Idd, altijd leuk om naar te luisteren en die kent er tenminste iets vansinjorenbloed schreef: ↑01-09-2024 17:43Verademing met Hein als analist. Legt ook netjes duidelijk uit waar al onze pijnpunten liggen.
Speeldag 6 - 1/9/2024: Gent - Royal Antwerp Football Club [1-1]
Moderator: Moderator Team
Re: Speeldag 6 - 1/9/2024: Gent - Royal Antwerp Football Club [16u]
MDCCCLXXX
Weer minuten neuten om 2 milimeter... Modern voetbal is toch een lachertje geworden. Veel plezier is er niet meer aan zo.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
Vandenbosch weer een berematch. Is echt de rots in de verdediging bij ons.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
3 afgekeurde doelpunten, ook een traditie als we op Gent spelen.
-
- Top voetballer
- Slagzin: Chi pecora si fa, il lupo se la mangia
Om iets dat weer dan weer niet duidelijk is, duurt het 10 seconden.
*Chi pecora si fa, il lupo se la mangia.
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten
- RAFC1FOREVER
- Reserve speler
7 minuten maar???
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: Keep cool, diamond dogs rule
Corbanie mag zijn kans krijgen. Zal wel fouten maken, maar onze backs zijn echt niet beter.
- RAFC1FOREVER
- Reserve speler
Pijnpunten zijn onze backs. Verder zit het goed. Je scoort vandaag 4x op Gent.
Gewoon pech.
Gewoon pech.
Hein zegt het ook, vele jongens zijn niet klaar.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen
Vandaag 3 punten door var interventie.
Tegen Mechelen 1 punt. Zit ons ook op dat vlak niet echt mee.
Tegen Mechelen 1 punt. Zit ons ook op dat vlak niet echt mee.
- sinjorenbloed
- Eerste Elftal
neen je scoort net niet. daar gaat het net om. die 2e van kerk bv: een echte killer staat daar geen teen offside. die eerste van kerk doet gyrano niks fout m.iRAFC1FOREVER schreef: ↑01-09-2024 17:59Pijnpunten zijn onze backs. Verder zit het goed. Je scoort vandaag 4x op Gent.
Gewoon pech.
Maar het is zoals Hein zegt: we hebben steeds kansen genoeg maar de kwaliteit voorin ontbreekt. en dan zit er idd altijd wel iets tegen: ballen net op de paal, elke keer nen teen offside,....etc. en ge kunt dan wel zegge: mee wa meer sjans komt da goe. maar da zeggen we nu al 4 weken. muv een zwak stvv doen we ons al elke keer tekort omdat we gewoon kwaliteit missen in de afwerking.
100% vóór gebruik van beelden in de sport, 200% anti-VAR.
- redphilly
- Eerste Elftal
- Contacteer:
Dik verdiend punt en eigelijk verdienen we om te winnen. Start Kobe maar tegen Union, deed dat heel goed .
3 op 3 voor Senne mvdm voor mij, iemand Vikske hier nog gezien?
Sterke match van Janssen, Kerk en Zeno. Udoh zeer gretig ingevallen.
3 op 3 voor Senne mvdm voor mij, iemand Vikske hier nog gezien?
Sterke match van Janssen, Kerk en Zeno. Udoh zeer gretig ingevallen.
Juiste uitslag! Wel goed merkbaar dat we vanvoor kwaliteit mankeren
- vetartis
- Moderator
- Slagzin: vets are simply the be(a)st
- Contacteer:
Ik ga niet terugscrollen, maar willen de Lammens bashers zich even kenbaar maken?
Ongelofelijk dat we hier niet winnen uiteindelijk...
Ongelofelijk dat we hier niet winnen uiteindelijk...
forever in our shadow...
- TheKid
- Top voetballer
- Slagzin: Matthys (Beersh*t): "Ik had het niveau van 1A toch hoger ingeschat"
Ze laten het meteen erna toch vertraagd zien. Hij kruist zijn armen voor zijn borst en bal vliegt daar tegen..Scotland The Brave schreef: ↑01-09-2024 17:40Knap dat je dat op volle snelheid kan zien.
Soit...
1.3.1.2.
- Shankly
- Eerste Elftal
- Slagzin: Antwerp... is... kampioen!!!
Een paar centimeters en gebrek aan koelbloedigheid kosten ons de overwinning, maar bon een punt op Gent is nooit verkeerd.
Diezelfde jongens kunnen binnen 1-2 maanden wel klaar zijn. Net door de kansen die ze nu krijgen.
Ik heb weer een goede wedstrijd gezien van ons met veel kansen. Daar moet je er gewoon meer van afwerken, dat blijft de vaststelling.
