Inderdaad. de keeper was al vlakbij.keving schreef: ↑31-05-2025 13:26De bal op kerk was net iets te diep gegeven. Was moeilijker dan me denkt. Keeper komt daar goed uit door Bayo die bal net iets te hard geeft.Orizard schreef: ↑30-05-2025 18:58Onbegrijpelijk dat ge die match verliest. Lammens moet bij die eerste goal alles en iedereen wegbrullen, simpel. Tweede goal is ook absoluut niet hard en zeker niet perfect in de hoek al had die daar nooit meer mogen trappen.
Kerk die die bal ik denk makkelijk 4 meter naast de goal legt in een 1-op-1 met de keeper. Zo kunt ge gewoon geen enkel wedstrijd winnen
Champions Play-off finale - 29/05/2025 Royal Antwerp Football Club - Charleroi [1-2]
Moderator: Moderator Team
-
- Top voetballer
- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
Re: Champions Play-off finale - 29/05/2025 Royal Antwerp Football Club - Charleroi [1-2]
I dared to ask for sunshine, and I got World War III
-
- Top voetballer
- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
Re: Champions Play-off finale - 29/05/2025 Royal Antwerp Football Club - Charleroi [1-2]
Twee dagen verder een paar bedenkingen:
1/ het eerste halfuur hadden we de bovenhand en die periode bewijst dat het niet aan de inzet lag. Je beloont jezelf echter niet met een voorsprong uit die sterke periode. Balikwisha had beter kunnen doen; de kans na een halve minuut voor Chery was knap gedaan en verdiende beter.
2/ Toen in de tweede helft Charleroi de match overnam deed Ulderink wissels die het probleem groter maakten in plaats van kleiner. Alderweireld leek me niet klaar en daar speelde mogelijk een misplaatste hoop op een jongensboekeinde. Bataille leek me niet aan het eind van zijn krachten, Riedewald mogelijk wel.
3/ we betalen ook de gevolgen van de januaritransfers. Het vertrek van Ondrejka is mijns inziens een fout die je kan vergelijken met de verkoop van Onuachu door Genk, twee jaar geleden. Ook al moeten de boeken in balans zijn, je kan Ondrejka ook een half jaar later verkopen, mét een Europees ticket in de pocket.
1/ het eerste halfuur hadden we de bovenhand en die periode bewijst dat het niet aan de inzet lag. Je beloont jezelf echter niet met een voorsprong uit die sterke periode. Balikwisha had beter kunnen doen; de kans na een halve minuut voor Chery was knap gedaan en verdiende beter.
2/ Toen in de tweede helft Charleroi de match overnam deed Ulderink wissels die het probleem groter maakten in plaats van kleiner. Alderweireld leek me niet klaar en daar speelde mogelijk een misplaatste hoop op een jongensboekeinde. Bataille leek me niet aan het eind van zijn krachten, Riedewald mogelijk wel.
3/ we betalen ook de gevolgen van de januaritransfers. Het vertrek van Ondrejka is mijns inziens een fout die je kan vergelijken met de verkoop van Onuachu door Genk, twee jaar geleden. Ook al moeten de boeken in balans zijn, je kan Ondrejka ook een half jaar later verkopen, mét een Europees ticket in de pocket.
I dared to ask for sunshine, and I got World War III
Wat de match ook was, hier hebben we het Europees ticket niet verloren.
Dat was al eerder.
Dit was zuiver een eventuele herkansing die ruim vermeden had kunnen worden.
Dat was al eerder.
Dit was zuiver een eventuele herkansing die ruim vermeden had kunnen worden.
Nergens zou een rebel de held van de fan kunnen zijn. Tenzij op Antwerp.
Tegen Gent en Anderlecht hebben ze het laten liggen. Dat is duidelijk.
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!
Heb de samenvatting nog is bekeken en volgens mij moest Kerk veel beter doen met die bal! Ten tweede hallucinant hoe die kerel Renders passeert ! Gebruik dat moment Uw handen en voeten om hem dat te beletten! Tja!
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: ‘Please don’t call me arrogant, but I’m European champion and I think I’m a special one.’
Ik ben er nog altijd niet goed van. Weer geen Europees

-
- Top voetballer
Bekijk de "grote "affiche tegen Willem 2 als een kleine Europese wedstrijd (zonder uitwedstrijd). Zullen wel wat Hollanders op af komen want zal voor hen de match van het jaar worden...
We spelen toch tegen Willem II ?

