Licht veldoverwicht en balbezit, ze proberen wel combinatievoetbal te spelen en dat lukte vrij aardig, tegen een vooral counterend Kapellen.
Missen voorin wel wat slagkracht. Ik zag Vandeplas eerder,als aanvallende middenvelder acteren, niet echt als diepe spits, speelde wel goed, Adekami onopvallend, net als Udoh.
Renders toch wel sterkhouder achterin, keeper Van Gils vond ik ook degelijk (op 1 aarzeling bij uitkomen na). Mooie en dik verdiende gelijkmaker van Krasniqi.
En hoe jammer is het dat de Young Reds niet al hun thuismatchen in Kapelllen spelen, in plaats van in godbetert Lier... Sowieso 100 man extra die er dan elke keer zouden zijn.
Dik verdiend voor Krasniqi ? Of voor de ploeg ?
Ik vind het spijtig dat Krasniqi op het beloften niveau blijft hangen . Ik dacht destijds dat hij de eerste zou zijn die de doorbraak zou forceren .
Hoe zit dat eigenlijk met de regels rond al die jonge gasten die bij ons minuten maken bij de A ploeg.
Mogen die nog onbeperkt meedoen bij de Young Reds?
Verstraeten bijvoorbeeld heeft al bijna 3 volledige wedstrijden bij de A ploeg achter de rug.
Licht veldoverwicht en balbezit, ze proberen wel combinatievoetbal te spelen en dat lukte vrij aardig, tegen een vooral counterend Kapellen.
Missen voorin wel wat slagkracht. Ik zag Vandeplas eerder,als aanvallende middenvelder acteren, niet echt als diepe spits, speelde wel goed, Adekami onopvallend, net als Udoh.
Renders toch wel sterkhouder achterin, keeper Van Gils vond ik ook degelijk (op 1 aarzeling bij uitkomen na).
Mooie en dik verdiende gelijkmaker van Krasniqi.
En hoe jammer is het dat de Young Reds niet al hun thuismatchen in Kapelllen spelen, in plaats van in godbetert Lier... Sowieso 100 man extra die er dan elke keer zouden zijn.
Eerste dertig minuten was Adekami veel aan de bal maar deemsterde daarna weg. Gaf vrijschoppen en corners en deed dat behoorlijk tot goed. Udoh al vermeld speelde in zijn hof. Denk dat hij wat vedette allures begint te krijgen. Wat nooit goed is. Smits ook onopvallend. Zit voor de rest echt wel talent in deze ploeg. Ook vermelding van de laatste invalbeurt van aanvaller Verheeken of Vereecken? Was de man waar het meeste gevaar van uitging vond ik.
OK misschien niet goed opgelet wat Adekami betreft Die invaller op het eind was me ook in positieve zin opgevallen. Ze voetballen inderdaad wel lekker.
*** loyal to the Royal Antwerp FC since 1981 *** Against modern football !
Renders toch wel sterkhouder achterin, keeper Van Gils vond ik ook degelijk (op 1 aarzeling bij uitkomen na). Mooie en dik verdiende gelijkmaker van Krasniqi.
Ik vind het spijtig dat Krasniqi op het beloften niveau blijft hangen . Ik dacht destijds dat hij de eerste zou zijn die de doorbraak zou forceren .
Ik bedoelde voor de ploeg Maar ik stelde me ook die vraag. Komt nu helemaal niet meer in aanmerking voor de 1ste ploeg, terwijl er een stuk of 3 anderen wel geregeld kansen krijgen. Dan stel je je de vraag of ze wel echt in hem geloven als A speler. Moet wel frustrerend zijn voor die jongen, terwijl ik hem wel gedreven vond spelen. Getuige dat doelpunt, dat ik hem dubbel en dik gun.
*** loyal to the Royal Antwerp FC since 1981 *** Against modern football !
Ik bedoelde voor de ploeg Maar ik stelde me ook die vraag. Komt nu helemaal niet meer in aanmerking voor de 1ste ploeg, terwijl er een stuk of 3 anderen wel geregeld kansen krijgen. Dan stel je je de vraag of ze wel echt in hem geloven als A speler. Moet wel frustrerend zijn voor die jongen, terwijl ik hem wel gedreven vond spelen. Getuige dat doelpunt, dat ik hem dubbel en dik gun.
Gouden gast en altijd vriendelijk, maar komt helaas te kort voor 1e. Zie die eerder de weg opgaan van een Robbe Quirynen.
EDIT: inmiddels zien staan op Instagram met volgende uitleg erbij:
De RAFC Academy en het jeugddepartement van Berchem Sport hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten. Die houdt in dat RAFC zijn knowhow op het vlak van training, coaching en performance met hen deelt en dat Berchem Sport voor RAFC mee aan talentidentificatie gaat doen.
en
Een soortgelijke samenwerking loopt al langer met Cappellen FC en Hoogstraten VV. De clubs waarmee RAFC samenwerkt ondersteunen ook Bal Aan De Voet, een concept waarin jonge talenten uit de regio Antwerpen hun kunsten kunnen tonen op de Heilige Grond.
Die met Vrasene is stopgezet dan ?
Jammer aan deze kant vh water zou een verankering niet slecht zjin .
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." - Bill Shankly
Who f*cked a Scottish whore? The Falkirk Four, The Falkirk Fooooooooooooooour