Speeldag 23 - 24/01/2025: STVV - Royal Antwerp Football Club [1-1]
Moderator: Moderator Team
-
- Reserve speler
- Slagzin: Kust na mennen dappere
Re: Speeldag 23 - 24/01/2025: STVV - Royal Antwerp Football Club [20u45]
Jasper Vergoote fluit ons weerzien met Didier Lamkel Zé en Simen Juklerød, waarin Alderweireld een schorsingsdag uitzit.
Lamkel Zé nam de verantwoordelijkheid van kapitein Godeau al over om vlak voor de match tegen Standard een speech te geven - in het Frans, uiteraard. Benieuwd of de Japanners er iets van hebben verstaan.
Lamkel Zé nam de verantwoordelijkheid van kapitein Godeau al over om vlak voor de match tegen Standard een speech te geven - in het Frans, uiteraard. Benieuwd of de Japanners er iets van hebben verstaan.
93:33
-
- Top voetballer
Van de zandbakken naar den biljart en nu naar de rotten tapis plain..
Is er in onze huidige kern nog een speler die de kleedkamer met Lamkel Ze bij ons heeft gedeeld ?
Ik denk het niet maar vergeeet ik iemand?
Ik denk het niet maar vergeeet ik iemand?
-
- Reserve speler
- Slagzin: De Bosuil zal altijd een plaats blijven, waar je echte voetbalpassie vindt. No matter what!
Gaat weer een top away worden! Lamkel Ze uit de match houden en rustig winnen. Wel zonder Alderweireld, maar ik heb vertrouwen in Riedewald.
This love will last forever!
De grote vraag is of Zotte Zé gaat scoren en de supps gaat uitdagen.
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!
-
- Top voetballer
- Contacteer:
Zat Zeno Van den Bosch al niet bij de (Europese) kern toen?
Just because I can give multiple orgasms to the furniture just by sitting on it, doesn't mean that I'm not sick of this damn war: the blood, the noise, the endless poetry
-
- Reserve speler
Klopt. De kleedkamer hebben ze wel gedeeld. Volgens mij nooit samen op het veld gestaan.
Bijvoorbeeld bij de 0-2 uitoverwinning bij Club Brugge: https://www.transfermarkt.be/club-brugg ... ht/3415508
- TheKid
- Top voetballer
- Slagzin: Matthys (Beersh*t): "Ik had het niveau van 1A toch hoger ingeschat"
Lammens
Renders-Van Den Bosch-Bozinhov-Deman
Odoi-Riedewald
Kerk-Doumbia-Adekami
Janssen
Kan ook Valencia ipv Adekami en van positie wisselen met Kerk..
of
Lammens
Van Den Bosch-Bozinhov-Riedewald
Renders-Odoi-Doumbia-Deman
Chery
Kerk-Janssen
Maar ik zie het ook even goed gebeuren dat De Roeck Odoi weer achteraan gaat posteren ipv gewoon Bozinhov te zetten.
Odoi-Riedewald
Kerk-Doumbia-Adekami
Janssen
of
Lammens
Chery
Kerk-Janssen
Maar ik zie het ook even goed gebeuren dat De Roeck Odoi weer achteraan gaat posteren ipv gewoon Bozinhov te zetten.
1.3.1.2.
- Shankly
- Eerste Elftal
- Slagzin: Antwerp... is... kampioen!!!
Kijk eens aan, ik wist helemaal niet dat Zeno toen al in de kern zat. Volgens transfermarkt heeft hij dat seizoen tweemaal de bank gehaald en 0 minuten gemaakt.De Frol schreef: ↑21-01-2025 09:01Klopt. De kleedkamer hebben ze wel gedeeld. Volgens mij nooit samen op het veld gestaan.
Bijvoorbeeld bij de 0-2 uitoverwinning bij Club Brugge: https://www.transfermarkt.be/club-brugg ... ht/3415508
Twee wedstrijden in de gewone competitie inderdaad.Shankly schreef: ↑21-01-2025 11:08Kijk eens aan, ik wist helemaal niet dat Zeno toen al in de kern zat. Volgens transfermarkt heeft hij dat seizoen tweemaal de bank gehaald en 0 minuten gemaakt.De Frol schreef: ↑21-01-2025 09:01Klopt. De kleedkamer hebben ze wel gedeeld. Volgens mij nooit samen op het veld gestaan.
Maar ook Europees (uit op Rangers) en in PO1 nog 3 wedstrijden (telkens op de bank zonder speelminuten).
-
- Reserve speler
- Slagzin: Het is de allermooiste club van allemaal!
Laat Adekami eerst maar eens een paar keer bevestigen met een (langere) invalbeurt. Zeker als er met Renders en Bozhinov al 2 andere onervaren veulens aan de aftrap komen.TheKid schreef: ↑21-01-2025 09:36Lammens
Odoi-Riedewald
Kerk-Doumbia-Adekami
Janssen
of
Lammens
Chery
Kerk-Janssen
Ik zie weinig redenen om onze topschutter én top-assist-gever Chery op de bank te laten starten. Zeker omdat hij het type speler is dat kan uitblinken op kunstgras.
Ik ben dus eerder voorstander van je 2e opstelling. Misschien valt er zelfs iets voor te zeggen om Valencia op de linkse wing te laten starten ipv Renders. Valencia deed dat prima in de beker tegen Union.
