Champions' Play-Offs 6 - 04/06/23: Racing Genk - Royal Antwerp Football Club [2-2] - CHAMPIONS 2022-2023!
Moderator: Moderator Team
Re: Champions' Play-Offs 6 - 04/06/23: Racing Genk - Royal Antwerp Football Club [2-2] - CHAMPIONS 2022-2023!
https://youtu.be/ommwFA3Fkvc dit was al bekend zeker?
Re: Champions' Play-Offs 6 - 04/06/23: Racing Genk - Royal Antwerp Football Club [2-2] - CHAMPIONS 2022-2023!
Ja maar F*ck it, nog eens een paar keer bekijken 

MDCCCLXXX
Net pas voor het eerst de samenvatting op Play 4 bekeken. Nog steeds komen er elementen bij die nu pas echt doordringen. Zoals dat Brugge pas in 89e minuut 1-1 maakt...
Dat het 1-3 eindigde had ik ook pas iets voor middernacht ontdekt zondag. Ben toen echt tijdje vanderweireld geweest...
Herinner me ook dat ik al van voor de bal van Toby tegen de netten ging, ik al wist dat het goal was... Die vetrok zo goed, dat was instant vreugde. Op de beelden zie je bij Genk achter doel ene met zijn handen op zijn hoofd de tegengestelde emoties ervaren, ook al voor de bal binnen gaat wist die mens hoe laat het was...
De club deelde op socials vanavond ook de 3 geluidsfragmenten die vlak na elkaar gezet werden van Boudeweel, Joos en Vandenbempt... Koptelefoon op en repeat...
Wat een sensaties allemaal...
Dat het 1-3 eindigde had ik ook pas iets voor middernacht ontdekt zondag. Ben toen echt tijdje vanderweireld geweest...
Herinner me ook dat ik al van voor de bal van Toby tegen de netten ging, ik al wist dat het goal was... Die vetrok zo goed, dat was instant vreugde. Op de beelden zie je bij Genk achter doel ene met zijn handen op zijn hoofd de tegengestelde emoties ervaren, ook al voor de bal binnen gaat wist die mens hoe laat het was...
De club deelde op socials vanavond ook de 3 geluidsfragmenten die vlak na elkaar gezet werden van Boudeweel, Joos en Vandenbempt... Koptelefoon op en repeat...
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
ongeloofelijk hé ! ik had niet door dat het 1-2 stond te union dus bij het zien van verse beelden uit Union, dacht ik even dat het 2 2 was geworden in plaats van 1-3.bCnkO schreef: ↑08-06-2023 23:57Net pas voor het eerst de samenvatting op Play 4 bekeken. Nog steeds komen er elementen bij die nu pas echt doordringen. Zoals dat Brugge pas in 89e minuut 1-1 maakt...
Er is op één van de antwerp filmpjes met supporters die ontploffen ook te zien dat er één iemand niet aan het kijken is, die gaat helemaal los daarna.
Of het vieren van Stengs en Ritchie met zijn handen tegen zijn hoofd vol ongeloof, bij de sprint van Toby
Ik had anders ook graag een beeld gezien van die 2 vetkwallen van Genk op hun podium bij het doelpunt van Toby.Zijn daar geen beelden van?
- Shankly
- Eerste Elftal
- Slagzin: Hier is Bataille. Hier is Bataille. En Alderweireld... WAAAGGHH... HIJ TRAPT HEM BINNEN! HIJ TRAPT HEM BINNEN!
Het begint nu pas wat door te dringen en dan nog kan ik het amper vatten... Ik zal Tom Boudeweel maar geloven zeker, want die heeft het gezegd: https://www.youtube.com/watch?v=j_59soXQIU4
-
- Scholier
Wacht, bedoel je nu dat Joos zijn commentaar 'inspreekt' voor de samenvatting? Of zit die daar dan live?buitenbeentje schreef: ↑08-06-2023 21:21Eleven zendt de match uit met hun commentaren, zowel op Proximus als Telenet. Maar als ze met twee commentaar geven, stuurt play sport nog hun eigen commentator voor de samenvattingen. En dan mag Joos opdraven.
Want zowel Boudeweel als Vandenbempt zijn qua linguistische benadering van het commentator vak toch mijlenvoor op Joos in dit geval.
En de kreunen van beide co-commentatoren, Snelders en vooral Verheyen, zijn van een onwereldse schoonheid dat mijn padelvrienden zich daarnet afvroegen of ze geen Antwerp-supporter zijn

