Dit!
Graag donderdag met exact die ingesteldheid het veld betreden.
Moderator: Moderator Team
Dit!
als jij mij doelt kan ik gerust toegeven dat Lammens het veel beter doet dan ik (en vele anderen die het mss niet zeggen) ooit verwacht had, en daar ben ik heel blij ben... transfers, het is allemaal korte termijn dus heel blij word ik er niet van (buiten die argentijn die 1.5 geleend worden) lijkt het me allemaal wa korte termijn politiek!De Frol schreef: ↑03-02-2025 09:43Is dat niet dezelfde die zei dat er deze transferperiode 0.0 ging bijkomen?keving schreef: ↑03-02-2025 09:21Zou er een bepaald forumlid zijn ongelijk nu willen toegeven ivm Lammens? Of wachten tot zijn 1ste flater om hem als vliegenvanger te beschrijven?stille wille schreef: ↑03-02-2025 07:40Lammens Man van de Match , maar ook een stevige concurrent van Kerk voor de titel Man van het Seizoen . Wat mij betreft op dit moment zelfs een lichte voorkeur voor Lammens .
Ik zou die persoon nu niet al te ernstig nemen.![]()
Renders , die de eerste helft langs onze kant (116) eens kwam voor doen hoe je Ritchie gewijs iemand moet omver buffelenKalkbrenner schreef: ↑03-02-2025 10:07Lammens uiteraard man van de match, daar moeten we eerlijk in zijn. Nu al beter dan Mignolet , the irony![]()
Doumbia komt er wel dichtbij natuurlijk met dat geweldige doelpunt
En de 2-1 was dan de kers op de taart met die perfecte assist van Kerk en al even perfecte afwerking van Chery.
Maar ik wil hier toch de prestatie van Renders benadrukken. Geweldig toch, het lef waar hij mee loopt te voetballen. Fysiek top, laat zich niet wegzetten in de duels (17!) en lijkt me ook mentaal sterk. Lukt het een keer niet, probeert hij 2 minuten later gewoon opnieuw en met succes. Volgens mij hebben we met deze jongen onze rechtsback (of wingback, hij kan het allebei) van de toekomst.
En die hautaine boeren voor de zoveelste keer op hun plek gezet. Ik hoor het Vormer een paar jaar geleden ook nog zeggen. 'Ongelooflijk hoe we deze match nog kunnen verliezen'.. tja als je denkt dat een wedstrijd maar 80 minuten duurt kan dat wel gebeuren natuurlijk.![]()
helemaal van de andere kantrooien dokker schreef: ↑03-02-2025 10:14Renders , die de eerste helft langs onze kant (116) eens kwam voor doen hoe je Ritchie gewijs iemand moet omver buffelenKalkbrenner schreef: ↑03-02-2025 10:07Lammens uiteraard man van de match, daar moeten we eerlijk in zijn. Nu al beter dan Mignolet , the irony![]()
En de 2-1 was dan de kers op de taart met die perfecte assist van Kerk en al even perfecte afwerking van Chery.
Maar ik wil hier toch de prestatie van Renders benadrukken. Geweldig toch, het lef waar hij mee loopt te voetballen. Fysiek top, laat zich niet wegzetten in de duels (17!) en lijkt me ook mentaal sterk. Lukt het een keer niet, probeert hij 2 minuten later gewoon opnieuw en met succes. Volgens mij hebben we met deze jongen onze rechtsback (of wingback, hij kan het allebei) van de toekomst.
En die hautaine boeren voor de zoveelste keer op hun plek gezet. Ik hoor het Vormer een paar jaar geleden ook nog zeggen. 'Ongelooflijk hoe we deze match nog kunnen verliezen'.. tja als je denkt dat een wedstrijd maar 80 minuten duurt kan dat wel gebeuren natuurlijk.![]()
Ik weet niet van waar die ineens kwam..
