Beker Van België halve finale (terug) - 6/2/2025: Royal Antwerp Football Club - Anderlecht [2-2]
Moderator: Moderator Team
Re: Beker Van België halve finale (terug) - 6/2/2025: Royal Antwerp Football Club - Anderlecht [2-2]
Of het helemaal in het belachelijke trekken, dat mag ook natuurlijk.
Als alle spelers op de bank dat 1 keer doen en alle leden van de technische en medische staf 2 keer, kan je toch bijna 30 keer een bal op het plein gooien, om de
3 minuten dus. Daar zou ik dan wel volledig achter staan.
Als alle spelers op de bank dat 1 keer doen en alle leden van de technische en medische staf 2 keer, kan je toch bijna 30 keer een bal op het plein gooien, om de
3 minuten dus. Daar zou ik dan wel volledig achter staan.
Roads? Where we are going we don't need roads. (Doc Brown)
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: Wij zijn niet Bayern van België . Wij zijn den Antwerp van België !!!
Re: Beker Van België halve finale (terug) - 6/2/2025: Royal Antwerp Football Club - Anderlecht [2-2]
Kijk jongens, het zal altijd zo blijven. Die bond is zo hopeloos als wat en de scheidsrechters zijn gewoon corrupt.
Dat daar nog iemand aan kan twijfelen gaat mijn pet te boven. Wat ik op 68 jaar Antwerp supporter al heb meegemaakt en al zeker met Anderlecht is stilaan niet meer te bevatten. Het is steeds Anderlecht geweest en daar komt nu Brugge ook nog bij. "Propere handen" is het mooiste voorbeeld en wat is eraan gedaan? Juist! Niks!
Dus, vergeet het dat het ooit zal veranderen, Anderlecht en Brugge hebben een voet in huis daar en doe er maar eens iets aan.
De machteloosheid die ik gisteren voelde is onbeschrijfelijk en nee, ik schrik er niet van dat er een scheidsrechter in elkaar wordt geslagen.
Die van gisteren verdiende niet beter in ieder geval.
Dat daar nog iemand aan kan twijfelen gaat mijn pet te boven. Wat ik op 68 jaar Antwerp supporter al heb meegemaakt en al zeker met Anderlecht is stilaan niet meer te bevatten. Het is steeds Anderlecht geweest en daar komt nu Brugge ook nog bij. "Propere handen" is het mooiste voorbeeld en wat is eraan gedaan? Juist! Niks!
Dus, vergeet het dat het ooit zal veranderen, Anderlecht en Brugge hebben een voet in huis daar en doe er maar eens iets aan.
De machteloosheid die ik gisteren voelde is onbeschrijfelijk en nee, ik schrik er niet van dat er een scheidsrechter in elkaar wordt geslagen.
Die van gisteren verdiende niet beter in ieder geval.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen
https://sporza.be/nl/2025/02/07/referee ... 943143360/
Alles correct gefloten of wat had je gedacht?
Alles correct gefloten of wat had je gedacht?

-
- Top voetballer
- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
"Augustinsson krijgt een onverwachte bal tegen de arm.".Jemme schreef: ↑07-02-2025 17:29https://sporza.be/nl/2025/02/07/referee ... 943143360/
Alles correct gefloten of wat had je gedacht?![]()
Ja, als je tegenstander acties doet die je niet had verwacht wordt voetballen wel heel lastig.

I dared to ask for sunshine, and I got World War III
- vetartis
- Moderator
- Slagzin: vets are simply the be(a)st
- Contacteer:
Zondag mag het toch: voor een symbolische euro wil ik het wel gaan uitleggen in de kleedkamer.Jemme schreef: ↑07-02-2025 16:00Ik hoop dat ze zich net niet verlagen tot dat degoutant spelbederf.vetartis schreef: ↑07-02-2025 15:05Ik lees hier al de situaties.. maar wij laten ons flikken, keer op keer...het enige wat lekker is, is zondag op voorsprong komen en hetzelfde doen... in het kwadraat! Gooi inderdaad een bal op het veld bij een tegenaanval, ga 30 keer liggen met een hoofdletsel.. speel sarcastisch nadat je op voorsprong bent gekomen en spreek Boterberg er op aan: ha, donderdag was dat toch ook geen probleem? Onze ploeg mist Boloni-sarcasme...
