Europa League 1 - 16/09/21 - Olympiacos FC - Royal Antwerp Football Club [2-1]

Voor- en nabeschouwingen over de wedstrijden

Moderator: Moderator Team

Man vd Match

Butez
4
3%
Buta
0
Geen stemmen
Almeida
12
9%
De Laet
2
2%
Bataille
1
1%
B Verstraete
12
9%
Nainggolan
3
2%
Miyoshi
0
Geen stemmen
Fischer
2
2%
Samatta
82
63%
Frey
0
Geen stemmen
Benson
12
9%
Eggestein
0
Geen stemmen
Gerkens
1
1%

Totaal aantal stemmen: 131

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

Re: Europa League 1 - 16/09/21 - Olympiacos FC - Royal Antwerp Football Club [21u]

Bericht door rooien dokker »

Jammer maar het blijft toch rammelen achteraan of het nu tegen kortrijk, leuven of Olympiacos is.Ik begin nu ook elke tegencorner al schrik te krijgen...Het baart mij meer zorgen dan ons aanvallend compartiment die met Samatta een serieuze versterking kregen..

nilsvc
Kadet
Kadet

Re: Europa League 1 - 16/09/21 - Olympiacos FC - Royal Antwerp Football Club [21u]

Bericht door nilsvc »

King XVI schreef:
16-09-2021 23:43
Toch goed gereageerd na de 1-0, over het algemeen toch blij met wat ik gezien heb. Hopelijk bevestiging tegen Seraing dit weekend.
Ik ook. Olympiakos gewoon een sterke ploeg. Puike teamprestatie. Mooie acties gezien van Benson, Fischer en Samatta. Ik vind het gewoon pech. Als we met een afstandsschot de 1-2 maken, spreekt iedereen over een fantastische prestatie. Frey en Nainggolan iets minder. Tja, dan tegen Seraing beter, hé. Kvond Almeida ook top verdedigen. Thuis moeten we dit Olympiakos wel verslaan. Ondanks de nederlaag, toch tevreden.

keving
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door keving »

Scotland The Brave schreef:
16-09-2021 23:45
keving schreef:
16-09-2021 23:38
16-09-2021 23:25

Maar we hebben geen vooroordelen ? :lol: :lol:
Niemand zit te wachten op een slechte pass van bvb radja, koji, Verstraeten, Fisher enzovoort maar die laten we gerust en gaan wat zagen op Benson.
Nee, we gaan wat op ne jonge gast wat zagen en ja dat is niet de ster van het team.
Soit, ik gaan me fameus inhouden want het is blijkbaar veel te moeilijk naar een match te zien vanaf 0.
Op wie hadden jullie gezaagt mocht Benson niet zijn ingevallen ?
Dus we mogen niet op zijn fouten wijzen? ik zie het al 4 jaar niet in benson. En die paar keer hij eens iets goed doet, overweegt niet tegen de zaken die naar mijn gevoel zwak zijn. En van bepaalde andere spelers verwacht ik inderdaad ook meer. Ik heb hier trouwens ook ergens fischer genoemd. Want in begin van seizoen waren er hier aantal forumleden die al direct hebben gezegd dat die lamkel ze wel zou doen vergeten. Tot dag vandaag vind ik hem niet beter...
Dus het is niet ik een pik op benson heb. Ik zie het er niet in dat deze hier ooit belangrijke of een vaste basisspeler gaat worden... En tot vandaag dachten zo'n 4 trainers dat ook. Boloni, leko, vercauteren en priske geven hem geen wekelijkse basisplaats.
Is het echt zo moeilijk een speler op een 1 match te beoordelen zonder zijn verleden er bij te betrekken ? Elke speler begint elke match vanaf 0, anders heb je vooroordelen mijn inziens.
Als je zijn verleden er bij betrekt heb je dus wel vooroordelen. Je bevestigd hier net wat ik hier al een hele tijd wil zeggen. (Hij speelt trouwens tot voor vandaag altijd bij Priske. )
Dank u voor dat even te bevestigen.
Zijn nog steeds beoordeling op deze match ook. 1 voorzet en 1 schot op doel. 2 x egoistisch op doel terwijl hij moet afgeven. Aantal keer balverlies waardoor direct tegenaanval kwam, wegens foute keuze/vastlopen met een dribbel. Komt met de goal te laat omdat hij positioneel niet goed stond. Dat zijn voor mij de feiten vandaag. En dat zijn ook de zaken die ik veel terug zien in zijn andere wedstrijden...
En hij speelt niet altijd bij priske. Is invaller en heeft geen vaste basisplaats en dat gaat hij ook niet hebben.
Dus ik beoordeel een speler over meerdere wedstrijden om te zeggen of hij goed genoeg is of niet. Anders kunnen we na vandaag miyoshi in de tribune zetten als we naar 1 match kijken

chemiereus
Junior
Junior
Slagzin: Geef hem een masker en hij vertelt de waarheid

Bericht door chemiereus »

