Ben dan toch niet de enige die dat gezien heeft... Vorig jaar waren we Wijndal daar kwijt na zo'n fase. Andersom nu uiteraard niet, zelfs niet over gesproken over die slag in media...joshua from antwerp schreef: ↑18-01-2025 09:26Vandenbempt zijn verslaggeving was met een mottige paars wit bril en Janssen moest van het veld. Door mijn mooie gracieuze roodwitte bril bekeken mocht die verdediger van de nekken dan weer gaan douchen na een paar minuten omdat hij los in het kruis van onze spits bokst. Den bosuil zal kolken de 6de en wij gaan alsnog naar de finale!
Beker Van België halve finale (heen) - 16/1/2025: Anderlecht - Royal Antwerp Football Club [1-0]
Moderator: Moderator Team
Re: Beker Van België halve finale (heen) - 16/1/2025: Anderlecht - Royal Antwerp Football Club [1-0]
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
Re: Beker Van België halve finale (heen) - 16/1/2025: Anderlecht - Royal Antwerp Football Club [1-0]
Ik heb vanaken ook zien slaan na een actie tegen Genk deze week. Niks aan het handjebCnkO schreef:Ben dan toch niet de enige die dat gezien heeft... Vorig jaar waren we Wijndal daar kwijt na zo'n fase. Andersom nu uiteraard niet, zelfs niet over gesproken over die slag in media...joshua from antwerp schreef: ↑18-01-2025 09:26Vandenbempt zijn verslaggeving was met een mottige paars wit bril en Janssen moest van het veld. Door mijn mooie gracieuze roodwitte bril bekeken mocht die verdediger van de nekken dan weer gaan douchen na een paar minuten omdat hij los in het kruis van onze spits bokst. Den bosuil zal kolken de 6de en wij gaan alsnog naar de finale!
Of hij hem raakte weet ik niet maar was een zeer bewuste actie van die Simic. Wie die reactie van Janssen overdreven vond heeft dat duidelijk ook niet gezien.bCnkO schreef: ↑18-01-2025 09:58Ben dan toch niet de enige die dat gezien heeft... Vorig jaar waren we Wijndal daar kwijt na zo'n fase. Andersom nu uiteraard niet, zelfs niet over gesproken over die slag in media...joshua from antwerp schreef: ↑18-01-2025 09:26Vandenbempt zijn verslaggeving was met een mottige paars wit bril en Janssen moest van het veld. Door mijn mooie gracieuze roodwitte bril bekeken mocht die verdediger van de nekken dan weer gaan douchen na een paar minuten omdat hij los in het kruis van onze spits bokst. Den bosuil zal kolken de 6de en wij gaan alsnog naar de finale!
Had altijd rood moeten zijn, simpel. Begint Janssen daar over de grond te rollen als had hij een epilepsie aanval, dan was het mogelijks wel van dat geweest. Belachelijk toch..
Mij deed het interview met Toby terugdenken aan dat van Union 2 jaar geleden. Daar had hij het ook over het veld en de slechte kleedkamers.
Kritiek geven op de infrastructuur van de tegenstander en zo meteen beginnen poken richting terugmatch.
Hopelijk heeft het hetzelfde effect.
Kritiek geven op de infrastructuur van de tegenstander en zo meteen beginnen poken richting terugmatch.
Hopelijk heeft het hetzelfde effect.
- vetartis
- Moderator
- Slagzin: vets are simply the be(a)st
- Contacteer:
Akkoord als het gaat om een speler van 32 die ritme mist. Deze jongen speelde een jaar geleden 4* 20 minuten per weekend tegen leeftijdsgenoten.hove city schreef: ↑18-01-2025 09:03Ok maar door hem heel de tijd op de bank te houden gaat dit ook niet echt verbeteren. Er is nog wel een verschil tussen de minuten die hij speelt en het risico om hem op te branden.
Met een Renders moet je geduld hebben. Af en toe een helft laten meespelen, maar die moet zonder druk kunnen wennen aan eerste klasse. Het bewijs hoe waanzinnig Vermeeren was ...
forever in our shadow...
