Steken jullie dit echt op de trainer? Toch heel po1 gebleken dat deze kern te min is. Op papier mooi, maar op het veld... We creëren amper kansen en verdedigend is het gewoon met momenten heel wankel. Was zo laatste maanden onder de roeck en onder ulderinck eigenlijk hetzelfde gebleven.
Kerk moet daar altijd 2 1 maken op zo'n moment. Shot laatste maanden geen deuk in een pak boter en ultra inefficiënt. Laatste pass en goals dikke 0.
Bali zijn nonchalante zelve weer en moet de 1 0 make ipv 2 plukballetjes voor de keeper.
1 2 die dan zo gemakkelijk wordt weggegeven door heeel plat verdedigen terwijl we erop en erover gingen gaan...
Weeral, dan pakt een ploeg die de kwaliteiten heeft gewoon zijn moment. Wij niet.
Janssen goede eerste 20min maar erna weggedeemsterd wegens geen matchritme, geen onlogische wissel dus. Maarja... Arme Bayo is het enige alternatief daar. Deed het wonderbaarlijk goed voor zijn doen, zowaar een goal die letterlijk uit de lucht kwam gevallen.
Kan coach allemaal weinig aan doen.
Niet slecht dat er met grove borstel door deze ploeg wordt gegaan denk ik.
Onze kern is onvoldoende om voor de titel mee te doen <--> om de twee weken thuis op uw doos (3x 0-3 aan de rust) krijgen en 1/21 pakken. Waaronder drie nederlagen tegen teams die een nog mindere kern dan ons hebben hoor.
Vanzelfsprekend dat dat de schuld van de coach is.
Sommige vervangingen waren zeker vreemd te noemen maar om alles nu daarop te steken is wel heel makkelijk.
Eerste helft was degelijk en ploeg stond redelijk goed, inefficientie nekt ons want we gaan de rust in met 0-0.
Charleroi stuurt tactisch bij en speelde ons vanaf begin 2e helft tureluur, de 0-1 hing al langer in de lucht en dat was ook zo voor de vervangingen. Er moest wel iets gedaan worden want vanaf begin 2e helft werden we 30 mins overklast maar desondanks missen we ook wel 2 grote kansen.
Uiteindelijk was Toby wel betrokken bij de gelijkmaker en als Kerk die open kans scoort dan winnen we met 2-1 en klaagt er hier niemand.
De vervangingen hebben het verschil niet gemaakt, hij moest wel tactisch bijsturen want het draaide gewoon niet meer na de rust.
Uiteindelijk betaal je al die grote gemiste kansen cash en hoe lullig wij weer goals slikken.... 0-1 waar Lammens gewoon te laat komt (top keeper maar nog veel te leren op hoge ballen). De 1-2 valt terwijl het minuut eerder 2-1 moest zijn. Het zijn de cruciale momenten dat het ook niet meezat voor ons, niet alles is af te schuiven op de trainer....
Ik zou Doumbia wel nooit eruit halen op dat moment, als die ipv Praet op die ingestudeerde corner op doel knalt vliegt die er gewoon in. Vond die toch dreigend bij momenten en ook iemand dat uit het niks iets kan doen, zette ook kentering tegen Brugge thuis terwijl hij ook niet in de match zat.
Het zit wel heel vaak niet mee voor deze trainer dan: twee thuiswedstrijden verloren tegen een absoluut shit Gent, tegen een b-ploeg van Anderlecht niets kunnen brengen en nu met spelers beginnen schuiven die goed in de wedstrijd zaten alleen maar om een niet-fitte Toby te laten spelen. Of denk je dat hij Bozinhov zou ingebracht hebben en de verdediging herschikt zou hebben als Toby niet op de bank zat? Slaat nergens op.
Het is waar dat Bali twee keer had moeten scoren vandaag, maar hoe wij vier keer thuis verloren hebben van Gent-Gent-Anderlecht B-Charleroi is uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de trainer. We hebben Europees voetbal op een zilveren schotel aangeboden gekregen en het laten liggen. Bedankt Andries, bye!