Hij zal zich wel inhouden deze werk om tegen Antwerp uit te blinken. Ken je pappenheimers.joshua from antwerp schreef: ↑21-01-2025 08:32Als hij deze week niet naar de c-kern verdwijnt; Hij is er al 3 weken.
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!
-
- Junior
- Slagzin: Immer liefdevol
Valencia tegen Didier die graag van links komt? Ik zie het niet.ph07 schreef: ↑21-01-2025 11:29Laat Adekami eerst maar eens een paar keer bevestigen met een (langere) invalbeurt. Zeker als er met Renders en Bozhinov al 2 andere onervaren veulens aan de aftrap komen.TheKid schreef: ↑21-01-2025 09:36Lammens
Odoi-Riedewald
Kerk-Doumbia-Adekami
Janssen
of
Lammens
Chery
Kerk-Janssen
Ik zie weinig redenen om onze topschutter én top-assist-gever Chery op de bank te laten starten. Zeker omdat hij het type speler is dat kan uitblinken op kunstgras.
Ik ben dus eerder voorstander van je 2e opstelling. Misschien valt er zelfs iets voor te zeggen om Valencia op de linkse wing te laten starten ipv Renders. Valencia deed dat prima in de beker tegen Union.
Als Ondrejka weg is, verkies ik Kerk aan de linkerkant … die doet het daar beter dan op rechts.
Redelijk tenenkrullend was dat.Stouwer schreef: ↑20-01-2025 19:27Jasper Vergoote fluit ons weerzien met Didier Lamkel Zé en Simen Juklerød, waarin Alderweireld een schorsingsdag uitzit.
Roads? Where we are going we don't need roads. (Doc Brown)
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: ‘Please don’t call me arrogant, but I’m European champion and I think I’m a special one.’
En wat gaat er nog meer tenenkrullend zijn? Dat die natuurlijk tegen ons ook weer goed gaat spelen !Jemme schreef: ↑21-01-2025 13:00Redelijk tenenkrullend was dat.Stouwer schreef: ↑20-01-2025 19:27Jasper Vergoote fluit ons weerzien met Didier Lamkel Zé en Simen Juklerød, waarin Alderweireld een schorsingsdag uitzit.
Gewoon 0-2 afmaken en snel naar de volgende matchen !
Ik vond het gezicht van Godeau goud waard. Van de Lamkel ook trouwens, zich van geen kwaad bewust. Hij stak zijn vinger toch eerst opJemme schreef: ↑21-01-2025 13:00Redelijk tenenkrullend was dat.Stouwer schreef: ↑20-01-2025 19:27Jasper Vergoote fluit ons weerzien met Didier Lamkel Zé en Simen Juklerød, waarin Alderweireld een schorsingsdag uitzit.

- zorro
- Top voetballer
- Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off
Felice mazzù heeft die wijsgemaakt dat hij het voorbeeld moet geven aan de rest van de ploeg en de jongeren op sleeptouw moet nemen.Biet1880 schreef: ↑23-01-2025 07:03Ik vond het gezicht van Godeau goud waard. Van de Lamkel ook trouwens, zich van geen kwaad bewust. Hij stak zijn vinger toch eerst opJemme schreef: ↑21-01-2025 13:00Redelijk tenenkrullend was dat.Stouwer schreef: ↑20-01-2025 19:27Jasper Vergoote fluit ons weerzien met Didier Lamkel Zé en Simen Juklerød, waarin Alderweireld een schorsingsdag uitzit.
Lamkel Zé nam de verantwoordelijkheid van kapitein Godeau al over om vlak voor de match tegen Standard een speech te geven - in het Frans, uiteraard. Benieuwd of de Japanners er iets van hebben verstaan.![]()
Uiteraard streelt dit zijn ego en het zal dus ook werken, ... voor twee speeldagen.
Dan begint die compleet naast zijn schoenen te lopen en is het hek terug van de dam.
Ik ga ervan uit dat die tegen ons nog wel een goaltje scoort, dus zorg maar voor minstens 2 doelpunten zodat we de 3 punten terug meenemen naar Deurne.
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: Keep cool, diamond dogs rule
Bataille en Balikwisha zullen hem op de Bosuil ook nog efkes gezien hebben.
Hoelang zijn die nog buiten strijd eigenlijk ?limfizzkit schreef: ↑23-01-2025 11:02Bataille en Balikwisha zullen hem op de Bosuil ook nog efkes gezien hebben.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen
In de voorbeschouwende podcast was er onduidelijkheid over hoeveel gele kaarten Zeno Van den Bosch al heeft.
De opsomming (door Hans) van de vier kaarten die hij dit seizoen kreeg klopt, maar Union thuis was in de beker.
In de competitie dus nog maar drie gele kaarten.
De opsomming (door Hans) van de vier kaarten die hij dit seizoen kreeg klopt, maar Union thuis was in de beker.
In de competitie dus nog maar drie gele kaarten.
Adekami zal niet starten vermoed ik inderdaad. Maar ik verwacht ook niet dat Bozinov centraal van de 3 man in de achterhoede zal staan. Dan eerder Riedwald centraal en Bozinov linksph07 schreef: ↑21-01-2025 11:29Laat Adekami eerst maar eens een paar keer bevestigen met een (langere) invalbeurt. Zeker als er met Renders en Bozhinov al 2 andere onervaren veulens aan de aftrap komen.TheKid schreef: ↑21-01-2025 09:36Lammens
Odoi-Riedewald
Kerk-Doumbia-Adekami
Janssen
of
Lammens
Chery
Kerk-Janssen