- vetartis
- Moderator
- Contacteer:
Ik kan dan alleen maar mijn ogen rollen en denken: blijf liggen en kronkel alsof je gigantisch veel pijn hebt... Dat hoort ook bij voetbalverstand, de VAR lost het dan wel op.bCnkO schreef: ↑18-01-2025 09:58Ben dan toch niet de enige die dat gezien heeft... Vorig jaar waren we Wijndal daar kwijt na zo'n fase. Andersom nu uiteraard niet, zelfs niet over gesproken over die slag in media...joshua from antwerp schreef: ↑18-01-2025 09:26Vandenbempt zijn verslaggeving was met een mottige paars wit bril en Janssen moest van het veld. Door mijn mooie gracieuze roodwitte bril bekeken mocht die verdediger van de nekken dan weer gaan douchen na een paar minuten omdat hij los in het kruis van onze spits bokst. Den bosuil zal kolken de 6de en wij gaan alsnog naar de finale!
forever in our shadow...
30 eur voor Standaard Ticketje T4 zittend....

Denk jij echt dat de var iets zou aangegeven hebben als hij kronkelend op het veld lag?vetartis schreef: ↑18-01-2025 17:37Ik kan dan alleen maar mijn ogen rollen en denken: blijf liggen en kronkel alsof je gigantisch veel pijn hebt... Dat hoort ook bij voetbalverstand, de VAR lost het dan wel op.bCnkO schreef: ↑18-01-2025 09:58Ben dan toch niet de enige die dat gezien heeft... Vorig jaar waren we Wijndal daar kwijt na zo'n fase. Andersom nu uiteraard niet, zelfs niet over gesproken over die slag in media...joshua from antwerp schreef: ↑18-01-2025 09:26Vandenbempt zijn verslaggeving was met een mottige paars wit bril en Janssen moest van het veld. Door mijn mooie gracieuze roodwitte bril bekeken mocht die verdediger van de nekken dan weer gaan douchen na een paar minuten omdat hij los in het kruis van onze spits bokst. Den bosuil zal kolken de 6de en wij gaan alsnog naar de finale!
Ze hadden het nu ook gewoon moeten doen maar het kwam ook niet
- vetartis
- Moderator
- Contacteer:
natuurlijk... Denk aan hoe wijndal vorig jaar een rode kaart kreeg aangesmeerd door een kronkelende Hazard...redarmi schreef: ↑19-01-2025 14:24Denk jij echt dat de var iets zou aangegeven hebben als hij kronkelend op het veld lag?
Ze hadden het nu ook gewoon moeten doen maar het kwam ook niet
Ik ben grote tegenstander van dat jeanettengedrag, maar het is blijkbaar de enige manier waar je de VAR verplicht terug te kijken.
forever in our shadow...
Stadion lijkt uitverkocht of bug op site?
Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 met Tapatalk
-
- Top voetballer
Er zullen nog wel plaatsen opnieuw vrijkomen, vooral op T1. Al zullen dat er minder zijn dan tegen Union (daar kwamen er enkele dagen voor de wedstrijd nog 2-300 vrij, als ik me goed herinner).
Ik weet dat, want ik wilde eigenlijk op T1 zitten (niet de duurste plaatsen), en op het moment dat ik tickets kocht waren deze niet meer beschikbaar dus T4 zitten gekocht.
Enkele dagen later waren er dus wel een hele hoop beschikbaar.
Ik weet dat, want ik wilde eigenlijk op T1 zitten (niet de duurste plaatsen), en op het moment dat ik tickets kocht waren deze niet meer beschikbaar dus T4 zitten gekocht.
Enkele dagen later waren er dus wel een hele hoop beschikbaar.
-
- Top voetballer
Ik heb ook mijn ticket maar ik hoor dat onze prijzen weer een pak hoger liggen dan bv op brugge (10euro!), geen idee op anderlecht maar daar kregen ze het niet vol in tegenstelling tot bij ons waar we weer vlot betalen.
Als er iemand een ticket over heeft... 

MDCCCLXXX
-
- Junior
- Slagzin: Royal Antwerp Football Club
Als het zo snel uitverkocht is, zijn de prijzen correct zeker?rooien dokker schreef: ↑22-01-2025 10:08Ik heb ook mijn ticket maar ik hoor dat onze prijzen weer een pak hoger liggen dan bv op brugge (10euro!), geen idee op anderlecht maar daar kregen ze het niet vol in tegenstelling tot bij ons waar we weer vlot betalen.