Gewoon spelen zoals gisteren maar ons niet meer laten vangen. We hebben geen antivoetbal nodig om van dit Anderlecht te winnen.
- Bij de 0-3 schop je in minuut 80 "Argentina-style"" een bal de dug-out in...
- Of nog beter... Je loopt naar de dugout met de bal en je doet alsof je bal bal snoeihard in die dug-out gaat trappen...
- Remco Torken style: met de hand aan het oor voorbij de bank lopen... De andere vinger op de mond.
- Vieren en doen alsof je een hoofdblessure hebt, de andere speler loopt er naar toe en trekt een gele kaart.
- Voor de match maak je aan Leoni duidelijk dat hij -indien hij speelt- 90 minuten gevaar loopt.
Echt, je moet niet zakken naar het niveau van je vijand, maar zo heel af en toe...
forever in our shadow...
Heel dat achterlijk gezeik ridiculiseren, dat juich ik uiteraard toe!vetartis schreef: ↑07-02-2025 17:46Zondag mag het toch: voor een symbolische euro wil ik het wel gaan uitleggen in de kleedkamer.Jemme schreef: ↑07-02-2025 16:00Ik hoop dat ze zich net niet verlagen tot dat degoutant spelbederf.vetartis schreef: ↑07-02-2025 15:05Ik lees hier al de situaties.. maar wij laten ons flikken, keer op keer...het enige wat lekker is, is zondag op voorsprong komen en hetzelfde doen... in het kwadraat! Gooi inderdaad een bal op het veld bij een tegenaanval, ga 30 keer liggen met een hoofdletsel.. speel sarcastisch nadat je op voorsprong bent gekomen en spreek Boterberg er op aan: ha, donderdag was dat toch ook geen probleem? Onze ploeg mist Boloni-sarcasme...
Gewoon spelen zoals gisteren maar ons niet meer laten vangen. We hebben geen antivoetbal nodig om van dit Anderlecht te winnen.
- Bij de 0-3 schop je in minuut 80 "Argentina-style"" een bal de dug-out in...
- Of nog beter... Je loopt naar de dugout met de bal en je doet alsof je bal bal snoeihard in die dug-out gaat trappen...
- Remco Torken style: met de hand aan het oor voorbij de bank lopen... De andere vinger op de mond.
- Vieren en doen alsof je een hoofdblessure hebt, de andere speler loopt er naar toe en trekt een gele kaart.
- Voor de match maak je aan Leoni duidelijk dat hij -indien hij speelt- 90 minuten gevaar loopt.
Echt, je moet niet zakken naar het niveau van je vijand, maar zo heel af en toe...
- Shankly
- Eerste Elftal
- Slagzin: Est Europa nunc unita et unita maneat.
Voor alles hebben die een uitleg, zo lang ze hun percentage geslaagde interventies maar hoog kunnen houden. En als we zondag voor een gelijkaardig feit een penalty tegen ons krijgen, dan hebben ze wel een andere verklaring gereed die het moet goedpraten.janssens schreef: ↑07-02-2025 17:35"Augustinsson krijgt een onverwachte bal tegen de arm.".Jemme schreef: ↑07-02-2025 17:29https://sporza.be/nl/2025/02/07/referee ... 943143360/
Ja, als je tegenstander acties doet die je niet had verwacht wordt voetballen wel heel lastig.![]()
Maar bon, Vergoote heeft dus een topwedstrijd gefloten. Die zien we dan ongetwijfeld terug in de Europa League of Champions League volgend seizoen als de evaluatie van het 'ReFeReE DePaRtMeNt' toch zo objectief en competent is als ze zelf denken.
Est Europa nunc unita et unita maneat.
Als je nu eens ballen legt bij de spelers die aan het opwarmen zijn en als de tegenstander een open doelkans krijgt, stamp je juist ervoor een 2de bal in de buurt van de eerste, krijg je dan gewoon geel?
