Speeldag 29 - 9/03/2025: Royal Antwerp Football Club - Gent [0-1]
Moderator: Moderator Team
- RAFC1FOREVER
- Reserve speler
Re: Speeldag 29 - 9/03/2025: Royal Antwerp Football Club - Gent [18u30]
Slechtste vant slechtste dit. Pfff.
F*ck dees seizoen. Wat een ***CENSORED*** voetbal altijd
MDCCCLXXX
Doumbia toch..
Sent from my SM-S938B using Tapatalk
Sent from my SM-S938B using Tapatalk
Rust in vrede broertje, je hebt het verdiend na deze lange strijd. Wim de Clerck 

Loempe kl**t! Das nu al de zoveelste keer met balverlies op een gevaarlijke plaats!
Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
You don't play derbies, you fucking make sure you win them.
Brian Priske
Brian Priske
-
- Top voetballer
- Slagzin: Chi pecora si fa, il lupo se la mangia
Hoeveelste rechtstreekse nederlagen is dat al via Doumbia? 

*Chi pecora si fa, il lupo se la mangia.
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten
Doumbia zo een talent en weer hetzelfde, word je gewoon gek van
Als je uw kansen niet afmaakt... en niemand die zich na vandaag nog afvraagt waarom doumbia onder van bommel niet mocht spelen.
- RAFC1FOREVER
- Reserve speler
Zwakke match seg wtf.
Balikwisha wel zeer goed ingevallen.
Balikwisha wel zeer goed ingevallen.
De 3de of de 4de dit seizoen...Scotland The Brave schreef:Hoeveelste rechtstreekse nederlagen is dat al via Doumbia?
You don't play derbies, you fucking make sure you win them.
Brian Priske
Brian Priske
Ik kan me de laatste match die geen pijn deed aan de ogen me al eigenlijk niet meer herinneren.
- vetartis
- Moderator
- Slagzin: vets are simply the be(a)st
- Contacteer:
Slechter dan slecht, wie bang is krijgt slaag, gene seconde uw voet gezet qua intensiteit.. niks beterschap... En zet Doumbia gewoon op den 10, uilskuikens...
Deze zinnetjes heb ik nu al een heel seizoen moeten gebruiken.... de enige op niveau was Renders...
Deze zinnetjes heb ik nu al een heel seizoen moeten gebruiken.... de enige op niveau was Renders...
forever in our shadow...
Als het inderdaad zo is dat de spelers De Roeck weg hebben gewerkt mogen ze eens efkes flink voor de spiegel van Van Hemert gaan staan.
Wat was dit?
Wat was dit?
-
- Top voetballer
Op den 10 moet je ook controle over de bal hebben hoor...
Daar heb je nog minder tijd om te reageren. 5 seconden om na te denken waar je gaat passen heb je daar niet.
Waarom denk je dat hij daar beter zou renderen ? Omdat hij een goed afstand schot heeft ?
Doumbia leert het niet. In PO1 op de 6de plek terug eindigen zie ik ons doen. 

Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!
Doumbia... het wordt echt pijnlijk.
- vetartis
- Moderator
- Contacteer:
Omdat hij bakken talent heeft, maar risico in zijn spel legt... op de 10 mag dat, op de 6 niet... benitez wisselen voor Doumbia, de eerste kemel van Ulderink is een feit.Scotland The Brave schreef: ↑09-03-2025 20:31Op den 10 moet je ook controle over de bal hebben hoor...
Daar heb je nog minder tijd om te reageren. 5 seconden om na te denken waar je gaat passen heb je daar niet.
Waarom denk je dat hij daar beter zou renderen ? Omdat hij een goed afstand schot heeft ?
Ik breek niet vaak spelers en trainers af, maar ik kan het niet verkroppen dat de tegenstander weet dat we niet tegen hoge druk en agressiviteit kunnen... wij, Antwerp, die de duimen moet leggen in agressiviteit en intensiteit... dat kan niet, mag niet en al helemaal niet als we thuis spelen...
forever in our shadow...
Als we geen Europees halen gaat deze match daarin een cruciale rol spelen.
Dit was weerom niet om aan te zien ,1 kans in minuut 80 voor de rest niks ,europees voetbal laat me nie lachen zonder de polle zijne portemonnee open trekt wordt dat niks
Kopbal van Toby helemaal alleen zonder duel moet er ook altijd in of toch minstens tussen de palen. Dat is evengoed een punt.
Ik heb het ook gehad met Doumbia, ofwel hoger ofwel niet meer. Ploeg en staff moet ook lesje geleerd hebben, hij mag niet meer op een meter van onze 16 een bal krijgen met zijn gezicht naar Lammens - als hij naar voor kijkt heeft hij minder problemen.
Ook pech hè met bal van Riedewald en Bayo.
Ik heb het ook gehad met Doumbia, ofwel hoger ofwel niet meer. Ploeg en staff moet ook lesje geleerd hebben, hij mag niet meer op een meter van onze 16 een bal krijgen met zijn gezicht naar Lammens - als hij naar voor kijkt heeft hij minder problemen.
Ook pech hè met bal van Riedewald en Bayo.
Europees halen ? Grapjas.
Act as One, Play as Champions.
-
- Top voetballer
Heel raar argument ; "omdat hij talent heeft" kan die beter op de 10. Mbayo mag ook ballen verliezen vanvoor "omdat het mag". Wilt niet zeggen dat het nuttig is om hem te zetten.vetartis schreef: ↑09-03-2025 20:49Omdat hij bakken talent heeft, maar risico in zijn spel legt... op de 10 mag dat, op de 6 niet... benitez wisselen voor Doumbia, de eerste kemel van Ulderink is een feit.Scotland The Brave schreef: ↑09-03-2025 20:31Op den 10 moet je ook controle over de bal hebben hoor...
Ik breek niet vaak spelers en trainers af, maar ik kan het niet verkroppen dat de tegenstander weet dat we niet tegen hoge druk en agressiviteit kunnen... wij, Antwerp, die de duimen moet leggen in agressiviteit en intensiteit... dat kan niet, mag niet en al helemaal niet als we thuis spelen...
Je hebt toch zelf al meer als genoeg matchen gezien in al die jaren om door te hebben dat Doumbia geen 10 is ? Balletje aannemen met een man in de rug ? Direct de vrije man scannen ?
Je hebt daar echt geen 4-5 seconden om na te denken en spelers uit te schakelen. Bal aannemen en het spel verdelen moet je daar doen. Net hetgeen waar hij nog niet goed in is.
Ik begrijp het overigens niet goed dat we goede, technische spelers per se ergens moeten zetten puur om die reden. Je moet op een bepaalde positie iemand zetten die zijn taken goed uitvoert, niet omdat hij in bepaalde aspecten uitblinkt.
- vetartis
- Moderator
- Contacteer:
Het gaat uitstekend nu...Scotland The Brave schreef: ↑09-03-2025 21:01Heel raar argument ; "omdat hij talent heeft" kan die beter op de 10. Mbayo mag ook ballen verliezen vanvoor "omdat het mag". Wilt niet zeggen dat het nuttig is om hem te zetten.vetartis schreef: ↑09-03-2025 20:49Omdat hij bakken talent heeft, maar risico in zijn spel legt... op de 10 mag dat, op de 6 niet... benitez wisselen voor Doumbia, de eerste kemel van Ulderink is een feit.Scotland The Brave schreef: ↑09-03-2025 20:31
Op den 10 moet je ook controle over de bal hebben hoor...
Je hebt toch zelf al meer als genoeg matchen gezien in al die jaren om door te hebben dat Doumbia geen 10 is ? Balletje aannemen met een man in de rug ? Direct de vrije man scannen ?
Je hebt daar echt geen 4-5 seconden om na te denken en spelers uit te schakelen. Bal aannemen en het spel verdelen moet je daar doen. Net hetgeen waar hij nog niet goed in is.
Ik begrijp het overigens niet goed dat we goede, technische spelers per se ergens moeten zetten puur om die reden. Je moet op een bepaalde positie iemand zetten die zijn taken goed uitvoert, niet omdat hij in bepaalde aspecten uitblinkt.
forever in our shadow...
Doumbia den topper! 40x balverlies op
Een half uur!
Een half uur!