Haal Leko maar terug, die past veel beter bij ons.
Sommige vervangingen waren zeker vreemd te noemen maar om alles nu daarop te steken is wel heel makkelijk.
Eerste helft was degelijk en ploeg stond redelijk goed, inefficientie nekt ons want we gaan de rust in met 0-0.
Charleroi stuurt tactisch bij en speelde ons vanaf begin 2e helft tureluur, de 0-1 hing al langer in de lucht en dat was ook zo voor de vervangingen. Er moest wel iets gedaan worden want vanaf begin 2e helft werden we 30 mins overklast maar desondanks missen we ook wel 2 grote kansen.
Uiteindelijk was Toby wel betrokken bij de gelijkmaker en als Kerk die open kans scoort dan winnen we met 2-1 en klaagt er hier niemand.
De vervangingen hebben het verschil niet gemaakt, hij moest wel tactisch bijsturen want het draaide gewoon niet meer na de rust.
Uiteindelijk betaal je al die grote gemiste kansen cash en hoe lullig wij weer goals slikken.... 0-1 waar Lammens gewoon te laat komt (top keeper maar nog veel te leren op hoge ballen). De 1-2 valt terwijl het minuut eerder 2-1 moest zijn. Het zijn de cruciale momenten dat het ook niet meezat voor ons, niet alles is af te schuiven op de trainer....
Ik zou Doumbia wel nooit eruit halen op dat moment, als die ipv Praet op die ingestudeerde corner op doel knalt vliegt die er gewoon in. Vond die toch dreigend bij momenten en ook iemand dat uit het niks iets kan doen, zette ook kentering tegen Brugge thuis terwijl hij ook niet in de match zat.
Het zit wel heel vaak niet mee voor deze trainer dan: twee thuiswedstrijden verloren tegen een absoluut shit Gent, tegen een b-ploeg van Anderlecht niets kunnen brengen en nu met spelers beginnen schuiven die goed in de wedstrijd zaten alleen maar om een niet-fitte Toby te laten spelen. Of denk je dat hij Bozinhov zou ingebracht hebben en de verdediging herschikt zou hebben als Toby niet op de bank zat? Slaat nergens op.
Het is waar dat Bali twee keer had moeten scoren vandaag, maar hoe wij vier keer thuis verloren hebben van Gent-Gent-Anderlecht B-Charleroi is uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de trainer. We hebben Europees voetbal op een zilveren schotel aangeboden gekregen en het laten liggen. Bedankt Andries, bye!
Haal Leko maar terug, die past veel beter bij ons.
2
En bestuur ook boter op hun hoofd. Had dan tenminste Muja en desnoods Miyoshi nog gehouden, want al bij al, waren dit ook niet de jackpots die ons financieel echt hebben geholpen. Maar als je die vandaag ter beschikking moest hebben, hadden we die dik kunnen gebruiken. Als ze hunne T2 maar vol krijgen
Lammens? Als de verdedigers als paaltjes voorbij worden gelopen… Daar ligt eerder het probleem.
Bekijk de goal. U8 niveau.
Daar ben ik het mee eens: Renders wordt als een paaltje voorbijgelopen en dan mag je van Zeno dekking verwachten maar die is er ook niet. Hopeloos verdedigd. En dan kan die aanvaller vrij aanleggen met een kansloze keeper tot gevolg. Dus, ja U8 niveau, nee fout Lammens. Die kan daar niks aan doen.
Opnieuw ni om aan te zien. Zo slecht.
Renders.. tja. 2 weken geleden al gezegd dat die ni mee kan. Maar dat mocht je ni zeggen.
Onbegrijpelijke wissels, slechte coaching. Slecht gewoon.
Charleroi gaat verdiend europa in.
Aub grote kuis: op en naast het veld.
Degoutantgewoon hoe een aantal van die spelers het veld op komen.
Lazt chery ook maar vertrekken. En vdbosch ook.
