Speeldag 5 - 24/08/2024: Royal Antwerp Football Club - Kv Mechelen [0-1]
Moderator: Moderator Team
Re: Speeldag 5 - 24/08/2024: Royal Antwerp Football Club - Kv Mechelen [20u45]
Volgende week naar Gent terug zonder punten! Bataille slecht Zeno slecht Toby wat is er met hem gebeurt? Ondrejecka copy Bali 1 keer outstandig nu niet te zien! Keita en Zeno expres slecht spelen ? Transferitis? Costa en Doumbia ook zwak kortom heel de ploeg niet te zien! Chery is gene Lior ! De Roeck afgestraft met opstelling . Hasi slimme opstelling en durfden voetballen! Valencia te laat ingevallen! Doumbia beter op de plaats gebleven en Keita naar de bank! Gewoonweg schande! Vetbetaalde profs die gewoon geen goesting hadden!
Eerste helft telkens teruggekapt op zijn linkerflank; nooit man voorbij richting achterlijn of baklijn in.
Too little too late.
zwakke match ,als de heren meer me hunne transfer in hunne kop zitten dan met de match laat ze dan op de bank en geeft de kans aan de jonge gasten,wissels van den trainer een raadsel janssens nie gezien,,, ondrejka gewoon slecht maar wel 75 min wachten om wissels te doen
Als we wa pech hebben gent union westerlo meer moet ik nie zeggen zeker
Als we wa pech hebben gent union westerlo meer moet ik nie zeggen zeker
Sorry jongen deed zijn best maar bekijk hoeveel keer hij de bal naar achter speelt! Bataille was niet goed maar Corbanie kon ik vandaag niet zeggen dat het echt een verbetering was.
- Shankly
- Eerste Elftal
- Slagzin: Antwerp... is... kampioen!!!
Zeer matig gespeeld, stuk of vier grote kansen missen, gekloot door de VAR en Laforge die 20 minuten heeft zitten babbelen met spelers. Ja jongens, wat een avond.
- vetartis
- Moderator
- Slagzin: vets are simply the be(a)st
- Contacteer:
Laten we geen excuses zoeken... kwalitatief en tactisch weggespeeld... pijnlijk duidelijke avond...
forever in our shadow...
-
- Eerste Elftal
Riedewald? Dan moet ik toch eens terugzien naar de het einde.
R.I.P. Sofieke
Rust zacht meid
Rust zacht meid
Geen geweldige match van ons.
Mechelen haalt er het maximum uit (er zijn van die matchen…).
Arbiter en VAR weer beneden alle peil.
Mechelen haalt er het maximum uit (er zijn van die matchen…).
Arbiter en VAR weer beneden alle peil.
Trekt het met zijn pass daar helemaal open bij die grote kans...richard schreef: ↑24-08-2024 22:51Sorry jongen deed zijn best maar bekijk hoeveel keer hij de bal naar achter speelt! Bataille was niet goed maar Corbanie kon ik vandaag niet zeggen dat het echt een verbetering was.
Onderschept ook nog een gevaarlijke voorzet. Dus in die invalbeurt zowel een aanvallende als verdedigend cruciale fase...
Maar we missen vooral killers. Hoe wij overhaast, zenuwachtig, onzuiver zijn in de grote backlijn... We missen daar spelers die het overzicht kunnen behouden op dat moment, die dodelijk efficiënt kunnen zijn in die zone.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
Noem het toch bij naam, " strontvoetbal "
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen
Doumbia niet er af, maar op de 10 posteren ipv Chery
Nederlaag door ongeldig doelpunt, duidelijk buitenspel. Op Anderlecht wordt onze goal voor dergelijke buitenspel afgekeurd
- Shankly
- Eerste Elftal
- Slagzin: Antwerp... is... kampioen!!!
Weer fantastische reacties. 4 goei matchen, waarvan we 2 matchen pak meer verdienden.
1 mindere match, ondanks we in 2de helft nog genoeg kansen krijgen om minstens een punt te hebben. En wat een gezeik al van sommige...
1 mindere match, ondanks we in 2de helft nog genoeg kansen krijgen om minstens een punt te hebben. En wat een gezeik al van sommige...
