Beker Van België kwartfinale - 8/1/2025: Royal Antwerp Football Club - Union [5-1]
Moderator: Moderator Team
Re: Beker Van België kwartfinale - 8/1/2025: Royal Antwerp Football Club - Union [5-1]
Fantastische avond na een geweldige match. Kan zowat iedereen 'Man van de match' noemen, TOP!
Grote schande was dat T1 al leeg liep na de 4-1 en dat er na de match nog 20% is gebleven om de helden toe juichen.
Dikke shame on you aan alle mensen die het niet nodig vonden om een staande ovatie te geven
Grote schande was dat T1 al leeg liep na de 4-1 en dat er na de match nog 20% is gebleven om de helden toe juichen.
Dikke shame on you aan alle mensen die het niet nodig vonden om een staande ovatie te geven
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: seeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
Re: Beker Van België kwartfinale - 8/1/2025: Royal Antwerp Football Club - Union [5-1]
Wat me mateloos stoort is dat wij niet meer met betfirst mogen spelen MAAR ...
Lotto bij Union, concurrentievervalsing maar tis van de staat dus moeilijk om tegen in te gaan.
MAAR...Ladbroakes , uw betting partner van de croky cup....
.
Daar reageert nu eens geen één journalist op he ..
Lotto bij Union, concurrentievervalsing maar tis van de staat dus moeilijk om tegen in te gaan.
MAAR...Ladbroakes , uw betting partner van de croky cup....

Daar reageert nu eens geen één journalist op he ..

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." - Bill Shankly
Who f*cked a Scottish whore? The Falkirk Four, The Falkirk Fooooooooooooooour
Het was niet Ladbrokes maar Ladbrokes.liveTom Mortsel schreef: ↑09-01-2025 15:56Wat me mateloos stoort is dat wij niet meer met betfirst mogen spelen MAAR ...
MAAR...Ladbroakes , uw betting partner van de croky cup.....
Daar reageert nu eens geen één journalist op he ..![]()

Dus ook voetbalbond is creatief met het omzeilen van de regels.
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: seeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
is het zelfde product dan , bij ons is het de sociale poot vd club.mr_kiri schreef: ↑09-01-2025 16:05Het was niet Ladbrokes maar Ladbrokes.liveTom Mortsel schreef: ↑09-01-2025 15:56Wat me mateloos stoort is dat wij niet meer met betfirst mogen spelen MAAR ...
MAAR...Ladbroakes , uw betting partner van de croky cup.....
Daar reageert nu eens geen één journalist op he ..![]()
![]()
Dus ook voetbalbond is creatief met het omzeilen van de regels.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." - Bill Shankly
Iedereen wel verkleumt van de kou en willen zo vlug mogelijk naar huisVangillio schreef: ↑09-01-2025 15:46Fantastische avond na een geweldige match. Kan zowat iedereen 'Man van de match' noemen, TOP!
Volgende dag werkdag hoor voor veel mensen
- RAFC1FOREVER
- Reserve speler
Dan hoop ik op een massale boycot
-
- Junior
- Slagzin: Immer liefdevol
Re: Beker Van België kwartfinale - 8/1/2025: Royal Antwerp Football Club - Union [20u45]
Zes.
Dit seizoen drie: allemaal gewonnen. Op Charleroi en twee keer thuis tegen Union
Vorig seizoen: 1-1 op OHL en een gewonnen Supercupfinale tegen Mechelen (met penalty's)
Seizoen 22-23 slechts één match: halve finale van de beker tegen Union (gewonnen met penalty's)
Visser is terecht de gebeten hond sinds het seizoen 21-22, na die farce met de uitsluiting van Seck tegen Standard, een match die we op het eind nog met 2-3 verloren.
In datzelfde seizoen verloren we daarna nog drie keer onder hem. Op Brugge, op Anderlecht en thuis in de play-offs tegen Brugge. In die laatste match was hij nogmaals de schlemiel toen hij Mechele, die de doorgebroken Frey neerhaalde geen rood gaf en ook Lang geen tweede gele kaart gaf voor een duidelijke schwalbe.
Maar in de 2,5 seizoenen sindsdien dus niet meer verloren onder Visser.
-
- Reserve speler
- Slagzin: Het is de allermooiste club van allemaal!
Vangillio schreef: ↑09-01-2025 15:46Fantastische avond na een geweldige match. Kan zowat iedereen 'Man van de match' noemen, TOP!
Ik ben exact bij het laatste fluitsignaal vertrokken. Ik moest nog terug naar Limburg en de wekker stond vanachtend om 4u30 om op zakenreis te vertrekken. Ik meen dan ook geen 'Dikke shame on me' te verdienen.
- vetartis
- Moderator
- Slagzin: vets are simply the be(a)st
- Contacteer:
Dat is De Wever zijn natte droom...
forever in our shadow...
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: Wij zijn niet Bayern van België . Wij zijn den Antwerp van België !!!
Re: Beker Van België kwartfinale - 8/1/2025: Royal Antwerp Football Club - Union [20u45]
Na de match suggereerde hij dat het anders had kunnen lopen zonder de penalty . Jawadde !Pedro schreef: ↑09-01-2025 12:48Ik heb soms 't gevoel dat Joos zichzelf zo graag bezig hoort, dat die zich verliest in zijn lulkoek. Ik vond hem gisteren als commentator goed, maar dan komt die zuivere strafschop en wil hij zichzelf weer etaleren als voetbalprofessor die verder kijkt dan de rest, en begint hij gewoon te zeveren.keving schreef: ↑09-01-2025 11:20Kom dat is toch altijd penalty zeker. Deman springt inderdaad. Maar Sykes maakt toch sowieso fout.buitenbeentje schreef: ↑09-01-2025 10:38
Peter Vandenbempt vond het overduidelijk penalty en vond ook wel dat er een tweede geel mocht volgen.
Filip Joos vond het dan weer eigenlijk geen strafschop en vond dat Deman meer tegen Sykes aansprong dan andersom.
Waar ik mee wil zeggen, dat niet iedereen het strafschop vond, dus zeker geen tweede geel.
Ik hoorde die onlangs bezig over Cole Palmer...man man, tenenkrullend

