Maracana schreef: ↑17-01-2025 12:12
Stouwer schreef: ↑17-01-2025 11:28
fourty schreef: ↑17-01-2025 11:23
Jongen toch, zijn uw ogen gebakken petatten of watte. Corbanie komt gewoon tekort en mist het allerbelangrijkste in het voetbal, namelijk snelheid.
Als je wil zeiken tegen mij daar heb ik geen enkel probleem mee by the way want jij interesseert mij geen moer "Stouwer".
Sukkelaar.

Mijn ogen zijn nog prima, ik twijfel eerder aan de kwaliteit van de uwe. Lees anders de reacties hierboven eens. Ja, hij verzoop, dat heb ik ook gezien, maar hij kreeg als broekvent van 19 jaar dan ook 0,0 steun van de ervaren spelers.
Dat Corbanie maar 19 is doet eigenlijk niet ter zake, hij heeft toch al 50 matchen meegedaan (ok vaak ingevallen) de afgelopen seizoenen, maar zie weinig progressie...Speelt ook vaak heel onzeker, kan misschien de stress niet aan, maar vind hem momenteel eerder een speler voor pakweg Kortrijk of Dender, niet voor een PO1 kandidaat...
Heeft al linksachter gestaan, centraal en rechtsachter... op geen enkele plaats 3-4 wedstrijden na elkaar.
Ik vind je zo´n speler pas kan beoordelen dat hij 5-6 matchen na elkaar op dezelfde positie mag starten..
Nu wisselt hij hoogtes met laagtes af. Wat best normaal is voor een 19-jarige die het moet hebben van invalbeurten.
Daarom, paar maand terug was men nog bataille uit de ploeg aan het roepen, omdat Corbanie steeds goed inviel.
Nu zijn er aan het smeken dat bataille maar snel uit blessure is.
Ik vind bataille nog steeds de betere. Maar een 19-jarige speler al afschrijven?
Natuurlijk hebben trainers een beter zicht op hoe sterk of plat Corbanie op training presteert om een basisplaats te krijgen.