Probleem is ook een beetje, ook na al onze aankopen dat we geen echte rechtsbuiten in de kern hebben. Enkel Benson dan.
Lunch Garden, het recept om goed te eten

poller1
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door poller1 »

nilsvc schreef:
16-09-2021 23:51
King XVI schreef:
16-09-2021 23:43
Toch goed gereageerd na de 1-0, over het algemeen toch blij met wat ik gezien heb. Hopelijk bevestiging tegen Seraing dit weekend.
Ik ook. Olympiakos gewoon een sterke ploeg. Puike teamprestatie. Mooie acties gezien van Benson, Fischer en Samatta. Ik vind het gewoon pech. Als we met een afstandsschot de 1-2 maken, spreekt iedereen over een fantastische prestatie. Frey en Nainggolan iets minder. Tja, dan tegen Seraing beter, hé. Kvond Almeida ook top verdedigen. Thuis moeten we dit Olympiakos wel verslaan. Ondanks de nederlaag, toch tevreden.
Zelfde gevoel.

Groofy
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door Groofy »

Gabriel schreef:
16-09-2021 23:17
Voor mij nog maar eens de bevestiging dat Buta en Bataille twee ideale spelers zijn om in een 3-5-2 de flank op en af te gaan maar in een 4 mansverdediging worden hun defensieve beperkingen afgestraft.
Er wordt gewezen op het niet meelopen van Benson bij die tweede goal, maar Buta gaat hier ook niet vrijuit, veel te plat verdedigd, en dat kan je ook als oorzaak van het doelpunt nemen!

Stouwer
Junior
Junior
Slagzin: Kust na mennen dappere

Bericht door Stouwer »

Zuur, maar komt goed.

Er werd hier vorige week veel gekankerd door bepaalde personen (ja, weeral) dat de spelers precies niks trainden tijdens de interlandbreak en dan maar gingen uiteten of op weekend gingen met hun madam.

Da's allemaal heel schoon, trainen en matchkes spelen tegen uw ploegmaats, maar de enige manier waarop de ploeg en de automatismen gaan verbeteren is door zoveel mogelijk echte matchen te spelen. En geen oefenmatchkes tegen pakweg Beveren of Hoogstraten, maar matchen met inzet.

Op die manier ben ik blij met onze matchen tegen Seraing, Genk en Union komende week.

Erik
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door Erik »

Prestatie was behoorlijk. Op papier had ik Olympiakos hoger ingeschat maar in realiteit hebben die zeer veel kwaliteit ingeboet tegenover enkele jaren geleden. In die mate dat je tegen deze matige ploeg zelfs makkelijk een punt had kunnen pakken.

Scotland The Brave
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Chi pecora si fa, il lupo se la mangia

Bericht door Scotland The Brave »

Groofy schreef:
17-09-2021 00:06
Gabriel schreef:
Voor mij nog maar eens de bevestiging dat Buta en Bataille twee ideale spelers zijn om in een 3-5-2 de flank op en af te gaan maar in een 4 mansverdediging worden hun defensieve beperkingen afgestraft.
Er wordt gewezen op het niet meelopen van Benson bij die tweede goal, maar Buta gaat hier ook niet vrijuit, veel te plat verdedigd, en dat kan je ook als oorzaak van het doelpunt nemen!
Klopt, niet vrijuit is licht uitgedrukt. Die kan geen kant uit normaal.
Dat is gewoon de hoofdoorzaak van die goal. Die goal op een flankspeler steken terwijl er 2 centrale middenvelders moeten staan.. tja..
*Chi pecora si fa, il lupo se la mangia.
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten

chemiereus
Junior
Junior
Slagzin: Geef hem een masker en hij vertelt de waarheid

Bericht door chemiereus »