Niet meegaan in het spelletje rond de rode kaart van Odoi maar wijzen op de gelijklopebde zaken die anders bestraft werden lijkt me een correctere manier om de zaken te weerleggen.
Want ja, Odoi kreeg de tweede kaart terecht en ja over de penalty kan je discussieren.
Maar in 1 en dezelfde wedstrijd (met meestal amper enkele minuten tussen) worden gelijkaardige feiten anders bestraft.
Want ja, Odoi kreeg de tweede kaart terecht en ja over de penalty kan je discussieren.
Maar in 1 en dezelfde wedstrijd (met meestal amper enkele minuten tussen) worden gelijkaardige feiten anders bestraft.
Inderdaad. Dat en het feit dat zowat elke discutabele fase in ons nadeel werd gefloten en sancties met 2 maten en 2 gewichten werden uitgedeeld.redarmi schreef:Niet meegaan in het spelletje rond de rode kaart van Odoi maar wijzen op de gelijklopebde zaken die anders bestraft werden lijkt me een correctere manier om de zaken te weerleggen.
Lang geleden dat ik me geflikt gevoeld heb. Maar we moeten het achter ons laten.
Trots op onze ploeg
- redphilly
- Eerste Elftal
- Contacteer:
“Fair play in het voetbal is dood: het huftergedrag wordt elk jaar erger en niemand doet er iets aan”
Er is al veel nagepraat over de bizarre leiding van scheidsrechter Jasper Vergoote in de halve finale van de Beker van België tussen Antwerp en Anderlecht. Maar er is opvallend weinig sprake van het hufterige gedrag van de uitploeg tijdens de wedstrijd.
Patrick Vincent
Vandaag om 19:00
Anderlecht kwam met de bibber in de sluitspier naar de Bosuil, stelde vijf verdedigers op en was vastbesloten om zo weinig mogelijk te voetballen. Dat laatste moet je vooral letterlijk nemen. Elke seconde dat de bal niet rolde, was een seconde winst voor de appelblauwzeegroenen. We zijn spijtig genoeg al langer gewend aan teams die tijd komen rekken op de Bosuil, maar donderdagavond was het zo flagrant dat het absurd werd. Ik zag de match zoals altijd vanop de staanplaatsen, maar ik heb vrijdag de rechtstreekse uitzending van de eerste helft op VTM Go in uitgesteld relais bekeken.
En toen – open en bloot van dichtbij in beeld gebracht – werd het nóg erger. Het begon al na 2 minuten en 43 seconden. Anderlecht dwong een corner af en op zijn dooie gemakje slofte Augustinsson van de andere kant van het veld naar de hoekschopvlag om hem te nemen. Alleen… toen hij er bijna was, keerde hij op zijn stappen terug en liet hij het over aan Verschaeren. Opnieuw duurde het even voor die er was. En nadat hij de bal twee keer een centimeter verlegd had, trapte de nummer 10 van Anderlecht de hoekschop. Eindelijk… 42 seconden nadat de bal over de lijn was gerold.
En zo bleef het doorgaan. Bij elke uittrap voor Anderlecht – drie in de eerste tien minuten – deden Coosemans en zijn verdedigers rustig een babbeltje, veinsden ze te trappen, wisselden ze nog eens van plaats. Dat spelletje duurde telkens tot een halve minuut. Zelfs in het cafévoetbal, als je eerst nog de bal uit de beek achter de goal hebt moeten vissen, gaat het sneller. Vergoote greep niet in, gaf zelfs geen waarschuwing, en dat gaf de Brusselaars het sein om hun huftergedrag nog een streep op te voeren.
Enter Thorgan Hazard, de grootste matennaaier in de naoorlogse geschiedenis van het Belgische voetbal. Iedereen weet nog wat er gebeurde toen Owen Wijndal vorig seizoen tijdens de play-offs in het Lotto Park bij Hazard verhaal kwam halen na een wilde tackle. Ze stonden neus aan neus toen de Anderlechtspeler plots neerstortte alsof een sniper hem had getroffen vanuit de nok van de tribune. Rood voor Wijndal. En de match, die tot dan toe stevig in Antwerpse handen was, kantelde volledig.
