niet tegen de zaken die naar mijn gevoel zwak zijn. En van bepaalde andere spelers verwacht ik inderdaad ook meer. Ik heb hier trouwens ook ergens fischer genoemd. Want in begin van seizoen waren er hier aantal forumleden die al direct hebben gezegd dat die lamkel ze wel zou doen vergeten. Tot dag vandaag vind ik hem niet beter...
Dus het is niet ik een pik op benson heb. Ik zie het er niet in dat deze hier ooit belangrijke of een vaste basisspeler gaat worden... En tot vandaag dachten zo'n 4 trainers dat ook. Boloni, leko, vercauteren en priske geven hem geen wekelijkse basisplaats.
Is het echt zo moeilijk een speler op een 1 match te beoordelen zonder zijn verleden er bij te betrekken ? Elke speler begint elke match vanaf 0, anders heb je vooroordelen mijn inziens.
Als je zijn verleden er bij betrekt heb je dus wel vooroordelen. Je bevestigd hier net wat ik hier al een hele tijd wil zeggen. (Hij speelt trouwens tot voor vandaag altijd bij Priske. )
Soit, ik gaan het (proberen) hierbij te laten want ik boei me hierin meer dan in het verlies en dat is ook niet de bedoeling. ;)

Gesloten