En de man mag ook ophoepelen. Wat een kutspelers hebben wij. Om te kotsen deze ploeg. 0,0 antwerp mentaliteit.
Doumbia eraf halen en Toby in de spits en toch had Kerk de 2 1 gewoon moeten maken en gingen we nu Europa in.
De 2-1 laten liggen wil niet zeggen dat je dan drie minuten later een 1-2 moet incasseren. Defense wins championships, net zoals onder Van Bommel. Het aantal vermijdbare en achterlijke tegendoelpunten dat wij hebben geïncasseerd de laatste 10 wedstrijden heeft in de eerste plaats voor dit debacle gezorgd, niet de gemiste kansen.
Opnieuw ni om aan te zien. Zo slecht.
Renders.. tja. 2 weken geleden al gezegd dat die ni mee kan. Maar dat mocht je ni zeggen.
Onbegrijpelijke wissels, slechte coaching. Slecht gewoon.
Charleroi gaat verdiend europa in.
Aub grote kuis: op en naast het veld.
Degoutantgewoon hoe een aantal van die spelers het veld op komen.
Lazt chery ook maar vertrekken. En vdbosch ook.
En de man mag ook ophoepelen. Wat een kutspelers hebben wij. Om te kotsen deze ploeg. 0,0 antwerp mentaliteit.
en ge vergeet bali nog he want da was ook een vod hoe die op het veld sta pfff
Wat mij al een tijd opvalt is dat wij aan de kant van T4 ook gewoon niet meer scoren. Laatste goals dateren van 22 februari thuis tegen Leuven.
Heb het gevoel dat wij algemeen veel te weinig aan de kant van onze harde kern scoren dit seizoen.
Wat mij al een tijd opvalt is dat wij aan de kant van T4 ook gewoon niet meer scoren. Laatste goals dateren van 22 februari thuis tegen Leuven.
Heb het gevoel dat wij algemeen veel te weinig aan de kant van onze harde kern scoren dit seizoen.
Als ge 90 procent van uw passes achteruit speelt, kunt ge ni veel scoren he.
Laatste 2 jaar, zijn onze 2 zwakste jaren sinds onze terugkeer in 1a. Stilaan toch wat vragen stellen bij al die hollanders. Voor mij mag het terug anders. Terug wat meer
, boloni , leko stijl graag want ik heb echt genoeg van dat lamlendig voetbal vd laatste 2 jaar. En de fiananciele puinhoop dat ze er van grmaakt hebben.
Kampioen spelen en daarna 2 jaar geen Europees … kan je moeilijk goed bestuur vinden (sportief en algemeen).
Doet me denken aan den don die de eerste Kessler periode en Wembley ook niet kon verzilveren de jaren daarna.
En dan een verhoogde capaciteit realiseren na zo’n 2 jaren - er was meer goesting sfeer hype zelfs onder Boloni. Ook dat kan je moeilijk goed bestuur vinden hoe dit verkeerd in een 5 of 10 jaren plan is ingezet.
Benieuwd hoe komend jaar sportief en financieel gaat verlopen.
Kampioen spelen en daarna 2 jaar geen Europees … kan je moeilijk goed bestuur vinden (sportief en algemeen).
Doet me denken aan den don die de eerste Kessler periode en Wembley ook niet kon verzilveren de jaren daarna.
En dan een verhoogde capaciteit realiseren na zo’n 2 jaren - er was meer goesting sfeer hype zelfs onder Boloni. Ook dat kan je moeilijk goed bestuur vinden hoe dit verkeerd in een 5 of 10 jaren plan is ingezet.
Twee jaar na Wembley eindigden we 16de in eerste klasse. Dat is totaal niet te vergelijken met onze situatie nu en de fundamenten die er zijn gelegd om structureel top zes te blijven.