Tem kwartfinale zijn de bekerwedstrijden echt niet duur dus snap de prijs voor een halve finale wel.
Zondag 4 juni 2023.
Wat een knal! Uitgerekend Toby Alderweireld!
Eeuwig dankbaar dat we dit hebben mogen meemaken.
Lijken me inderdaad correcte prijzen te zijn.Antwerp#1 schreef: ↑22-01-2025 11:22Als het zo snel uitverkocht is, zijn de prijzen correct zeker?rooien dokker schreef: ↑22-01-2025 10:08Ik heb ook mijn ticket maar ik hoor dat onze prijzen weer een pak hoger liggen dan bv op brugge (10euro!), geen idee op anderlecht maar daar kregen ze het niet vol in tegenstelling tot bij ons waar we weer vlot betalen.
Tem kwartfinale zijn de bekerwedstrijden echt niet duur dus snap de prijs voor een halve finale wel.
Wat mij wel verbaasde was hoeveel tickets er nog beschikbaar waren op het ogenblik dat de vrije verkoop begon. Veel meer dan bij een competitiewedstrijd, lijkt me.
Dat is ook logisch, aangezien de personen met een abo nu een ticket moesten kopen tijdens de voorrangsperiode. Indien men geen ticket had gekocht kwam de plaats sowiso vrij en kon deze in de vrije verkoop.De Frol schreef: ↑22-01-2025 11:32Lijken me inderdaad correcte prijzen te zijn.Antwerp#1 schreef: ↑22-01-2025 11:22Als het zo snel uitverkocht is, zijn de prijzen correct zeker?rooien dokker schreef: ↑22-01-2025 10:08Ik heb ook mijn ticket maar ik hoor dat onze prijzen weer een pak hoger liggen dan bv op brugge (10euro!), geen idee op anderlecht maar daar kregen ze het niet vol in tegenstelling tot bij ons waar we weer vlot betalen.
Wat mij wel verbaasde was hoeveel tickets er nog beschikbaar waren op het ogenblik dat de vrije verkoop begon. Veel meer dan bij een competitiewedstrijd, lijkt me.
De énige goei rat is een doei rat!
Inderdaad logisch (bij een beker-wedstrijd werkt 'free-your-seat' automatisch), maar dat er zo weinig abonnees gebruik hebben gemaakt van de voorrangsregeling had ik toch niet verwacht.Mr.Groove schreef: ↑22-01-2025 11:38Dat is ook logisch, aangezien de personen met een abo nu een ticket moesten kopen tijdens de voorrangsperiode. Indien men geen ticket had gekocht kwam de plaats sowiso vrij en kon deze in de vrije verkoop.
- TheKid
- Top voetballer
- Slagzin: Matthys (Beersh*t): "Ik had het niveau van 1A toch hoger ingeschat"
Is ook in de lesvrije week he. Veel jongeren/studenten gaan dan wel eens op skiverlof, waaronder ikzelf. Ben wel uiteraard geen student meer
1.3.1.2.
-
- Top voetballer
Voordeel is van een bekerwedstrijd dat wie een ticket kocht er normaal gezien effectief gaat zijn, voor de competitie ligt dat anders bij de abohouders
Het gaat dus vollen bak zijn
Het gaat dus vollen bak zijn

-
- Junior
- Slagzin: Royal Antwerp Football Club
Wel straf dat je geen plaatsen kunt selecteren maar dat het officieel nog niet is uitverkocht.
Verwacht dus dat er nog wel wat plaatsen in de verkoop gaan komen.
Verwacht dus dat er nog wel wat plaatsen in de verkoop gaan komen.
Zondag 4 juni 2023.
is idd al enkele keren aangehaald. Zolang het spel niet "grijs" of uitverkocht staat, is het niet uitverkocht.
Indien de 'business' plaatsen op T1 niet weg geraken zullen die inderdaad ook nog wel aangeboden worden in de vrije verkoop.
Momenteel komt er ook nog af en toe een plaatsje vrij (zoals momenteel 2 plaatsen in M417 voor mindervaliden).
Er zijn ook steeds een heel aantal kaarten voorbehouden voor groepen zoals de fanfare die na x aantal dagen ook beschikbaar worden als ze niet uitverkocht zijn.