Inderdaad, ik heb toen ook nog gezegd. Als Zeno met zelfde inzet/intentie naar de bal/man was gegaan, was er nooit op dat moment een goal uitgevallen.rooien dokker schreef: ↑03-02-2025 10:14Renders , die de eerste helft langs onze kant (116) eens kwam voor doen hoe je Ritchie gewijs iemand moet omver buffelenKalkbrenner schreef: ↑03-02-2025 10:07Lammens uiteraard man van de match, daar moeten we eerlijk in zijn. Nu al beter dan Mignolet , the irony![]()
Merci.zorro schreef: ↑03-02-2025 09:28Voor de mensen die daar toevallig een account zouden hebben:
https://www.rtbf.be/article/pro-league- ... p-11498175
Speelde echt goed. Weer een talent dat boven komt drijven! Leuk detail dat me tijdens de wedstrijd nog te binnen viel is dat Brugge daar voorbije zomer nog achter zat om hem naar ginder te halen.rooien dokker schreef: ↑03-02-2025 10:14Renders , die de eerste helft langs onze kant (116) eens kwam voor doen hoe je Ritchie gewijs iemand moet omver buffelenKalkbrenner schreef: ↑03-02-2025 10:07Lammens uiteraard man van de match, daar moeten we eerlijk in zijn. Nu al beter dan Mignolet , the irony![]()
Na een heel ondankbare pas van Chery.luke71 schreef: ↑03-02-2025 10:37Merci.zorro schreef: ↑03-02-2025 09:28Voor de mensen die daar toevallig een account zouden hebben:
Amai, ik was al vergeten hoe dikwijls Lammens ons rechtgehouden heeft.
En die bal op de paal van Jutgla komt dus door balverlies van Doumbia dicht bij de eigen 16.
Op Sint-Truiden was hij nochtans meer dan degelijk dus weet niet waar dit vandaan komt.
Inderdaad. Doumbia stond tussen drie man van Club Brugge. Hem valt - vind ik - weinig te verwijten in deze fase.Jemme schreef: ↑03-02-2025 10:52Na een heel ondankbare pas van Chery.luke71 schreef: ↑03-02-2025 10:37Merci.zorro schreef: ↑03-02-2025 09:28Voor de mensen die daar toevallig een account zouden hebben:
En die bal op de paal van Jutgla komt dus door balverlies van Doumbia dicht bij de eigen 16.
Ik heb mijn eigen pint los in mijne smoel gekregen, met dank aan mijne maat die voor mij zit. Totally worth it.
Ik weiger daarvoor mijn excuses aan te bieden op grond van ontoerekeningsvatbaarAndey schreef:Ik heb mijn eigen pint los in mijne smoel gekregen, met dank aan mijne maat die voor mij zit. Totally worth it.
terecht!Antwerp for life ! schreef: ↑03-02-2025 11:15Ik weiger daarvoor mijn excuses aan te bieden op grond van ontoerekeningsvatbaarAndey schreef:Ik heb mijn eigen pint los in mijne smoel gekregen, met dank aan mijne maat die voor mij zit. Totally worth it.
Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk
Blij dat je 't aanhaalt, want in de euforie zegt er niemand hoe abominabel het was voor de eerste 85 minuten...altijd te slap, altijd te traag, altijd te afwachtend. Jaja, een match duurt 95 minuten etc, maar speel deze match 10 keer opnieuw en je verliest ze gewoon met 0-3. En dat geldt waarschijnlijk ook voor de thuismatch tegen Westerlo. En voor de gelijke spelen tegen Beerschot en Genk..en dan heb je 1 match gewonnen in de laatste 10. Voorspelbare tegenargumentatie: "als als als..."...akkoord, maar niet blind zijn dat we vooral met veel meeval standhouden.CM1880 schreef: ↑03-02-2025 10:32Renders zet voor mij de ommekeer in samen met Adekami. Renders zit er 2x goed tussen en zwiert een stevige tackle. Vanaf dan komt er meer energie, beginnen we korter op de man te zitten en harder drukken. Publiek wordt warm en dan draait het helemaal om.