Dat er meer hype onder Bölöni was is ook logisch, want we waren toen up and coming na jaren van zwarte sneeuw in tweede. Toen stonden we nog te dansen bij een 1-5 achterstand tegen Genk. Nogal wiedes dat de successen sindsdien voor wat verzadiging hebben gezorgd. En wat moet de club dan doen voor de komende vijf jaar? Niet bouwen? Da's zoals Wauters nooit een visie had en durfde te investeren in de toekomst. Zonder die nieuwe tribune veroordeel je jezelf tot afglijden naar de achtste of tiende plaats.
Wat is dit allemaal? Je verandert je hele tactiek om Alderweireld in te brengen, je krijgt meteen drie kansen en de 0-1 tegen, je zet vervolgens Alderweireld in de spits, je hele opstelling overhoop...
Vooral dit! En blijven vasthouden aan Chery op rechts.
Pffff heel zuur.
Inderdaad op die plaats was hij totaal onzichtbaar! Op dat ene schot na de eerste minuten daarna in feite zogoed als niks meer getoond.
Dat diegenen die De Roeck hebben buitengewerkt efkes voor de spiegel gaan staan aub.
Vooral dit... Je begint heel goed aan het seizoen. Mooi voetbal, veel doelpunten (ja ook tegen, maar we scoorden zo vaak dat dit geen probleem was) en dan begint het spelbeeld te keren en kom je plots naar een onherkenbare ploeg turen die geen vuist maakt en gaat plots de coach eruit... Verhalen komen dan boven dat het 'niet meer klikte met aantal spelers'... Waarna het heel wisselvallig blijft en punten pakken een opgave blijft... Nog amper spelers hun niveau halen, ...
Ik vind het eerder een voordeel nu dat er redelijk wat spelers gaan, kunnen, mogen en ook zullen vertrekken.
En qua beleid gaat de abonnementen duurder maken door het missen van Europees ticket niet veel doen. Daar sta je dan plots... Supporters een financiële indigestie bezorgd en die gaat op het volledige financiële verhaal niets betekenen, buiten veel onvrede onbegrip én veel geklaag als het volgend jaar niet loopt of (weer) te plat is.
Er zal veel werk zijn de komende weken en maanden. Sportief maar zeker ook extra sportief en op dat vlak denk ik dat er toch wat meer klasse en bekwaamheid aan boord gehaald zal moeten worden.
Inderdaad maar dan het grote probleem blijkbaar Money! Want ben nu echt benieuwd met welk budget MO mag gaan winkelen en ten tweede welke geroutineerde spelers hij in huis kan halen. Want Toby stopt Janssen is nog niet weg en zou blijkbaar graag willen blijven en hopelijk vinden ze een goede overeenkomst met hem zodat hij nog een extra jaar bijtekend . Is een speler die lokomotief is. Maar vanachter heb je minstens nog zo 1 nodig en ook in het midden. Dus gaat Janssen toch weg heb je sowieso al 3 belangrijke spelers nodig verdediging midden en aanval. Kwaliteit dus en geen meelopers of jonkies van 18 of 19 jaar. Die net komen zien. Want daar zijn er al een aantal bij ons. Vertrekt Chery heb je nog een routinier extra nodig in het midden die de goal ziet staan.
Te vroeg Toby ingebracht (vloeken in de kathedraal en doet niets af aan het monument dat hij is) want die was niet fit, kreeg je nog geen gazet onder als hij sprong maar wel lange ballen pompen.
Archislechte wissels, je kreeg kansen door ofwel snelle circulatie ofwel mannetje uitschakelen, Doumbia er uit halen was dan echt heel idioot.
Het vertrouwen was er maar je kon zien dat het heel fragiel was, denk een 20 minuten hebben we het volgehouden en dan was Charleroi baas, en konden we niet meer mee doen.
Werk op de plank in de ivoren toren, naast het veld, op het veld en in de tribunes.
Dat diegenen die De Roeck hebben buitengewerkt efkes voor de spiegel gaan staan aub.
