Beker Van België halve finale (terug) - 6/2/2025: Royal Antwerp Football Club - Anderlecht [2-2]
Moderator: Moderator Team
Beker Van België halve finale (terug) - 6/2/2025: Royal Antwerp Football Club - Anderlecht [2-2]
topic reeds open voor de terugmatch.
Re: Beker Van België halve finale (terug) - 6/2/2025: Royal Antwerp Football Club - Anderlecht [20u45]
Opeten.
2 goei matchen in den beker en seizoen is geslaagd.
2 goei matchen in den beker en seizoen is geslaagd.
Re: Beker Van België halve finale (terug) - 6/2/2025: Royal Antwerp Football Club - Anderlecht [20u45]
Doorgaan op elan van laatste half uur vandaag: direct hoog vastzetten en op enthousiasme hen direct in problemen brengen.
Zeker niet zoals de eerste helft vandaag alle initiatief aan de ander laten want dat is wat Anderlecht in matchen tegen ons net altijd doet groeien.
Zeker niet zoals de eerste helft vandaag alle initiatief aan de ander laten want dat is wat Anderlecht in matchen tegen ons net altijd doet groeien.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
-
- Top voetballer
- Slagzin: Chi pecora si fa, il lupo se la mangia
Benieuwd of Coosemans al terug gaat zijn.
We moeten wel minstens 2x scoren lijkt me om op zijn minst verlengingen af te dwingen. Is wel de moment om nog eens de nul te houden natuurlijk.
We moeten wel minstens 2x scoren lijkt me om op zijn minst verlengingen af te dwingen. Is wel de moment om nog eens de nul te houden natuurlijk.
*Chi pecora si fa, il lupo se la mangia.
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten
- vetartis
- Moderator
- Slagzin: vets are simply the be(a)st
- Contacteer:
Zonder schroom en zonder respect de beuk er in... Gent Antwerp aan het kijken. Daar moeten wij echt niet bang voor zijn.
forever in our shadow...
- vetartis
- Moderator
- Contacteer:
Waar het hart van vol is...
forever in our shadow...
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: Supporters moeten al hun spelers steunen!
Benieuwd wie er allemaal op de bank gaat zitten: wat meer wapens voor deze ultrabelangrijke match?!
Oproep voor de supporters! Aub een heksenketel donderdag want tegen brugge was 1 vd platste antwerp- brugge’s dat ik ooit mee maakte.
Donderdag moet het spoken!
En dan kan alles. De ploeg zal wel wat vertrouwen getankt hebben alleszins.
Oproep voor de supporters! Aub een heksenketel donderdag want tegen brugge was 1 vd platste antwerp- brugge’s dat ik ooit mee maakte.
Donderdag moet het spoken!
En dan kan alles. De ploeg zal wel wat vertrouwen getankt hebben alleszins.
- zorro
- Top voetballer
- Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off
Graag opnieuw van die ontladingen zoals gisteren.
Even laten zien wie er baas is op de Bosuil.
Even laten zien wie er baas is op de Bosuil.
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!
Wie is er allemaal speelgerechtigd?
Zowel bij ons en hen
Zowel bij ons en hen
-
- Top voetballer
- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
Is Riedewald geschorst? Of valt zijn tweede schorsingsdag zondag in de competitie?
I dared to ask for sunshine, and I got World War III
- vetartis
- Moderator
- Contacteer:
Rechtstreeks rood telt door in de beker vrees ik...
forever in our shadow...
Als Verboomen gisteren de balle had gehad om N’Diaye rechtstreeks rood te geven voor z’n kopstoot, dan was N’diaye er tegen ons niet bijgeweest.
Verboomen trekt 2e geel. Lafford
Verboomen trekt 2e geel. Lafford
Volgens Anderlecht-online.be (officieuze website) zouden Dolberg en Coosemans fit geraken voor donderdag. Edozie niet.
Lijkt me toch niet bevorderlijk voor Anderlecht dat die elke match met een compleet andere ploeg spelen.
Lijkt me toch niet bevorderlijk voor Anderlecht dat die elke match met een compleet andere ploeg spelen.
Roads? Where we are going we don't need roads. (Doc Brown)
-
- Junior
- Slagzin: Immer liefdevol
Als hun tweede keeper speelt, moeten we elke keer volle bak druk zetten telkens die een terugspeelbal krijgt.
De spelers die op gele dreiging staan moeten wel rekening houden dat 1 stomme kaart er voor kan zorgen dat je een eventuele finale mist. Dus vlam in de pan, allemaal goed en wel, maar wijs dan de spelers aan die een blanco 'strafblad' hebben.
Uitgerekend Toby Alderweireld, het kan toch niet mooier geschreven worden?
- vetartis
- Moderator
- Contacteer:
Odoi en Praet denk ik.
forever in our shadow...
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: Supporters moeten al hun spelers steunen!
En Janssen?
edit: Wat de gele kaarten betreft:
a. Tijdens de eerste VIER speeldagen is een speler geschorst na twee gele kaarten.
b. Indien een speler een tweede gele kaart krijgt op de vierde speeldag of twee keer geel op die vierde speeldag, dan vervalt zijn schorsing voor speeldag vijf.
c. (nieuw) Vanaf speeldag vijf wordt er opnieuw gestart met nul gele kaarten, maar vanaf dan is een speler geschorst na DRIE gele kaarten (en dus niet na twee).
Dus Janssen niet denk ik.
edit: Wat de gele kaarten betreft:
a. Tijdens de eerste VIER speeldagen is een speler geschorst na twee gele kaarten.
b. Indien een speler een tweede gele kaart krijgt op de vierde speeldag of twee keer geel op die vierde speeldag, dan vervalt zijn schorsing voor speeldag vijf.
c. (nieuw) Vanaf speeldag vijf wordt er opnieuw gestart met nul gele kaarten, maar vanaf dan is een speler geschorst na DRIE gele kaarten (en dus niet na twee).
Dus Janssen niet denk ik.
Uitgerekend Toby Alderweireld, het kan toch niet mooier geschreven worden?
-
- Preminiem
- Slagzin: Bloed aan de palen
Vergoote fluit en Boterberg is var
-
- Top voetballer
Vanavond nog tickets te koop voor T1:
Deze bekerwedstrijd is enkel toegankelijk met e-tickets en dus niet met het abonnement. De laatste tickets voor deze wedstrijd worden verkocht via tickets.rafc.be vanaf maandag 3 februari - 18u00.
Ticketprijzen
- € 47,70 - T1 VAK 113, 115, 121, 126 & 131
- € 63,60 - T1 VAK 114, 122-125, 132 & 136-137
https://royalantwerpfc.be/nieuws/laatst ... anderlecht
Deze bekerwedstrijd is enkel toegankelijk met e-tickets en dus niet met het abonnement. De laatste tickets voor deze wedstrijd worden verkocht via tickets.rafc.be vanaf maandag 3 februari - 18u00.
Ticketprijzen
- € 47,70 - T1 VAK 113, 115, 121, 126 & 131
- € 63,60 - T1 VAK 114, 122-125, 132 & 136-137
https://royalantwerpfc.be/nieuws/laatst ... anderlecht
-
- Top voetballer
- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
Jasper Vergoote is scheids. Jan Boterberg VAR.
I dared to ask for sunshine, and I got World War III
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: Keep cool, diamond dogs rule
Dolberg rechtstreeks uit blessure in de ploeg dan?
Coosemans in de plek van die kloefkapper van gisteren lijkt me evident. Spijtig, want Kikken-dinges lijkt me allesbehalve klaar voor een matchke op de Bosuil.