Dus als ik het goed begrijp was het Toby Alderweireld die Antwerp kampioen maakte?Shankly schreef: ↑09-06-2023 01:01Het begint nu pas wat door te dringen en dan nog kan ik het amper vatten... Ik zal Tom Boudeweel maar geloven zeker, want die heeft het gezegd: https://www.youtube.com/watch?v=j_59soXQIU4
MDCCCLXXX
-
- Top voetballer
Die zit daar live commentaar te geven maar dat wordt alleen maar gebruikt voor de samenvatting.vincent vega schreef: ↑09-06-2023 01:17Wacht, bedoel je nu dat Joos zijn commentaar 'inspreekt' voor de samenvatting? Of zit die daar dan live?buitenbeentje schreef: ↑08-06-2023 21:21Eleven zendt de match uit met hun commentaren, zowel op Proximus als Telenet. Maar als ze met twee commentaar geven, stuurt play sport nog hun eigen commentator voor de samenvattingen. En dan mag Joos opdraven.
Want zowel Boudeweel als Vandenbempt zijn qua linguistische benadering van het commentator vak toch mijlenvoor op Joos in dit geval.
En de kreunen van beide co-commentatoren, Snelders en vooral Verheyen, zijn van een onwereldse schoonheid dat mijn padelvrienden zich daarnet afvroegen of ze geen Antwerp-supporter zijn![]()
Dat is blijkbaar wanneer er twee commentatoren zijn, is dat moeilijker om te knippen en te plakken.
-
- Top voetballer
Die stak zijn arm niet omhoog omdat er buitenspel was, maar wel omdat het onrechtstreekse vrije trap was omdat hij niet Paintstil geel kaart had gegeven wegens reclameren. Er is in die fase nergens buitenspel. De officiële uitleg van de scheidsrechtercommissie is dan ook als volgt:
KRC Genk-aanvaller Joseph Paintsil (nr. 28) maakt een actie in het strafschopgebied.
Antwerp-verdediger Ezequiel Avila (nr. 22) steekt zijn voet uit om de bal proberen te spelen en raakt daarbij de voet van de verdediger.
Omdat de verdediger geen duidelijke beweging naar de aanvaller maakt en het contact gering is, steunt het Professional Refereeing Department de beslissing van de scheidsrechter om geen strafschop toe te kennen.
Een VAR-interventie wordt bij deze situatie niet verwacht.
Snelders is sowieso Antwerpsupporter. Verheyen is het laatste jaar sterk gedraaid en dit seizoen meestal zeer positief over ons, zelfs bij onze eerste 10 matchen waar het spelniveau nog niet volledig goed zat. Sinds de winterstop is hij gewoon fan van ons, had zelfs zeer negatieve commentaar op de boeren bij de goals van Genk vorige weekvincent vega schreef: ↑09-06-2023 01:17Wacht, bedoel je nu dat Joos zijn commentaar 'inspreekt' voor de samenvatting? Of zit die daar dan live?buitenbeentje schreef: ↑08-06-2023 21:21Eleven zendt de match uit met hun commentaren, zowel op Proximus als Telenet. Maar als ze met twee commentaar geven, stuurt play sport nog hun eigen commentator voor de samenvattingen. En dan mag Joos opdraven.
En de kreunen van beide co-commentatoren, Snelders en vooral Verheyen, zijn van een onwereldse schoonheid dat mijn padelvrienden zich daarnet afvroegen of ze geen Antwerp-supporter zijn![]()