LEES OOK. Huisanalist Patrick Goots is, na de bekeruitschakeling van Antwerp, streng voor de arbitrage en Odoi
Donderdagavond idem. Na 18 minuten en 57 seconden liep Dennis Odoi Hazard redelijk onschuldig aan. In de vertraagde beelden zie je de ex-Rode Duivel zachtjes landen op de perfecte grasmat van de Bosuil. Maar hij bleef liggen alsof hij net een hartaanval had gekregen op het veld. Geel voor Odoi. Dan pas stond Hazard recht. Hij grimaste alsof hij pijn had, maar sprak zijn ploegmaat Rits sussend toe toen die hem vroeg of hij oké was. “Niks aan de hand”, gebaarde Hazard. Hij knipoogde nét niet.
Het Brusselse tijdrekken stopte miraculeus op het moment dat Antwerp scoorde. Kort na die goal pakte Coosemans een schot van Kerk klemvast, waarna hij de bal binnen de 3 seconden weer in het spel bracht. Maar na de snelle 1-1 ging Anderlecht onmiddellijk weer in ralenti-modus. Na een overtreding van Janssen op Vazquez duurde het 1 minuut en 4 seconden voor de vrije trap er kwam. Geen halve minuut later nam doelpuntenmaker Verschaeren nog eens 37 seconden de tijd voor een corner.
En daar was operatie hufter weer. Kerk raakte Augustinsson licht met de voet op de bovenarm, overduidelijk in beeld. De Zweed greep naar zijn gezicht alsof Kerk er net al zijn tanden had uitgeschopt. Benitez raakte met zijn arm de borst van Simic, overduidelijk in beeld. Simic, jawel, stortte ter aarde, grijpend naar zijn gezicht. De actie ging ondertussen verder en er was een opstootje tussen Deman en Sardella, waarop onze vriend Hazard zich kwam moeien en stiekem hard in de schouder van Deman pitste, zoals een lagereschoolmeisje dat haar zin niet heeft gekregen op de speelplaats. Het is uitstekend in beeld gebracht: zien is geloven.
LEES OOK. Zijn idool was niet voor niks Edgar Davids: hoe ook op zijn 36ste het licht soms nog uitgaat bij Denis Odoi
Vlak voor rust was er dan weer een duel tussen Vazquez en Van Den Bosch. De spits van Anderlecht viel buiten de lijnen en je zou zweren dat hij tot aan de nek verlamd was voor de rest van zijn nog jonge leven. Maar toch vond de Argentijn nog net de kracht om snel weer binnen de lijnen te rollen. Als het niet zo diep droevig was allemaal, zou je ermee beginnen te lachen. Maar het toppunt van hufterigheid was eerder al bereikt door bankzitter Leoni...
Bij een inworp gooide de Anderlechtreserve vanuit de dug-out eerst een tweede bal op het veld om daarna als een bezetene mee het veld op te sprinten om bij de ref een tweede gele kaart te eisen voor de gefrustreerde Odoi, die een bal terug naar zijn krullenkop had gesmeten. Terechte kaart voor Odoi, maar dieper dan de huichelarij van Leoni kun je toch niet zakken op een voetbalveld? Zuur dat hij amper iets zal ondervinden van de kutstreek die de match deed kantelen.
Het straffe is dat al deze zaken in de eerste helft gebeurden. In de tweede gingen de Brusselaars gewoon verder met hun irritante antivoetbal, ook al speelden ze tegen een man minder. En ja, hier spreekt een gefrustreerde supporter. En jazeker, deze gefrustreerde supporter weet best wel dat zijn eigen ploeg in het verleden ook al in hetzelfde bedje ziek is geweest. Donderdag was misschien een extreem voorbeeld, maar het huftergedrag wordt elk jaar erger en niemand doet er iets aan. Aan de geveinsde blessures, de matennaaierij, het irritante tijdrekken, en ga zo maar door.
Vijf minuten liet Vergoote overspelen in de eerste helft, een fractie van de ware verloren tijd. “De financiële belangen zijn groot”, hoor je dan het afgezaagde liedje. Maar ondertussen zien tienduizenden voetballers dat dergelijk gedrag loont: van het U6-spelertje dat komend weekend ligt te kronkelen na een lichte duw, tot de caféveteraan die de bal ver het maïsveld in jast om op het eind van de match de 1-0 vast te houden. Fair play is dood.