17-09-2021 00:14
Groofy schreef:
17-09-2021 00:06
Gabriel schreef:
Klopt, niet vrijuit is licht uitgedrukt. Die kan geen kant uit normaal.
Dat is gewoon de hoofdoorzaak van die goal. Die goal op een flankspeler steken terwijl er 2 centrale middenvelders moeten staan.. tja..
Benson volgt die rechtse back. En stoort zeker voldoende. Eigenlijk doet hij zijn job.
Buta daarentegen. Speelt al hele tijd niet op niveau. Zeker in een viermansverdediging. Is nu bankmateriaal.
Bashen op Manuel is wel kort door de bocht na deze match.
Lunch Garden, het recept om goed te eten

BrusselmanHermans
Preminiem
Preminiem
Slagzin: De befkoning der Bosuil

Bericht door BrusselmanHermans »

Eerst en vooral was ik bang van Samatta dat hij geen meerwaarde ging hebben maar ok ik ik trek deze woorden volledig in.Kwalitatief voor mij één van de betere versterkingen dit seizoen. We zijn nu toch bijna twee handen vol wedstrijden + voorbereiding ver en ik vind dat er geen stijgende lijn inzit. We weten niet wat doen, we spelen op eilandjes en eigenlijk een echt middenveld is er niet. Naingolann en Verstraete op dezelfde lijn is gewoon teveel en te eentonig. Waarom breng je daar geen Yousuf voor?

Je gaat een centrale verdediger met Desoleil ( met toch al wel wat ervaring) halen bij Charleroi maar je laat een Ritchie staan die eigenlijk het best op de flank speelt. begin nu al eens met de spelers op de juiste plaats te zetten. De Laet op de plek van Bataille, die laatste verschuift naar de kan van Buta op zijn juiste voet.

Ik begin het stilletes aan Priske kwalijk te nemen of het nu op Europees vlak is of Belgische competitie is dat we overal tactisch overklast worden. Wij hebben nu toch genoeg technologie aanwezig om die tegenstrever van A tot Z uit te kammen, zwaktes te vinden enz.
Ik hoop dat ze Seraign nu toch wel onder de loep hebben genomen voor zondag en dat ze weten wie ze eventueel moeten mandekken.
Verder even moeten nadenken maar ik mis in deze ploeg vooral strijdlust en voor mekaar willen vechten. . Hoeveel keer ik een speler met zijn armen zie te zwaaien of te foeteren van frustratie bij een pas is niet meer om aan te zien :shock: dat is iets voor in provinciale of dergelijk en dan nog. Wij zijn verdorie ook meer bezig met de tegenstrever terecht te wijzen, met energie te stoppen in een scheidsrechter die al bij al niet slecht floot. Een verkeerde inworp is gewoon schering en inslag get over it en pak u positie in. Er zit zo weinig shwung in, te trage opbouw en zoveel nonchalance.

Ik verwacht een reactie tegen Seraign. De mensen die vinden dat Olymiacos zoveel beter was ze zijn heus niet sterker als Club, Genk of Gent.
Royal Antwerp FC en tribune II het onafscheidelijke duo met onnoemlijk veel tekortkomingen, maar als enige in weer en wind, in goede en kwade dagen en duizenden kansen toch altijd de rots in de branding. Het symbool der trouw, paraatheid en eenheid.

doeranga1880
Junior
Junior
Slagzin: Ik dorst niet naar roem, maar mijn dorst is wel beroemd.

Bericht door doeranga1880 »

acc old school schreef:
16-09-2021 20:47
Zou al een vlag gepikt zijn van ons door ultras van Olympiakos
Als de politie en stewards zich al mee mengen in zulke zaken, weet je in wat voor dieptrieste omgeving je zit.🙄
Famous gate 7 is toch ook zwaar overroepen hoor.
Amper gehoord en zonder tussenkomst van de politie voor en na de match had ik het wel eens willen zien.
Klein clubje, met op kop semedo de pedo.
Soit topsfeer, ondanks de uitslag, alcohol vrij bier en de draconische ( ja ook een gezegde uit de Griekse geschiedenis) maatregelen een topavond gehad!

richard
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door richard »

limfizzkit schreef:
16-09-2021 23:05
16-09-2021 23:03
keving schreef:
16-09-2021 22:57