Maar als ze 3 doelpunten wel maken en die worden afgekeurd. Dat helpt natuurlijk niet.
We missen voorlopig bepaalde 'cool' voor doel. Grootste probleem blijft voor mij dat iedereen kansen heeft gehad... Behalve onze spits... Die komt in die zone niet aan de bal. Of denkt daar niet aan scoren...
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
-
- Top voetballer
In Udoh zie ik wel een bepaald potentieel. Zonder daar een topper van te gaan maken.
Scott heb ik men twijfels over.
How kalm! Heb altijd gezegd dat wanneer hij zich bewijst ik de eerste zal zijn mijn ongelijk toe te geven ! Das bij deze dan gebeurd denk ik dan
Dat een echte targetman minder scoort, is niet direct probleem. Bij quasi elke aanval heeft Jansen wel een beslissende rol...bCnkO schreef: ↑01-09-2024 18:08Diezelfde jongens kunnen binnen 1-2 maanden wel klaar zijn. Net door de kansen die ze nu krijgen.
Ik heb weer een goede wedstrijd gezien van ons met veel kansen. Daar moet je er gewoon meer van afwerken, dat blijft de vaststelling.
Maar als ze 3 doelpunten wel maken en die worden afgekeurd. Dat helpt natuurlijk niet.
We missen voorlopig bepaalde 'cool' voor doel. Grootste probleem blijft voor mij dat iedereen kansen heeft gehad... Behalve onze spits... Die komt in die zone niet aan de bal. Of denkt daar niet aan scoren...
Riedewald had ook beter ingevallen want Doumbia zat kapot. Herstel Riedewald was er niet bij! Ok
-
- Eerste Elftal
2punten.
R.I.P. Sofieke
Rust zacht meid
Rust zacht meid
Udoh speelt met oogkleppen op. Dat is voor de moment een ongeleid projectiel! Die kans dat hij daar kreeg was het of dat hij met de ogen dicht naar de goal knalt. Is hij daar slim en geeft hij opzij naar Bataille konden we gewoonweg niet missen.Scotland The Brave schreef: ↑01-09-2024 18:10In Udoh zie ik wel een bepaald potentieel. Zonder daar een topper van te gaan maken.
- SteakFriet
- Junior
Ik ben hier wel mee akkoord. Ik spreek zelf altijd over pech maar als ik onze tweede helft dan weer zie. Ik begin stilaan te denken dat het onkunde is en we gewoon niet kunnen scoren. We missen serieus scorend vermogen. Na stvv dachten we allen dat een ondrejka dat ging hebben maar helaas. Als je dan ziet hoe Udoh en Scott panikeren voor de goal vrees ik toch voor het eindklassement vandaag al.sinjorenbloed schreef:neen je scoort net niet. daar gaat het net om. die 2e van kerk bv: een echte killer staat daar geen teen offside. die eerste van kerk doet gyrano niks fout m.iRAFC1FOREVER schreef: ↑01-09-2024 17:59Pijnpunten zijn onze backs. Verder zit het goed. Je scoort vandaag 4x op Gent.
Gewoon pech.
Maar het is zoals Hein zegt: we hebben steeds kansen genoeg maar de kwaliteit voorin ontbreekt. en dan zit er idd altijd wel iets tegen: ballen net op de paal, elke keer nen teen offside,....etc. en ge kunt dan wel zegge: mee wa meer sjans komt da goe. maar da zeggen we nu al 4 weken. muv een zwak stvv doen we ons al elke keer tekort omdat we gewoon kwaliteit missen in de afwerking.
Los daarvan spelen we zeer goed voetbal met momenten dus dat is ook eens leuk te zien.
-
- Top voetballer
Ik vloek vaak op Vincent dat hij te veel inzakt maar hij ziet wel veel gevaar en ruimtes die anderen niet zien of gewoon niet op reageren.bCnkO schreef: ↑01-09-2024 18:08Diezelfde jongens kunnen binnen 1-2 maanden wel klaar zijn. Net door de kansen die ze nu krijgen.
Ik kan de situaties niet bijhouden waar er een boulevard is wanneer hij niet ingrijpt.
Zet daar een ander soort spits en je moet extra miljoenen spenderen om een centrale middenvelder met kwaliteiten daar te posteren.
Als je een spits wilt die van voor kan blijven ga je echt veel geld moeten neerleggen om een beter middenveld/flankspelers te hebben.
Hoeveel ruimte dat hij dicht loopt voor de flankspelers en centrale middenvelders kan je eigenlijk niet vatten.