- zorro
- Top voetballer
- Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off
Nu Gent, Union, Westerlo en Beerschot.
De Jonas kan best zijn broek optrekken!
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!
Opendeurdag op den Bosuil. Om de 2 weken te bezichtigen.
- redphilly
- Eerste Elftal
- Contacteer:
De Jonas gaat hier niet lang rondlopen vrees ik. Kan geen organisatie in de ploeg krijgen en als we dan niet scoren pakken we altijd wel ergens een doelpunt. Wat Ondrejka en Costa daar een heel match lopen te doen god mag het weten. En stop nu is eindelijk met Toby in de spits te zetten, serieus afgezaagde plaat ondertussen.
Odoi serieus gemist vandaag, lijkt me de speler met het meeste leiderskwaliteiten in deze kern.
- mXmGOLDSTEIN
- Scholier
Mijn relativeringsvermogen wordt beter en beter met het vorderen van de leeftijd. Waar is het bij jullie misgelopen? Ik bijt al een paar weken op mijn tanden maar heb geen geduld meer met nietszeggende drama-posts.
Het was minder dan de afgelopen wedstrijden maar kansen genoeg gehad. Odoi blijkt onontbeerlijk in deze ploeg. Het ‘gif’ dat die brengt ontbraken we vandaag.
-
- Top voetballer
- Slagzin: Chi pecora si fa, il lupo se la mangia
Ik vond die eerlijk gezegd niet zo denderend invallen. Durft nog te weinig. Gaf me een onzekere indruk.
Bataille was natuurlijk pak slechter, net zoals Costa gaven die ontzettend veel ruimte weg.
Costa loopt gewoon weg van de man die de corner geeft en laat daar al de tijd om die (knappe) voorzet te geven.
Kvm heeft 10x(!!) onze grote baklijn kunnen oplopen met de bal zonder enig duel.
*Chi pecora si fa, il lupo se la mangia.
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten
Het lijkt me eerder dat we nood hebben aan 1 of meerdere spitsen en Janssen zn heil elders mag zoeken.redphilly schreef: ↑24-08-2024 23:58De Jonas gaat hier niet lang rondlopen vrees ik. Kan geen organisatie in de ploeg krijgen en als we dan niet scoren pakken we altijd wel ergens een doelpunt. Wat Ondrejka en Costa daar een heel match lopen te doen god mag het weten. En stop nu is eindelijk met Toby in de spits te zetten, serieus afgezaagde plaat ondertussen.
Odoi serieus gemist vandaag, lijkt me de speler met het meeste leiderskwaliteiten in deze kern.
Letterlijk een supporter bij het buitengaan. "Dit is mijn laatste seizoen. Ik had na 23 moeten stoppen met komen zien " dan houdt het helemaal op. Ok het was slecht en als er geen spits komt wordt playoff 1 moeilijk maar verloren is er niks. Ondankbare kutfans zijn wij geworden!
Dat vrees ik ook.redphilly schreef: ↑24-08-2024 23:58De Jonas gaat hier niet lang rondlopen vrees ik. Kan geen organisatie in de ploeg krijgen en als we dan niet scoren pakken we altijd wel ergens een doelpunt. Wat Ondrejka en Costa daar een heel match lopen te doen god mag het weten. En stop nu is eindelijk met Toby in de spits te zetten, serieus afgezaagde plaat ondertussen.
Zoals ik zei toen de geruchten rondgingen dat hij de nieuwe T1 zou worden: het is niet het juiste moment voor hem om hier trainer te worden.
"I arrived to change the world. Now all I hope for is that this world will not change me".
- Pep Guardiola -
- Pep Guardiola -
-
- Junior
Is er een VAR check geweest bij het afgekeurde doelpunt van Janssen?
Wat gebeurde er daar helemaal op het eind? Waarom mocht die corner niet meer getrapt worden?
Hoe is het mogelijk dat de keeper van Mechelen zelfs geen waarschuwing heeft gehad voor dat tijdrekken?
Wat gebeurde er daar helemaal op het eind? Waarom mocht die corner niet meer getrapt worden?
Hoe is het mogelijk dat de keeper van Mechelen zelfs geen waarschuwing heeft gehad voor dat tijdrekken?