Beker Van België kwartfinale - 8/1/2025: Royal Antwerp Football Club - Union [5-1]

Voor- en nabeschouwingen over de wedstrijden

Moderator: Moderator Team

Kalkbrenner
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: *** loyal to the Royal Antwerp FC since 1980 *** Against modern football ! ***

Re: Beker Van België kwartfinale - 8/1/2025: Royal Antwerp Football Club - Union [5-1]

Bericht door Kalkbrenner »

Polleke schreef:
13-01-2025 19:33
Kalkbrenner schreef:
11-01-2025 14:09
Polleke schreef:
10-01-2025 11:54
Ik vraag me af indien het verlengingen en penalty's waren geweest of er dan ook na 95 minuten waren vertrokken.
wat denk je zelf :roll:

het is wél een extra reden om geen matchen om 20.45u of 21u te laten beginnen in het midden van de week
Daar ben ik het volkomen mee eens, 20u is een perfecte tijd om een wedstrijd te beginnen.
En al zeker als er verlengingen aan kunnen komen maar geen 5 minuten langer kunnen blijven onder het mom van dat er op tijd in hun bed moeten liggen, vind ik een beetje flauw excuus. ;)
Jij mag er van vinden wat je wil, net zoals ik mag doorgaan wanneer ik wil, ongeacht de reden. Of dat nu is om de massa voor te zijn, de kinderen 10 minuten vroeger in hun bed te krijgen of omdat ik gewoon goesting heb om door te gaan.
*** loyal to the Royal Antwerp FC since 1981 ***
Against modern football !

teepee1880
Preminiem
Preminiem

Re: Beker Van België kwartfinale - 8/1/2025: Royal Antwerp Football Club - Union [5-1]

Bericht door teepee1880 »

Kalkbrenner schreef:
Polleke schreef:
13-01-2025 19:33
Kalkbrenner schreef:
11-01-2025 14:09
wat denk je zelf :roll:

het is wél een extra reden om geen matchen om 20.45u of 21u te laten beginnen in het midden van de week
Daar ben ik het volkomen mee eens, 20u is een perfecte tijd om een wedstrijd te beginnen.
En al zeker als er verlengingen aan kunnen komen maar geen 5 minuten langer kunnen blijven onder het mom van dat er op tijd in hun bed moeten liggen, vind ik een beetje flauw excuus. ;)
Jij mag er van vinden wat je wil, net zoals ik mag doorgaan wanneer ik wil, ongeacht de reden. Of dat nu is om de massa voor te zijn, de kinderen 10 minuten vroeger in hun bed te krijgen of omdat ik gewoon goesting heb om door te gaan.
Astemblieft! Degene die denkt dat hij gaat beslissen waar of wanneer ik ergens naar toe ga of vertrek die moet nog geboren worden. Als het nog spannend is blijf ik zitten en anders ga ik een minuutje vroeger door en dat zal altijd zo blijven. En ja, graag ten laatste om 20u beginnen. Zou perfect zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Monoceros
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door Monoceros »

teepee1880 schreef:
15-01-2025 19:31

Astemblieft! Degene die denkt dat hij gaat beslissen waar of wanneer ik ergens naar toe ga of vertrek die moet nog geboren worden. Als het nog spannend is blijf ik zitten en anders ga ik een minuutje vroeger door en dat zal altijd zo blijven. En ja, graag ten laatste om 20u beginnen. Zou perfect zijn.
Uw vrouw leest hier niet mee ?
Act as One, Play as Champions.

Great Cuckold
Scholier
Scholier
Slagzin: Zu bist ein koeksken

Bericht door Great Cuckold »

Ik ben zo destijds eens vijf minuten vroeger vertrokken (toen we aan het verliezen waren zelfs) om geen half uur te moeten aanschuiven om van de Hondenwei af te geraken

Maar het was megamodder en ik rij mij vast in een van die putten. Heb ik nog mogen wachten op enkele lads die de match wél hadden uitgezien om mij daaruit te duwen :oops:

Plaats reactie