Voor mij zitten we toch gewoon grotendeels met een mentalieitsprobleem. We zijn te braaf en doen precies alles aan 90%-95%. Die laatste 5% à 10% zijn nodig om goed te spelen.
Lammens fantastische wedstrijd.
Ik durf dat toegeven dat ik na de playoffs wél getwijfeld heb. En al zeker omdat hij Butez op de bank hield. Onnodig vond ik dat toen. Zo zie je maar dat je altijd op professionals binnen onze club moet vertrouwen.keving schreef: ↑03-02-2025 09:40België heeft altijd goede keepers gehad. Als je dan zoals Lammens steeds jeugdinternational zijt geweest en bij de Belgische U23 ook al in de goal hebt gestaan, dan heb je veel talent. Concurrentie is voor die plaatsjes al groot.
Hij zal ook nog wel zijn foutjes maken. Maar ik heb er alvast niet aan getwijfeld. Zelfs niet na de play-offs van vorig seizoen.
Met zoveel ervaring die pass geven...Jemme schreef: ↑03-02-2025 10:52Na een heel ondankbare pas van Chery.luke71 schreef: ↑03-02-2025 10:37Merci.zorro schreef: ↑03-02-2025 09:28Voor de mensen die daar toevallig een account zouden hebben:
Om hier op terug te komen. Weinig sfeer in het stadion tot een speler dergelijke actie onderneemt. De Bosuil leeft van dergelijke tackles. Om het publiek mee te krijgen moet je al eens de grens opzoeken. Als je voelt dat je niet in de wedstrijd zit, moet je het publiek achter u krijgen. Dat doe je op de Bosuil door wat feller in duel te gaan. Muja thuis tegen Genk na 5' Paintsil over de lijn te schuppen, Ritchie deed het wekelijks, Jelle Van Damme kon dit ook. Zo krijg je het vuur in de wedstrijd en bij het publiek.CM1880 schreef: ↑03-02-2025 10:32Renders zet voor mij de ommekeer in samen met Adekami. Renders zit er 2x goed tussen en zwiert een stevige tackle. Vanaf dan komt er meer energie, beginnen we korter op de man te zitten en harder drukken. Publiek wordt warm en dan draait het helemaal om.
Voor mij zitten we toch gewoon grotendeels met een mentalieitsprobleem. We zijn te braaf en doen precies alles aan 90%-95%. Die laatste 5% à 10% zijn nodig om goed te spelen.
Toch opletten want met dat gigantisch gebleit van Anderlecht ondersteund door Vandenbempt voel je het al aankomen dat er niet veel zal moeten gebeuren om een rode kaart te krijgen donderdag.toc schreef: ↑03-02-2025 12:03Om hier op terug te komen. Weinig sfeer in het stadion tot een speler dergelijke actie onderneemt. De Bosuil leeft van dergelijke tackles. Om het publiek mee te krijgen moet je al eens de grens opzoeken. Als je voelt dat je niet in de wedstrijd zit, moet je het publiek achter u krijgen. Dat doe je op de Bosuil door wat feller in duel te gaan. Muja thuis tegen Genk na 5' Paintsil over de lijn te schuppen, Ritchie deed het wekelijks, Jelle Van Damme kon dit ook. Zo krijg je het vuur in de wedstrijd en bij het publiek.CM1880 schreef: ↑03-02-2025 10:32Renders zet voor mij de ommekeer in samen met Adekami. Renders zit er 2x goed tussen en zwiert een stevige tackle. Vanaf dan komt er meer energie, beginnen we korter op de man te zitten en harder drukken. Publiek wordt warm en dan draait het helemaal om.
Dus Jonas, donderdag na 2' moet er iemand vd ploeg ff de grens opzoeken.
GreetZ
Ja, die eerste keer was al zot. Een onverhoopt punt toch op dat moment.