Mis ik iets tis toch 48 uur voor de match, maar geen ticket verkoop?
Je mist helemaal niks…
Ik zat als een halve gare klaar om 18.30 uur en klikte een vrije plaats aan. Tot mijn verbazing kreeg ik nul op het rekest: de rode, en dus beschikbare plek, bleek plots grijs, of niet beschikbaar en dan was het uit met de pret. Niks was nog beschikbaar. Poco raar allemaal.
En zondag zullen we gegarandeerd weer lege stoeltjes kunnen tellen. Maar bon, dat is een verhaal van vele verschillende visies en dito aanpak. Het blijft jammer, al die gemiste (inkomens)kansen en vooral al die gemiste kansen om ex-abonnees en toekomstige abonnees aan de club te binden.
Je mist helemaal niks…
Ik zat als een halve gare klaar om 18.30 uur en klikte een vrije plaats aan. Tot mijn verbazing kreeg ik nul op het rekest: de rode, en dus beschikbare plek, bleek plots grijs, of niet beschikbaar en dan was het uit met de pret. Niks was nog beschikbaar. Poco raar allemaal.
Het is inderdaad weer 1 van die matchen. Voor een bepaald “vak” op T3 zijn er 85% van de matchen ongeveer 90 plaatsen vrij, gisteren waren er 9 tickets beschikbaar. Er zal waarschijnlijk een logische verklaring zijn maar ik zie het niet. Om 18u32 was alles weg.
Let op! Zondag 9 maart zal tram 5 niet rijden wegens onderhoudswerken.
Er rijden pendelbussen tussen Melsele en Metrostation Opera . Van daar kan je naar Metrostation Diamant wandelen van waar Lijn 26 alle haltes van lijn 5 overneemt tot in Wijnegem .
Je mist helemaal niks…
Het is inderdaad weer 1 van die matchen. Voor een bepaald “vak” op T3 zijn er 85% van de matchen ongeveer 90 plaatsen vrij, gisteren waren er 9 tickets beschikbaar. Er zal waarschijnlijk een logische verklaring zijn maar ik zie het niet. Om 18u32 was alles weg.
Heb iets opgevangen van een actie van Telenet waar er een aantal trouwe klanten van het sportkanaal gratis tickets op tribune 3 gekregen hebben
Gent heeft precies telkens man meer op het middenveld. Eens in balbezit is het moeilijk om voorwaarts andere spelers te bereiken.
Valt me ook op dat zeer vaak de keeper laten uitvoetballen, naar mijn gevoel meer als vroeger.
Kan ook zijn dat het wat meer opvalt omdat Gent veel druk naar voor zet.
*Chi pecora si fa, il lupo se la mangia.
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten
Geen verwijt maar een vaststelling: wij hebben geen enkele speler, op Kerk af en toe na, die de bal in de diepte wil of de ruimte opzoekt. Allemaal statisch en bal in de voet willen. Dan kan je geen dynamisch voetbal spelen.