Inderdaad..
Voor de rest was een gelijkspel een terechte uitslag geweest. Zonde
Als Fisher die bal geeft aan Samatta/ Frey scoren we ook. Echt degoutant waarom we enkel op Benson ons fixeren. Miyoshi, Fisher, Frey hebben geen kl*ten laten zien maar we gaan hier op wat bashen op Benson die meer heeft laten zien dan die andere spelers.
Ben ik nu echt de enige op dit forum die naar een match kan zijn zonder vooroordelen ?
Sorry é maar hier zitten veel te veel mensen een hele match te wachten op 1 slechte pas van een speler terwijl er andere al 70 minuten minder spelen.
Ofwel begin je te supporteren voor 1 bepaalde speler en zeg dat dan ook gewoon...
hier ben ik grotendeels mee eens; ik ben geen fan van Benson maar als je daar zo zwaar op zit te foeteren, dan moet je toch 90 minuten lang op een speler of vier, vijf hebben liggen foeteren zenne.
Mee akkoord geeft prachtige assist en had zelfs de 1-2 aan zijn voet had pech dat hij net langs de verkeerde kant van de paal viel en ok hij had ook Samatta in de diepte kunnen sturen bij die fase. Maar ….. zoals we allemaal weten duurt een match zeker 90 minuten en zeker Europees moet je voor 100% gefocust zijn! Daarom dat hij daar bij die tweede goal van hun niet bij de les was! Liet zijn tegenstander lopen en kwam te laat zodat die speler bij wijze van spreken zelfs zijne hoek kon uitkiezen! Akkoord mooie goal maar die mag dat nog 10 keer doen, maar die valt er niet meer in! Punt is, dat we nu puntenloos naar België terugvliegen met ne zware steen in de maag!
Moet wel voor de rest zeggen dat er al wel verbetering in de ploeg is en denk,dat ze op de goede weg zijn! Daarom dat het dubbel spijtig is dat ze dat punt nog in de laatste 5 minuten nog weggeven!
Enfin op naar de volgende match! Dat ook,bloed zweet en tranen zal kosten!

keving
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door keving »

BrusselmanHermans schreef:
17-09-2021 00:25
Eerst en vooral was ik bang van Samatta dat hij geen meerwaarde ging hebben maar ok ik ik trek deze woorden volledig in.Kwalitatief voor mij één van de betere versterkingen dit seizoen. We zijn nu toch bijna twee handen vol wedstrijden + voorbereiding ver en ik vind dat er geen stijgende lijn inzit. We weten niet wat doen, we spelen op eilandjes en eigenlijk een echt middenveld is er niet. Naingolann en Verstraete op dezelfde lijn is gewoon teveel en te eentonig. Waarom breng je daar geen Yousuf voor?

Je gaat een centrale verdediger met Desoleil ( met toch al wel wat ervaring) halen bij Charleroi maar je laat een Ritchie staan die eigenlijk het best op de flank speelt. begin nu al eens met de spelers op de juiste plaats te zetten. De Laet op de plek van Bataille, die laatste verschuift naar de kan van Buta op zijn juiste voet.

Ik begin het stilletes aan Priske kwalijk te nemen of het nu op Europees vlak is of Belgische competitie is dat we overal tactisch overklast worden. Wij hebben nu toch genoeg technologie aanwezig om die tegenstrever van A tot Z uit te kammen, zwaktes te vinden enz.
Ik hoop dat ze Seraign nu toch wel onder de loep hebben genomen voor zondag en dat ze weten wie ze eventueel moeten mandekken.
Verder even moeten nadenken maar ik mis in deze ploeg vooral strijdlust en voor mekaar willen vechten. . Hoeveel keer ik een speler met zijn armen zie te zwaaien of te foeteren van frustratie bij een pas is niet meer om aan te zien :shock: dat is iets voor in provinciale of dergelijk en dan nog. Wij zijn verdorie ook meer bezig met de tegenstrever terecht te wijzen, met energie te stoppen in een scheidsrechter die al bij al niet slecht floot. Een verkeerde inworp is gewoon schering en inslag get over it en pak u positie in. Er zit zo weinig shwung in, te trage opbouw en zoveel nonchalance.