Act as One, Play as Champions.
-
- Top voetballer
Verheyen is zeker geen supporter van ons, dat is gewoon een correcte neutrale annalist.
-
- Eerste Elftal
Snelders Antwerpsupporter? Kan ik niet geloven.Monoceros schreef: ↑09-06-2023 07:25Snelders is sowieso Antwerpsupporter. Verheyen is het laatste jaar sterk gedraaid en dit seizoen meestal zeer positief over ons, zelfs bij onze eerste 10 matchen waar het spelniveau nog niet volledig goed zat. Sinds de winterstop is hij gewoon fan van ons, had zelfs zeer negatieve commentaar op de boeren bij de goals van Genk vorige weekvincent vega schreef: ↑09-06-2023 01:17Wacht, bedoel je nu dat Joos zijn commentaar 'inspreekt' voor de samenvatting? Of zit die daar dan live?buitenbeentje schreef: ↑08-06-2023 21:21Eleven zendt de match uit met hun commentaren, zowel op Proximus als Telenet. Maar als ze met twee commentaar geven, stuurt play sport nog hun eigen commentator voor de samenvattingen. En dan mag Joos opdraven.
![]()
De tribune podcast beluisteren van afgelopen maandag. Eddy Snelders is nog steeds kwaad voor zijn behandeling als antwerp speler, heeft totaal geen connectie met antwerp enz.. hij kon er niet over zwijgen. Zijn zonen zijn wel RAFC mannen. Kristof is jeugdtrainer (al jaren) en zijn zoontje speelt er dacht ik ook en phillipe snelders(ex rafc beloften en a kern speler) zit vaak op de tribunes.Ook.in.bange.dagen schreef: ↑09-06-2023 07:57Snelders Antwerpsupporter? Kan ik niet geloven.Monoceros schreef: ↑09-06-2023 07:25Snelders is sowieso Antwerpsupporter. Verheyen is het laatste jaar sterk gedraaid en dit seizoen meestal zeer positief over ons, zelfs bij onze eerste 10 matchen waar het spelniveau nog niet volledig goed zat. Sinds de winterstop is hij gewoon fan van ons, had zelfs zeer negatieve commentaar op de boeren bij de goals van Genk vorige weekvincent vega schreef: ↑09-06-2023 01:17
Wacht, bedoel je nu dat Joos zijn commentaar 'inspreekt' voor de samenvatting? Of zit die daar dan live?
![]()
Iemand op het forum die de tijdlijn precies kan reconstrueren? Volgens mij zijn wij later aan de 2de helft begonnen dan Union en Brugge (wegens meer extra tijd op het einde van de eerste helft) en viel hun 89ste minuut in onze wedstrijd enkele minuten eerder.bCnkO schreef: ↑08-06-2023 23:57Net pas voor het eerst de samenvatting op Play 4 bekeken. Nog steeds komen er elementen bij die nu pas echt doordringen. Zoals dat Brugge pas in 89e minuut 1-1 maakt...
Too little too late.
-
- Top voetballer
De goal van Club Brugge is gevallen in minuut 89, bij ons was het dan "nog maar" minuut 86 en 40 seconden.steffen schreef: ↑09-06-2023 09:05Iemand op het forum die de tijdlijn precies kan reconstrueren? Volgens mij zijn wij later aan de 2de helft begonnen dan Union en Brugge (wegens meer extra tijd op het einde van de eerste helft) en viel hun 89ste minuut in onze wedstrijd enkele minuten eerder.bCnkO schreef: ↑08-06-2023 23:57Net pas voor het eerst de samenvatting op Play 4 bekeken. Nog steeds komen er elementen bij die nu pas echt doordringen. Zoals dat Brugge pas in 89e minuut 1-1 maakt...
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: Wij zijn niet Bayern van België . Wij zijn den Antwerp van België !!!