- Shankly
- Eerste Elftal
- Slagzin: Antwerp... is... kampioen!!!
Weer een prachtig Bosuilmoment beleefd: even voor de vijfde goal kwam ik uit de catacomben en besloot ik om aan de ingang te blijven staan van vak 426/427, vlak tegen de reling met zicht op de staantribune (het geeft meteen extra beleving als je de supporters daar kan zien en de sfeer ervan opvangt). Toen kwam die periode van balbezit en rolden de 'olés' over me heen, waarna Corbanie zijn geweldige voorzet gaf en Praet de bal heerlijke binnenkopte. Puur genieten was het van hoe de fans beneden en boven het doelpunt vierden. Gewoon de vreugde en het contentement van de mensen rondom observeren en voor mezelf opnieuw vaststellen dat we de mooiste club ter wereld zijn. Merci Antwerp!
- Shankly
- Eerste Elftal
VISSER BUITEN!!Peperbus2 schreef: ↑09-01-2025 14:15Visser mag dan een blaaskop zijn, ondertussen is hij wel een soort geluksbrenger geworden voor ons. Sinds mei 2022 hebben we geen match meer verloren onder zijn leiding.keving schreef: ↑09-01-2025 11:20Kom dat is toch altijd penalty zeker. Deman springt inderdaad. Maar Sykes maakt toch sowieso fout.buitenbeentje schreef: ↑09-01-2025 10:38
Peter Vandenbempt vond het overduidelijk penalty en vond ook wel dat er een tweede geel mocht volgen.
Filip Joos vond het dan weer eigenlijk geen strafschop en vond dat Deman meer tegen Sykes aansprong dan andersom.
Waar ik mee wil zeggen, dat niet iedereen het strafschop vond, dus zeker geen tweede geel.
Jij verdient een dikke pluim voor het uitvinden van een mooi nieuw woord.ph07 schreef: ↑09-01-2025 16:50Vangillio schreef: ↑09-01-2025 15:46Fantastische avond na een geweldige match. Kan zowat iedereen 'Man van de match' noemen, TOP!
Ik ben exact bij het laatste fluitsignaal vertrokken. Ik moest nog terug naar Limburg en de wekker stond vanachtend om 4u30 om op zakenreis te vertrekken. Ik meen dan ook geen 'Dikke shame on me' te verdienen.
vanachtend: zoals 'vanochtend', maar dan zó vroeg dat het eigenlijk nog nacht is.
-
- Junior
- Slagzin: Royal Antwerp Football Club
Da’s waar, in den eerste helft is Union 1x aan onze goal geweest en als wij die 5 doelpunten niet hadden gemaakt was het 0-2 geweest…..en dat zou dik verdiend zijn!stille wille schreef: ↑09-01-2025 17:09Na de match suggereerde hij dat het anders had kunnen lopen zonder de penalty . Jawadde !Pedro schreef: ↑09-01-2025 12:48Ik heb soms 't gevoel dat Joos zichzelf zo graag bezig hoort, dat die zich verliest in zijn lulkoek. Ik vond hem gisteren als commentator goed, maar dan komt die zuivere strafschop en wil hij zichzelf weer etaleren als voetbalprofessor die verder kijkt dan de rest, en begint hij gewoon te zeveren.
Ik hoorde die onlangs bezig over Cole Palmer...man man, tenenkrullend![]()
Whatever….
Zondag 4 juni 2023.
Wat een knal! Uitgerekend Toby Alderweireld!
Eeuwig dankbaar dat we dit hebben mogen meemaken.
Wat een knal! Uitgerekend Toby Alderweireld!
Eeuwig dankbaar dat we dit hebben mogen meemaken.
Nog eens een licht geslaagde chaotische Come On You Reds in de eerste helft. Hoe lang was dat niet geleden?
Om één of andere reden worden fouten op Kerk vaak niet gefloten. Moet heel frustrerend zijn voor hem maar laidback als hij is, lijkt het hem amper te deren en gaat hij er elke keer gewoon opnieuw vol tegenaan. Hoeveel matchen op rij is hij nu al op dit torenhoog niveau aan het acteren
?
Om één of andere reden worden fouten op Kerk vaak niet gefloten. Moet heel frustrerend zijn voor hem maar laidback als hij is, lijkt het hem amper te deren en gaat hij er elke keer gewoon opnieuw vol tegenaan. Hoeveel matchen op rij is hij nu al op dit torenhoog niveau aan het acteren