Vooral dit... Je begint heel goed aan het seizoen. Mooi voetbal, veel doelpunten (ja ook tegen, maar we scoorden zo vaak dat dit geen probleem was) en dan begint het spelbeeld te keren en kom je plots naar een onherkenbare ploeg turen die geen vuist maakt en gaat plots de coach eruit... Verhalen komen dan boven dat het 'niet meer klikte met aantal spelers'... Waarna het heel wisselvallig blijft en punten pakken een opgave blijft... Nog amper spelers hun niveau halen, ...
Ik vind het eerder een voordeel nu dat er redelijk wat spelers gaan, kunnen, mogen en ook zullen vertrekken.
En qua beleid gaat de abonnementen duurder maken door het missen van Europees ticket niet veel doen. Daar sta je dan plots... Supporters een financiële indigestie bezorgd en die gaat op het volledige financiële verhaal niets betekenen, buiten veel onvrede onbegrip én veel geklaag als het volgend jaar niet loopt of (weer) te plat is.
Er zal veel werk zijn de komende weken en maanden. Sportief maar zeker ook extra sportief en op dat vlak denk ik dat er toch wat meer klasse en bekwaamheid aan boord gehaald zal moeten worden.
Inderdaad maar dan het grote probleem blijkbaar Money! Want ben nu echt benieuwd met welk budget MO mag gaan winkelen en ten tweede welke geroutineerde spelers hij in huis kan halen. Want Toby stopt Janssen is nog niet weg en zou blijkbaar graag willen blijven en hopelijk vinden ze een goede overeenkomst met hem zodat hij nog een extra jaar bijtekend . Is een speler die lokomotief is. Maar vanachter heb je minstens nog zo 1 nodig en ook in het midden. Dus gaat Janssen toch weg heb je sowieso al 3 belangrijke spelers nodig verdediging midden en aanval. Kwaliteit dus en geen meelopers of jonkies van 18 of 19 jaar. Die net komen zien. Want daar zijn er al een aantal bij ons. Vertrekt Chery heb je nog een routinier extra nodig in het midden die de goal ziet staan.
Nooit gedacht dat we na de titel zo direct in het moeras zouden zitten.
Twee jaar na Wembley eindigden we 16de in eerste klasse. Dat is totaal niet te vergelijken met onze situatie nu en de fundamenten die er zijn gelegd om structureel top zes te blijven.
Dat er meer hype onder Bölöni was is ook logisch, want we waren toen up and coming na jaren van zwarte sneeuw in tweede. Toen stonden we nog te dansen bij een 1-5 achterstand tegen Genk. Nogal wiedes dat de successen sindsdien voor wat verzadiging hebben gezorgd. Beweren dat er hier al vijf jaar slecht gewerkt wordt is zeggen dat we geen titel en bekers hadden moeten winnen. Of had je liever vier seizoenen op een rij voor plaats acht gespeeld dan?
Ik schrijf zeker niet dat er 5 jaar slecht gewerkt is.
Het stadiondossier tribune 2 is door het ego van de voorzitter super slecht gemanaged waardoor ze niet hebben kunnen profiteren van de roem en het succes van het kampioenschap. Nu creëer je extra capaciteit en valt de schaarste weg op een zwak sportieve periode.
2 jaar geen Europees na elkaar nadat je kampioen gepeeld bent - zou dat al vaak voorgekomen zijn?
Er zijn 5 tickets dan val je wel hard terug.
Cercle Gent Charleroi realiseren het met mindere spelers dan heb je slecht gewerkt en dat zal de ganse club beamen want Europees was een must. Het verhaal van het bestuur rond Europese inkomsten om de verliezen weg te werken kan de vuilbak in.
Gewoon een schande ! Die wissels begrijp ik niet waarom de ploeg switchen als ze goed stond? Bij die wissels viel de goal
Alderweireld afscheid gunnen, en naderhand Janssen eruit halen, en Toby in de spits
Hoe kan je door een ondoordachte vervangingen de match naar de verdoemenis helpen. Ik ben echt gedegouteerd. Had ik liever 6de geëindigd
Had Janssen er nooit mogen afhalen en hem en Bayo de laatste 20 minuten uitgespeeld hebben. Je zag bij Bayo dat hij volle goesting had deze wedstrijd scoort en geeft een perfecte bal in de loop van Kerk die bij wijze van spreken met zijne grote teen kon scoren maar het nog presteerde om de bal naast de goal te leggen. Dat was dus het verschil tussen die speler die de tweede goal maakte en hem. Tja eieren na Pasen . Het kalf is verzopen. Scoren we daar de 2-1 spelen wij Europees .