In het profvoetbal heb je camera’s die bijna alles zien. Iederéén die het wil, kan de beelden gratis herbekijken en Hazard, Augustinsson, Vazquez, Verschaeren, Simic en Leoni zonder een spoor van gêne de boel zien belazeren. Die spelers doen dat niet omdat het hen wel geestig lijkt, ze doen dat omdat het hen zo is ingeprent. Van jongs af aan. En de coaches houden hen niet tegen. Anderlecht-trainer David Hubert geeft nochtans de indruk dat hij een fatsoenlijke, correcte kerel is, net zoals zijn collega Jonas De Roeck.
Elke week staan er veel grotere flitspalen te tieren langs de zijlijn. Maar ook die Hubert noemde de schofterige actie van Leoni een ‘slimmigheid’. Het is van een onthutsend cynisme. Als je – zeer terecht overigens – camera’s gebruikt om achteraf de hufters in het publiek te identificeren en te straffen, gebruik die camera’s dan ook voor de hufters op het veld en in de dug-out.
En alleen rollende ballen nog penalty?janssens schreef: ↑07-02-2025 17:35"Augustinsson krijgt een onverwachte bal tegen de arm.".Jemme schreef: ↑07-02-2025 17:29https://sporza.be/nl/2025/02/07/referee ... 943143360/
Ja, als je tegenstander acties doet die je niet had verwacht wordt voetballen wel heel lastig.![]()
Amen Patrick!!!
Het zijn wij niet alleen. Die derde goal van Gent op KV is toch duidelijk buitenspel op moment dat de eerste naar de goal kopt staat de 2de speler die scoort al buitenspel.
10 minuten om bizarre lijnen te tonen waar iedereen vragen bij heeft en wederom een ploeg zich bestolen voelt.
Ik krijg echt een degout van dat spelleke.
10 minuten om bizarre lijnen te tonen waar iedereen vragen bij heeft en wederom een ploeg zich bestolen voelt.
Ik krijg echt een degout van dat spelleke.
Patrick weet het... Nu de zelfverklaarde 'analisten' nog. Zolang die zwijgen geen veranderingen.
Nochtans ergert stilaan iedereen zich eraan. Dus voor tv en journalisten niet onbelangrijk dat er iets tegen gedaan wordt, willen ze niet meer en meer mensen -terecht- zien afhaken.
Nochtans ergert stilaan iedereen zich eraan. Dus voor tv en journalisten niet onbelangrijk dat er iets tegen gedaan wordt, willen ze niet meer en meer mensen -terecht- zien afhaken.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
- Shankly
- Eerste Elftal
- Slagzin: Est Europa nunc unita et unita maneat.
Re: Beker Van België halve finale (terug) - 6/2/2025: Royal Antwerp Football Club - Anderlecht [20u45]
Nu niet dat ik hier het grote gelijk wil halen, maar we zijn amper 24 uur verder en daar is de volgende farce al (goal van Gent op KVM). En op het eind van het seizoen geef dat fùcking Referee Department zonder enige schaamte een dikke negen op tien voor zijn eigen arbitrage. Zet die mensen onder onafhankelijke audit, neem hun geld af en stuur ze terug naar provinciale. Bende clowns!Shankly schreef: ↑07-02-2025 11:16Je moet je het maar durven, zo nog wat uit de hoogte komen doen à la "Waar halen ze het dat wij de regels niet volgen?" na de zoveelste wedstrijd van totale willekeur. Serieus, de arbitrage hier in België is voortdurend een onderwerp in de sportmedia, omdat er om de twee weken wel weer een nieuw onbegrijpelijk voorval gebeurt. Is dat normaal? Zie je dat met zulke frequentie in andere landen misschien?Referee Department ‘not amused’ met houding Antwerp: rode kaart Odoi kwam er volgens de arbitrage na communicatie met assistenten op het veld
"ReFeReE DePaRtMeNt"... joke!
Est Europa nunc unita et unita maneat.
