Europa League 1 - 16/09/21 - Olympiacos FC - Royal Antwerp Football Club [2-1]

Voor- en nabeschouwingen over de wedstrijden

Moderator: Moderator Team

Man vd Match

Butez
4
3%
Buta
0
Geen stemmen
Almeida
12
9%
De Laet
2
2%
Bataille
1
1%
B Verstraete
12
9%
Nainggolan
3
2%
Miyoshi
0
Geen stemmen
Fischer
2
2%
Samatta
82
63%
Frey
0
Geen stemmen
Benson
12
9%
Eggestein
0
Geen stemmen
Gerkens
1
1%

Totaal aantal stemmen: 131

janssens
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?

Re: Europa League 1 - 16/09/21 - Olympiacos FC - Royal Antwerp Football Club [2-1]

Bericht door janssens »

millwall1 schreef:
18-09-2021 23:04
Is die banner van de loco's? De regel in de ultras-wereld is dan dat die groep ophoud met bestaan. :oops:
Stratego, maar dan in het echt.
Nostalgie is ook niet meer wat het was

fourty
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Re: Europa League 1 - 16/09/21 - Olympiacos FC - Royal Antwerp Football Club [21u]

Bericht door fourty »

bCnkO schreef:
19-09-2021 10:09
Kalkbrenner schreef:
17-09-2021 16:57
aloisi schreef:
17-09-2021 15:05

Ik zou toch niet meer te veel wisselen hoor. Verdediging was niet zo slecht: we hebben heel weinig kansen weg gegeven en wat we vaak weg gaven kwam meer door dom balverlies als we in de aanval waren.

We moeten nu vooral gewoon de tijd geven om op mekaar ingespeeld te raken. Er een ploeg van te vormen. Het potentieel is er duidelijk.

Gisteren stonden er 6!! Nieuwe spelers aan de aftrap van wie 2! De eerste keer.

Denken wij nu echt dat wij meteen topvoetbal gaan spelen als je zo veel veranderd hebt.
Dat was toch heel duidelijk voor het seizoen al, dat dit allemaal een serieuze weerslag ging hebben. Dit gaat veel tijd vergen. Heel veel.

Niemand! Niemand doet zijn 4 beste spelers weg zonder dat je daarvan een weerbots krijgt. Dat had ik al voor het seizoen in het snuitje. Mbokani refaelov waren 2 spelers van gouden schoen niveau… die hebben we nu niet meer.
Lamkel ze was een uitzonderlijk talent.
En zoals ik ook voorspeld had is het grootste verlies hongla. De man die onze ploeg aan het voetballen bracht. Noch naingolan, noch Yusuf kunnen dat momenteel.

Maar ik ben optimistisch. Ik zag gisteren veel goeie dingen. Er moet nu gewoon verder gewerkt worden met die 442 en de spelers op mekaar ingespeeld krijgen.
akkoord, verder bouwen op de 4-4-2 en op automatismen werken nu

maar ik zou toch Desolleil zetten en ofwel Buta ofwel Bataille opofferen voor De Laet op de flank
Je moet idd verder bouwen, maar met deze kern impliceert dat ook gewoon nog heel veel wisselen en uitproberen. Als ik echt mijn ideale 11 zet, dan lijkt die zeer weinig op wat er nu staat. Dessoleil, Seck, Yusuf, Haroun, De Laet op de back, Samatta, Balikwisha,... Zo ver zal het waarschijnlijk niet komen, maar dan schiet er weinig over van wie er nu op staat, maar je moet als coach wel blijven streven om het maximum uit deze kern te halen. Niet nu concluderen dat het wat beter begint te draaien en dan maar iedereen laten staan met op de bank nog duidelijk potentiële verbeteringen voorhanden.

Daarvoor is het toch ook al wel aantal weken duidelijk dat sommige die nu spelen niet voldoen om de ploeg echt op sleeptouw te nemen. Bepaald moment moet je als coach die keuze dan ook wel maken. Matchen genoeg trouwens en zoals op Eupen die 4-4-2 testen, je ziet dat het soms ook de juiste test kan blijken die je een serieuze stap laat zetten. Niet bang zijn om dat te blijven doen.
Voor mij ook Dessoleil en Seck centraal en De Laet op de LB. Zou het echt wel eens willen zien.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen

Pedro
Junior
Junior

Re: Europa League 1 - 16/09/21 - Olympiacos FC - Royal Antwerp Football Club [2-1]

Bericht door Pedro »

Pedro schreef:
17-09-2021 18:29
Zou kunnen, ik hoop het! We spreken elkaar na Seraing😅
...ik denk dus niet dat ik me vergis

Gesloten