Roads? Where we are going we don't need roads. (Doc Brown)
- Shankly
- Eerste Elftal
Nu niet dat ik pluimen op mijn hoed wil steken, maar... nadat ik het de eerste keer riep en mijn zoon inpikte, viel de rest van onze bende prachtig in en deed zowaar een deel van de tribune erna mee. Nog niet wat het écht zou moeten zijn, maar we zullen maar niet klagen zeker?Jemme schreef: ↑09-01-2025 18:22Nog eens een licht geslaagde chaotische Come On You Reds in de eerste helft. Hoe lang was dat niet geleden?
Om één of andere reden worden fouten op Kerk vaak niet gefloten. Moet heel frustrerend zijn voor hem maar laidback als hij is, lijkt het hem amper te deren en gaat hij er elke keer gewoon opnieuw vol tegenaan. Hoeveel matchen op rij is hij nu al op dit torenhoog niveau aan het acteren?
-
- Top voetballer
- Slagzin: *** loyal to the Royal Antwerp FC since 1980 *** Against modern football ! ***
De Frol schreef: ↑09-01-2025 17:19Jij verdient een dikke pluim voor het uitvinden van een mooi nieuw woord.ph07 schreef: ↑09-01-2025 16:50Vangillio schreef: ↑09-01-2025 15:46Fantastische avond na een geweldige match. Kan zowat iedereen 'Man van de match' noemen, TOP!
vanachtend: zoals 'vanochtend', maar dan zó vroeg dat het eigenlijk nog nacht is.

En over die opmerking van Vangilio, stop er eens mee de rekening van uw medesupporters te maken? Als er iemand wat vroeger wil doorgaan, of gewoon na affluiten (mag het misschien?) is dat zijn goed recht. Niet iedereen zit te wachten op matchen om 20.45u of 21u in de week 's avonds. Wat mij betreft begint een avondmatch om 20u. Dat DAZN dat anders ziet moet mijn probleem niet worden. Ik lig nu al later dan gewenst in m'n bed om de luie TV kijker te plezieren. 't zal wel goed zijn zeker?
En was ik alleen bleef ik zelfs ook nog staan, maar ik had bv m'n 2 zonen bij, de jongste moest 's morgens naar school en dan wil ik dat hij voor 12u in z'n bed ligt (zonder gsm en met zn licht uit), de 2de heeft examen en dan heb ik graag dat hij om 9u uit zn bed geraakt, wat sowieso al een opgave is. En ja dan maken die 5 of 10 minuten een verschil.
*** loyal to the Royal Antwerp FC since 1981 ***
Against modern football !
Against modern football !
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: Wij zijn niet Bayern van België . Wij zijn den Antwerp van België !!!
Na zijn schitterende doelpunt liep Vincent Janssen voor zijn viering naar de cornervlag . Van in de bocht van T4 en het aanpalende stuk op T1 was de intense ontlading op het gezicht van Vincent goed af te lezen . Dit was geen simpele viering , dit was een zich los rukken van een aantal frustraties door een extra gemotiveerde speler . Frustraties waarvan enkele vermoedelijke oorzaken kunnen aangewezen worden . Het feit dat hij constant met een mannetje in zijn rug speelt , daarbij dikwijls foutief en onbestraft afgestopt wordt . Het feit dat het toch al 2 maanden geleden was dat hij nog een memorabele goal had gescoord . De groeiende opinie van de voetbalanalisten en vanop sommige supportersbanken dat hij en Antwerp niet in staat zijn om topmatchen te winnen . De voorbarige speculatie over een vertrek naar de MLS en daarmee gepaard gaand het afschrijven , het naar de uitgang begeleiden , van de speler Janssen ...
Wat de oorzaak van de oerkreet of de intense ontlading ook is , hij/zij maakt duidelijk dat Vincent nog niet klaar is met de Belgische voetbalcompetitie te tonen waartoe hij allemaal in staat is . Dat Vincent niet van plan is om nog enkele maanden uit te bollen . Dat een eventueel vertrek op het eind van het seizoen , dat dat een afscheid met vlag en wimpel zal zijn .
Viincent Janssen , the best is yet to come !
Wat de oorzaak van de oerkreet of de intense ontlading ook is , hij/zij maakt duidelijk dat Vincent nog niet klaar is met de Belgische voetbalcompetitie te tonen waartoe hij allemaal in staat is . Dat Vincent niet van plan is om nog enkele maanden uit te bollen . Dat een eventueel vertrek op het eind van het seizoen , dat dat een afscheid met vlag en wimpel zal zijn .
Viincent Janssen , the best is yet to come !
stille wille schreef: ↑10-01-2025 10:47Na zijn schitterende doelpunt liep Vincent Janssen voor zijn viering naar de cornervlag . Van in de bocht van T4 en het aanpalende stuk op T1 was de intense ontlading op het gezicht van Vincent goed af te lezen .