Lammens? Als de verdedigers als paaltjes voorbij worden gelopen… Daar ligt eerder het probleem.
Bekijk de goal. U8 niveau.
Daar faalt de ervaring bij Renders . Dat moment breek je gewoonweg die aanval af en leg je de speler neer. Nu passeert hij Renders precies of die er niet stond. Gebruik handen en voeten maar passeren mocht die daar niet.
Ik dacht dat ik een hekel aan aan Priske, maar wat deze snul hier komt presteren is nog waanzinniger !
Heel de match naar de kl*ten doen om toch Toby al te brengen in minuut 53. Onbegrijpelijk. Gaat een paar keer zwaar in de fout.
Erg dat je als prof dan niet aangeeft dat het niet gaat. Toby moet toch veel slimmer zijn dan dat. Spelen op 30% in de belangrijkste match van het jaar. Ongezien.
Chery op rechts blijven zetten. Onbegrijpelijk. Je haalt 50% van al zijn kwaliteiten weg.
Bali kon je al zo voorspellen. Speelde 2 goeie matchen en dan weet je dat er 8 mindere aan komen. Die zijn trappen naar de goal? Ik denk dat mijn 10-jarige zoon harder stampt op doel.
Mega gefrustreerde avond. WEERAL geen Europees voetbal. Da doet echt pijn !! Merci coach ... en nu afbollen en zover mogelijk van den Bosuil wegblijven !!
Ik verstond dattem Alderweireld CV zou zetten om Odoi door te schuiven. Middenveld hadden we geen greep op. Maar ik zou sowieso Doumbia laten staan en Dennis Praet (totaaaal gene fan van, platte sjat..... die mag de nestels van Keita, zelfs Hongla nog ni binden), maar dan Jansen eraf en Alderweireld spits.... tja....
Dan nog Scott brengen, dan wette hoe laat het is....
Tactisch 0
nieuwe ploeg bouwen, nieuwe coach....
Bedankt en veel succes met jullie nieuwe ploeg
@Riedewald, Van Den Bosch, Praet, Chery, Balikwisha, Lammens, DeMan, Bayo... (moet toch 30M opbrengen hopelijk)
Ander en beter.....
Dat er meer hype onder Bölöni was is ook logisch, want we waren toen up and coming na jaren van zwarte sneeuw in tweede. Toen stonden we nog te dansen bij een 1-5 achterstand tegen Genk. Nogal wiedes dat de successen sindsdien voor wat verzadiging hebben gezorgd. Beweren dat er hier al vijf jaar slecht gewerkt wordt is zeggen dat we geen titel en bekers hadden moeten winnen. Of had je liever vier seizoenen op een rij voor plaats acht gespeeld dan?
Ik schrijf zeker niet dat er 5 jaar slecht gewerkt is.
Het stadiondossier tribune 2 is door het ego van de voorzitter super slecht gemanaged waardoor ze niet hebben kunnen profiteren van de roem en het succes van het kampioenschap. Nu creëer je extra capaciteit en valt de schaarste weg op een zwak sportieve periode.
2 jaar geen Europees na elkaar nadat je kampioen gepeeld bent - zou dat al vaak voorgekomen zijn?
Er zijn 5 tickets dan val je wel hard terug.
Cercle Gent Charleroi realiseren het met mindere spelers dan heb je slecht gewerkt en dat zal de ganse club beamen want Europees was een must. Het verhaal van het bestuur rond Europese inkomsten om de verliezen weg te werken kan de vuilbak in.
Vanaf november plaats genoeg in het stadion. De free your Seat, zullen ze ook kunnen opdoeken