In de heenmatch kom je goed weg, 3 keer op de paal en janssen ontsnapt misschien
Terugmatch rollen omgedraaid, topmatch van de reds, trots op de ploeg, zelfs met 10 baas tegen laf anderlecht, waar is het “grote” anderlecht?
Probleem met de arbiters is dat het allemaal regelneven zijn geworden, daarvoor dan goeie punten krijgen, maar een match niet aanvoelen, waardoor uiteindelijk onsportief gedrag wordt beloond
Eerste geel odoi: hij loopt hem aan, stopt beloftevolle aanval af, maar onbewust
Tweede geel: leoni krijgt terecht donkergeel, odoi reageert terecht gefrustreerd door een bal terug te gooien, heel die bank vraagt tweede geel, maar niemand krijgt daarvoor geel, odoi wordt dom genoemd, maar wordt belet te voetballen en buiten proportie gestraft
Goal verschaeren: helft van onze spelers steken nog voor de bal in het net ligt hun hand op en dat vanuit verschillende gezichtspunten, maar ref ziet niks en var komt niet tussen of laat wel heel snel lopen, vertraagde beelden zijn zo wazig dat je daar niets uit kan afleiden
Hands augustinsson: raakt niet bewust de bal, moet van mij geen penalty zijn, maar refs zijn niet consequent, zie valencia bij derby of janssen op gent
Geel deman: ref ziet hands niet (?), ik zie het vanop 100 meter met mijn slechte ogen, deman protesteert, krijgt geel, en met vertraging uiteindelijk ook sardella, buiten proportie
Ref treedt niet op tegen tijdtrekken en verliest daardoor controle op match
Dasrnet weer farce: ik denk direct, offside, var heeft liefst 9 minuten nodig om een onduidelijke lijn te trekken, toch geldig doelpunt
Voor de rest, zoals gezegd, fier op de ploeg, benitez veelbelovend, bayo moet zich nog wat doorzetten
Zondag revanche! Op volle sterkte hebben we echt goeie ploeg hoor!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Terugmatch rollen omgedraaid, topmatch van de reds, trots op de ploeg, zelfs met 10 baas tegen laf anderlecht, waar is het “grote” anderlecht?
Probleem met de arbiters is dat het allemaal regelneven zijn geworden, daarvoor dan goeie punten krijgen, maar een match niet aanvoelen, waardoor uiteindelijk onsportief gedrag wordt beloond
Eerste geel odoi: hij loopt hem aan, stopt beloftevolle aanval af, maar onbewust
Tweede geel: leoni krijgt terecht donkergeel, odoi reageert terecht gefrustreerd door een bal terug te gooien, heel die bank vraagt tweede geel, maar niemand krijgt daarvoor geel, odoi wordt dom genoemd, maar wordt belet te voetballen en buiten proportie gestraft
Goal verschaeren: helft van onze spelers steken nog voor de bal in het net ligt hun hand op en dat vanuit verschillende gezichtspunten, maar ref ziet niks en var komt niet tussen of laat wel heel snel lopen, vertraagde beelden zijn zo wazig dat je daar niets uit kan afleiden
Hands augustinsson: raakt niet bewust de bal, moet van mij geen penalty zijn, maar refs zijn niet consequent, zie valencia bij derby of janssen op gent
Geel deman: ref ziet hands niet (?), ik zie het vanop 100 meter met mijn slechte ogen, deman protesteert, krijgt geel, en met vertraging uiteindelijk ook sardella, buiten proportie
Ref treedt niet op tegen tijdtrekken en verliest daardoor controle op match
Dasrnet weer farce: ik denk direct, offside, var heeft liefst 9 minuten nodig om een onduidelijke lijn te trekken, toch geldig doelpunt
Voor de rest, zoals gezegd, fier op de ploeg, benitez veelbelovend, bayo moet zich nog wat doorzetten
Zondag revanche! Op volle sterkte hebben we echt goeie ploeg hoor!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
BOUWEN! BOUWEN! BOUWEN!
- Albata&Russata
- Reserve speler
- Slagzin: R.A.F.C.