Op Union werd het al 1-2 nog voor onze gelijkmaker . Daarom dat ze in Genk al zo zeker waren van hun kampioenstitel .buitenbeentje schreef: ↑09-06-2023 09:09De goal van Club Brugge is gevallen in minuut 89, bij ons was het dan "nog maar" minuut 86 en 40 seconden.steffen schreef: ↑09-06-2023 09:05Iemand op het forum die de tijdlijn precies kan reconstrueren? Volgens mij zijn wij later aan de 2de helft begonnen dan Union en Brugge (wegens meer extra tijd op het einde van de eerste helft) en viel hun 89ste minuut in onze wedstrijd enkele minuten eerder.bCnkO schreef: ↑08-06-2023 23:57Net pas voor het eerst de samenvatting op Play 4 bekeken. Nog steeds komen er elementen bij die nu pas echt doordringen. Zoals dat Brugge pas in 89e minuut 1-1 maakt...
Het kan toch niet mooier geschreven worden : Toby Alderweireld Gouden Schoen !
-
- Top voetballer
De goal (1-1) van Club Brugge is gevallen in minuut 89, bij ons was het dan "nog maar" minuut 86 en 40 seconden.
De 1-2 van Club Brugge viel bij ons in minuut 90 en 15 seconden, bij hun in minuut 92.
De 1-2 van Club Brugge viel bij ons in minuut 90 en 15 seconden, bij hun in minuut 92.
-
- Top voetballer
- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
Dan slaat HLN er los naast.buitenbeentje schreef: ↑09-06-2023 06:55Die stak zijn arm niet omhoog omdat er buitenspel was, maar wel omdat het onrechtstreekse vrije trap was omdat hij niet Paintstil geel kaart had gegeven wegens reclameren. Er is in die fase nergens buitenspel. De officiële uitleg van de scheidsrechtercommissie is dan ook als volgt:
KRC Genk-aanvaller Joseph Paintsil (nr. 28) maakt een actie in het strafschopgebied.
Antwerp-verdediger Ezequiel Avila (nr. 22) steekt zijn voet uit om de bal proberen te spelen en raakt daarbij de voet van de verdediger.
Omdat de verdediger geen duidelijke beweging naar de aanvaller maakt en het contact gering is, steunt het Professional Refereeing Department de beslissing van de scheidsrechter om geen strafschop toe te kennen.
Een VAR-interventie wordt bij deze situatie niet verwacht.
https://www.hln.be/belgisch-voetbal/kij ... ~af2c928c/
De meest verwarrende fase van de drie dan, even na het duw- en trekmoment tussen Pacho en McKenzie. Paintsil valt in de zestien (makkelijk) over de voet van Avila. Géén penalty, oordeelt ref Verboomen die de Ghanees bovendien nog de gele kaart geeft wegens protest. Maar in de herhaling is te zien hoe de Argentijn wel degelijk het been uitsteekt. Beelden die ook videoref Visser ongetwijfeld (her)bekijkt. Alleen wordt er besloten om de mogelijke penalty aan Genk niet toe te kennen, omdat er voorafgaand op die fase buitenspel opgemerkt wordt. Een offside die op de beelden niet te zien is. Verboomen legt die beslissing meteen erna uit aan Vrancken, die de wanhoop nabij is.
Naar 't schijnt verdwijnen je gedachten
Tot 't licht volledig is gedoofd
Maar zolang ik daar iets kan ontwaren
Blijf ik dwalen in m'n hoofd
Tot 't licht volledig is gedoofd
Maar zolang ik daar iets kan ontwaren
Blijf ik dwalen in m'n hoofd
Janssen nietShankly schreef: ↑09-06-2023 01:01Het begint nu pas wat door te dringen en dan nog kan ik het amper vatten... Ik zal Tom Boudeweel maar geloven zeker, want die heeft het gezegd: https://www.youtube.com/watch?v=j_59soXQIU4
Hier is Bataille
Hier is Bataille!
En Alderweireld!!
Ooh /[Aaaaah]
HIJ TRAPT HEM BINNEN
[Aaaaah]
HIJ TRAPT HEM BINNEN
HET IS ALDERWEIRELD
IEDEREEN WORDT GEK
HET HELE STADION LIGT PLAT WANT TOBY ALDERWEIRELD MAAKT ANTWERP KAMPIJOEN!
Kan iemand dat op t-shirts laten drukken

Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
Voor zij die er geen genoeg van kunnen krijgen (iedereen dus), heb ik een gif gemaakt.

Rust in vrede broertje, je hebt het verdiend na deze lange strijd. Wim de Clerck 

-
- Top voetballer
-
- Top voetballer
Voor mij nog eens nieuwe beelden "heerlijk"
Yusuf met een mislukte bodycheck op Toby en valt dan op zijn gezicht ... wat een toestanden 

Act as One, Play as Champions.