Ik verwacht een reactie tegen Seraign. De mensen die vinden dat Olymiacos zoveel beter was ze zijn heus niet sterker als Club, Genk of Gent.
Omdat die gekwetst is.
Desoleil komt net uit blessure.

richard
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door richard »

Groofy schreef:
16-09-2021 23:39
Samatta goede transfer, vond deze heel goed spelen vandaag!
2 waardige vervanger voor Dieu als die zo blijft voort spelen!

RAFC1FOREVER
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door RAFC1FOREVER »

Miyoshi en Fischer enorm zwak. Nainggolan nog niet op niveau of een rij te laag?

Lichtpunt vandaag Samatta. Invalbeurt Benson vond ik dan wel weer goed.

Had die gelijkmaker niet meer verwacht, daarom is die 2-1 enorm zuur.

Elgrecko
Junior
Junior

Bericht door Elgrecko »

chemiereus schreef:
16-09-2021 23:36
Als je met 4 vanachter wil spelen, zet ze dan op de juiste plaats meneer Priske.
Richie links, Dessoleil en Almeida centraal, Bataille rechts. Krijg het ervan spelers te zetten die niet op hun plaats staan, tegen hunne voet te zetten of niet in vorm zijn.
Wat Naingolan betreft, toch weer gene die hier wat komt uitbollen.
En met die overbodige kaarten heb ik het nu ook wel gehad.
Frey, Fisher en onze Japanner hadden duidelijk ne off-day.
Samatta MVDM.
Vind het ne zure. Er zat veel meer in.
Ge krijgt het ervan dat spelers tegen hunne voet staan. Maar ge gaat dan wel zelf de laet links zetten?

aloisi
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Supporters moeten al hun spelers steunen!

Bericht door aloisi »

keving schreef:
17-09-2021 00:49
BrusselmanHermans schreef:
17-09-2021 00:25

Omdat die gekwetst is.
Desoleil komt net uit blessure.

Ik vond het nochtans behoorlijk ok gisteren als ploeg! Organisatie was beter. Systeem klopte beter. We gaven voor de eerste keer weinig kansen weg tegen toch een lastige ploeg in lastige omstandigheden.
Er stond veel meer een blok. En we hebben zelf best wat kansen gecreëerd.
Meer balbezit, meer doelpogingen, meer corners uit op Olympiakos had ik niet verwacht. Ik vreesde een beetje dat we daar weg gespeeld zouden worden.

Jammer want een punt had echt wel verdiend geweest.

Voor mij zijn de pijnpunten eerder dat enkele spelers individueel hun niveau moeten opkrikken! Dat heeft niets met systeem of trainer te maken maar met enkele spelers die niet hun beste niveau halen op dit moment:
Buta
Radja
Zij zijn momenteel niet goed genoeg naar gelang wat ze zouden moeten kunnen brengen.

En Fischer en frey waren ook niet top.

En toch wel beetje gebrek aan gestalte/kracht.

Maar zoals gezegd, ik zie merkbare vooruitgang in ploeg, systeem, voetbal.
Ik zie waar we naartoe gaan , we geven minder weg, en creëren kansen.
Nu komt er wel een heel belangrijke week aan. Minstens 5 op 9 nodig in de competitie en dus zeker winst nodig zondag!!

Hopelijk vandaag goei nieuws over tribune 4!en ook over Yusuf, balikwisha, haroun. Beetje extra kwaliteit voor de komende matchen kan geen kwaad.

jellebelle
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door jellebelle »

Het was een match die alle kanten op kon gaan.
Samatta met 3 open kop kansen, maar ook Olympiacos kreeg zijn deel met kopbal kansen voor Cisse en El Arabi.
Ik mis bij ons wel een beetje het vernuft van Refaelov om zo'n match naar je toe te trekken.
Je ziet bij Fisher wel dat het erin kan zitten, maar op dit moment ontbreken de (bepalende) goals en assists wel een beetje.
Eigenlijk bij al onze middenvelders/buitenspelers.
Nainggolan vind ik op dit moment wel dik onvoldoende, vooral te weinig grinta, te veel balverlies en te gemakkelijk gaan liggen.
442 lijkt me wel een meer geschikt systeem om met deze ploeg verder op te bouwen.

fourty
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door fourty »

Geef mij zondag maar eens Seck en Dessolleil centraal. Nog wel eens zien dan.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen

SteakFriet
Junior
Junior

Europa League 1 - 16/09/21 - Olympiacos FC - Royal Antwerp Football Club [21u]

Bericht door SteakFriet »

Ik ben meer tevreden na deze match met 0 punten dan tegen een OHL met 1 punt.