In de heenmatch had Anderlecht na 2min rood moeten hebben.
h3x4: Volgens mij is RAFC gewoon een ongeleid projectiel...
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: ‘Please don’t call me arrogant, but I’m European champion and I think I’m a special one.’
Ik zaag zelden op nooit op scheidsrechters.
Maar dit deed met aan Chelsea - Barcelona denken in de tijd met Drogba. Ook toen zo'n handspellen niet gefloten.
Deze was echt degoutant en er los over. En het gaat me echt niet over de rode kaart van Odoi.
Het gaat over en, en, en, en, en, en ... Het was gewoon te zot voor woorden.
Maar dit deed met aan Chelsea - Barcelona denken in de tijd met Drogba. Ook toen zo'n handspellen niet gefloten.
Deze was echt degoutant en er los over. En het gaat me echt niet over de rode kaart van Odoi.
Het gaat over en, en, en, en, en, en ... Het was gewoon te zot voor woorden.
Voor één keer staat er ook iets interessants op Voetbalkrant:
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... oorstellen
Zoals steeds hebben de Walen een veel betere kijk op de voetbalzaak dan de Vlamingen.
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... oorstellen
Zoals steeds hebben de Walen een veel betere kijk op de voetbalzaak dan de Vlamingen.
Onbegrijpelijk hoe die fase toegedekt is kunnen blijven... Slaande beweging was nochtans overduidelijk.Albata&Russata schreef: ↑08-02-2025 01:45In de heenmatch had Anderlecht na 2min rood moeten hebben.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
Als een Vandenbempt het in zijn commentaar op Sporza dan een "sluwheid" van Leoni vond weet je genoeg.Het was puur spelbederf dat door zo'n figuur dan nog enigszins vergoeilijkt wordt.bCnkO schreef: ↑07-02-2025 23:21Patrick weet het... Nu de zelfverklaarde 'analisten' nog. Zolang die zwijgen geen veranderingen.
Re: Beker Van België halve finale (terug) - 6/2/2025: Royal Antwerp Football Club - Anderlecht [20u45]
En om dan in het begin van het seizoen weer een gesprek te hebben tussen trainers en scheidsrechters voor meer respect enzovoort...Shankly schreef: ↑07-02-2025 23:52Nu niet dat ik hier het grote gelijk wil halen, maar we zijn amper 24 uur verder en daar is de volgende farce al (goal van Gent op KVM). En op het eind van het seizoen geef dat fùcking Referee Department zonder enige schaamte een dikke negen op tien voor zijn eigen arbitrage. Zet die mensen onder onafhankelijke audit, neem hun geld af en stuur ze terug naar provinciale. Bende clowns!Shankly schreef: ↑07-02-2025 11:16Je moet je het maar durven, zo nog wat uit de hoogte komen doen à la "Waar halen ze het dat wij de regels niet volgen?" na de zoveelste wedstrijd van totale willekeur. Serieus, de arbitrage hier in België is voortdurend een onderwerp in de sportmedia, omdat er om de twee weken wel weer een nieuw onbegrijpelijk voorval gebeurt. Is dat normaal? Zie je dat met zulke frequentie in andere landen misschien?Referee Department ‘not amused’ met houding Antwerp: rode kaart Odoi kwam er volgens de arbitrage na communicatie met assistenten op het veld
"ReFeReE DePaRtMeNt"... joke!
De uefa en fifa zullen wel een 3/10 geven
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: Wij zijn niet Bayern van België . Wij zijn den Antwerp van België !!!
Je mag enigszins gerust schrappen .Najalin schreef: ↑08-02-2025 09:18Als een Vandenbempt het in zijn commentaar op Sporza dan een "sluwheid" van Leoni vond weet je genoeg.Het was puur spelbederf dat door zo'n figuur dan nog enigszins vergoeilijkt wordt.bCnkO schreef: ↑07-02-2025 23:21Patrick weet het... Nu de zelfverklaarde 'analisten' nog. Zolang die zwijgen geen veranderingen.

Ik vindt trouwens dat de spelers niet de eerste schuldigen zijn . Wel het scheidsrechterskorps dat het spelbederf toelaat en de analisten die het goedpraten .