-
- Eerste Elftal
Inderdaad.Kalkbrenner schreef: ↑10-01-2025 10:11Echt, zou zo kunnen meedingen naar het ontbreekwoord van het jaar op Radio 1
En over die opmerking van Vangilio, stop er eens mee de rekening van uw medesupporters te maken? Als er iemand wat vroeger wil doorgaan, of gewoon na affluiten (mag het misschien?) is dat zijn goed recht. Niet iedereen zit te wachten op matchen om 20.45u of 21u in de week 's avonds. Wat mij betreft begint een avondmatch om 20u. Dat DAZN dat anders ziet moet mijn probleem niet worden. Ik lig nu al later dan gewenst in m'n bed om de luie TV kijker te plezieren. 't zal wel goed zijn zeker?
En was ik alleen bleef ik zelfs ook nog staan, maar ik had bv m'n 2 zonen bij, de jongste moest 's morgens naar school en dan wil ik dat hij voor 12u in z'n bed ligt (zonder gsm en met zn licht uit), de 2de heeft examen en dan heb ik graag dat hij om 9u uit zn bed geraakt, wat sowieso al een opgave is. En ja dan maken die 5 of 10 minuten een verschil.
- TheKid
- Top voetballer
- Slagzin: Matthys (Beersh*t): "Ik had het niveau van 1A toch hoger ingeschat"
Klopt volledig. Die matchen in de week mogen toch ook gewoon rond 19u30-20u beginnen zeker?Kalkbrenner schreef: ↑10-01-2025 10:11Echt, zou zo kunnen meedingen naar het ontbreekwoord van het jaar op Radio 1
Diegene die er niet geraken om 19u30 geraken er ook niet om 20u45, denk ik dan...
1.3.1.2.
-
- Top voetballer
- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
Daar ben ik het niet mee eens.TheKid schreef: ↑10-01-2025 11:23Klopt volledig. Die matchen in de week mogen toch ook gewoon rond 19u30-20u beginnen zeker?Kalkbrenner schreef: ↑10-01-2025 10:11Echt, zou zo kunnen meedingen naar het ontbreekwoord van het jaar op Radio 1
Diegene die er niet geraken om 19u30 geraken er ook niet om 20u45, denk ik dan...
Als ik na een werkdag pakweg om halfzes of zes uur vertrek in Brussel, geraak ik nog wel om 20 op de Bosuil. 19u30 is nipt.
Naar 't schijnt verdwijnen je gedachten
Tot 't licht volledig is gedoofd
Maar zolang ik daar iets kan ontwaren
Blijf ik dwalen in m'n hoofd
Tot 't licht volledig is gedoofd
Maar zolang ik daar iets kan ontwaren
Blijf ik dwalen in m'n hoofd
- TheKid
- Top voetballer
- Slagzin: Matthys (Beersh*t): "Ik had het niveau van 1A toch hoger ingeschat"
Dat is dan de uitzondering die de regel bevestigd..janssens schreef: ↑10-01-2025 11:32Daar ben ik het niet mee eens.TheKid schreef: ↑10-01-2025 11:23Klopt volledig. Die matchen in de week mogen toch ook gewoon rond 19u30-20u beginnen zeker?Kalkbrenner schreef: ↑10-01-2025 10:11
Echt, zou zo kunnen meedingen naar het ontbreekwoord van het jaar op Radio 1
Als ik na een werkdag pakweg om halfzes of zes uur vertrek in Brussel, geraak ik nog wel om 20 op de Bosuil. 19u30 is nipt.
Iedereen die in de regio woont/werkt met dag of vroege shift geraakt er dus gewoon zowel om 19u30 als om 20u45.
1.3.1.2.