Deze keer zag ik wel vlagen van goed voetbal en iets dat op een systeem trekt. Het grootste probleem is momenteel dat de spelers mekaar niet aanvoelen.
Ik denk dat het goed gaat komen.

Natuurlijk blijf ik ook zeggen wat iedereen ziet, Ritchie moet naar links en laat Bataille en Buta het maar uitvechten. Ik zou nu gaan voor Bataille die defensief toch sterker is dan Buta. Laat ons eerlijk zijn, Buta is een leueke speler maar ik denk al 3 jaar dat die geen fluit kan verdedigen. De laatste goal is voornamelijk op zijn klak. Zet die gewoon aanvallender.
Benson zeer goed ingevallen al moest hij ook beter volgen bij de 2-1.

Kalkbrenner
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door Kalkbrenner »

fourty schreef:
17-09-2021 07:31
Ik vroeg me toch ook af of we die eerste tegengoal met Seck ook hadden geslikt. Kopduel zag er wel wat lullig uit. Ik heb zelfs de indruk dat Seck die 2 de ook had kunnen blokken, Almeida leek zijn kop in te trekken.
Almeida is een OK verdediger, maar echt sterk in de lucht is hij niet. En hetzelfde voor De Laet eigenlijk. Centraal achterin moet je iemand hebben die alles wegkan koppen. Aangezien Seck uit de gratie is gevallen, Desolleil toch dringend eens zetten, tegen Seraing lijkt mij de uitgelezen moment.

Verder is het wel ongelukkig te noemen dat we verliezen, ze waren niet beter dan wij.
11 tegen 17 doelpogingen, zoiets? Dat er van die 17 van ons maar 1 (!) tussen de palen ging is natuurlijk gewoon slecht uitgevoerd.

Naingolan weer bij de zwaksten op het veld, dringend beterschap of uit de ploeg wat mij betreft. Zeker als Yusuf fit is.
*** loyal to the Royal Antwerp FC since 1981 ***
Against modern football !

Groofy
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door Groofy »

fourty schreef:
2

fourty
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door fourty »

Kalkbrenner schreef:
17-09-2021 08:16
fourty schreef:
Ik vroeg me toch ook af of we die eerste tegengoal met Seck ook hadden geslikt. Kopduel zag er wel wat lullig uit. Ik heb zelfs de indruk dat Seck die 2 de ook had kunnen blokken, Almeida leek zijn kop in te trekken.
Almeida is een OK verdediger, maar echt sterk in de lucht is hij niet. En hetzelfde voor De Laet eigenlijk. Centraal achterin moet je iemand hebben die alles wegkan koppen. Aangezien Seck uit de gratie is gevallen, Desolleil toch dringend eens zetten, tegen Seraing lijkt mij de uitgelezen moment.

Verder is het wel ongelukkig te noemen dat we verliezen, ze waren niet beter dan wij.
11 tegen 17 doelpogingen, zoiets? Dat er van die 17 van ons maar 1 (!) tussen de palen ging is natuurlijk gewoon slecht uitgevoerd.

Naingolan weer bij de zwaksten op het veld, dringend beterschap of uit de ploeg wat mij betreft. Zeker als Yusuf fit is.
Sorry dat ik er blijf op hameren maar waarom is Seck nu eigenlijk uit de gratie gevallen vraag ik me af. Wou hij een transfer ? Dat kan, maar er zijn er wel meer zeker.
Het grote probleem is ook nog eens "gestalte". Wij hebben meer boskabouters en dwergen lopen dan reuzen. Bekijk die Cisse eens een keer, 1.98 m, begin er maar aan. Onze dwergen worden simpelweg opzij gezet en recupereren geen enkele 2de bal. Ook Verstraete en Radja werkt niet in mijn ogen. Zat veel meer in gisteren.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen

janssens
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?

Re: Europa League 1 - 16/09/21 - Olympiacos FC - Royal Antwerp Football Club [2-1]

Bericht door janssens »

De wissel Miyoshi - Benson was in elk geval geslaagd. Miyoshi is altijd gretig, maar gisteren kwam het er vooral in de tweede helft niet uit.
Nostalgie is ook niet meer wat het was

Gesloten