Act as One, Play as Champions.
Het "toeval" wil ook dat in vele wedstrijden (regulier en PO1) er enorm tijdverlies werd geleden door vanalles en nog wat.
Extra tijd, altijd maar 3 à 4 minuten met eens een uitschieter van 5 of 6.
De barrage match, zijn er wat wissels en is een verzorging, niks uitzonderlijk, zelfs die VAR was nog 'normaal', enfin ineens 8 minuten aan ons broek ...
8 MINUTEN ...
Als onze Zeno, niet de bal 'in de goal kijkt' maar gewoon zijn been strekt dan tikt hij dat schot gewoon in corner.
Maar dit, nee dit valt niet te plaatsen. Nog niet.
Zeno is geen topper. Verre van zelfs, een van de meest overroepen spelers van Antwerp.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen
Valt inderdaad geen lijn op te trekken. Puur natte vingerwerk...Eéntje schreef: ↑02-06-2025 14:54Het "toeval" wil ook dat in vele wedstrijden (regulier en PO1) er enorm tijdverlies werd geleden door vanalles en nog wat.
De barrage match, zijn er wat wissels en is een verzorging, niks uitzonderlijk, zelfs die VAR was nog 'normaal', enfin ineens 8 minuten aan ons broek ...
8 MINUTEN ...
Alles willen de heren scheidsrechters in regeltjes gieten, maar al beginnen met bv standaard een halve minuut bij te tellen per vervanging en de VAR interventies zelf timen, nee, dat is niet nodig..
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
Wat was de bedoeling van al die kroppen papier naar beneden te smijten op T4? Zat bovenaan op onderste rij en zeker 5 keer geraakt en bijna men hele pint uit men handen. Echt onnodig...
-
- Reserve speler
En zo haalt een ploeg die tijdens de match tijd zit te rekken, er nog dubbel profijt uit ook.Eéntje schreef: ↑02-06-2025 14:54Het "toeval" wil ook dat in vele wedstrijden (regulier en PO1) er enorm tijdverlies werd geleden door vanalles en nog wat.
8 MINUTEN ...
WE ALL FOLLOW THE ANTWERP !!!
RIP "Grote Stef"
RIP "Grote Stef"

En als ze na 3 minuten extra affluiten is het ook niet goed.
Consequent blijven he mannen
Consequent blijven he mannen
Dat ze eerst zelf consequent zijn als "Belgian Referee department" gedurende alle matchen van heel een seizoen, godbetert.
Maar geen enkel match, geen enkele referee, van geen enkel seizoen kunnen die een zelfde standaard hanteren.
Of gebruik een tijdsklok door iemand te hanteren of gebruik bij standaard situaties een bepaalde tijdslimiet, die dan wel iemand ga moeten bijhouden.
Die iemand is dan een vijfde ref, de VAR, ... whoever.
Maar dit? Dit trekt op geen kl*t*n. Dit is pure individuele willekeur en machtsmisbruik van "ik zal es efkes oep mijn leuge kijken" en dan als een romeinse keizer botweg iets kiezen.
Ga toch vissen met dat 'Belgian Referee Department', bende klungels, nitwits, oelewappers, zeikers, amateurs, *?/£%***?/,
Als wij het doelpunt hadden gescoord was de teneur sowieso: "eindelijk laten ze eens doorspelen"Eéntje schreef: ↑04-06-2025 16:08Dat ze eerst zelf consequent zijn als "Belgian Referee department" gedurende alle matchen van heel een seizoen, godbetert.
Maar geen enkel match, geen enkele referee, van geen enkel seizoen kunnen die een zelfde standaard hanteren.
Of gebruik een tijdsklok door iemand te hanteren of gebruik bij standaard situaties een bepaalde tijdslimiet, die dan wel iemand ga moeten bijhouden.
Maar dit? Dit trekt op geen kl*t*n. Dit is pure individuele willekeur en machtsmisbruik van "ik zal es efkes oep mijn leuge kijken" en dan als een romeinse keizer botweg iets kiezen.
Ga toch vissen met dat 'Belgian Referee Department', bende klungels, nitwits, oelewappers, zeikers, amateurs, *?/£%***?/,
Nope. Niet bij den deze. Ik zou er blij mee zijn, maar die stelling gaat bij mij niet op.redarmi schreef: ↑04-06-2025 16:55Als wij het doelpunt hadden gescoord was de teneur sowieso: "eindelijk laten ze eens doorspelen"Eéntje schreef: ↑04-06-2025 16:08Dat ze eerst zelf consequent zijn als "Belgian Referee department" gedurende alle matchen van heel een seizoen, godbetert.
Het blijft gewoon lotje trek heel die extra tijd; ten goede of ten kwade en net dat is hemeltergend.
Soit, het is wat is.
- Albata&Russata
- Reserve speler
- Slagzin: R.A.F.C.
Een speler-na het misverstand over wie moest koppen- moet gewoon aan de tenu trekken, de man een knie geven of god weet wat. Die aanvaller was zelfs niet alleen door.
Bijvoorbeeld:
https://x.com/RTLsportsbe/status/1750615020767944789
Bijvoorbeeld:
https://x.com/RTLsportsbe/status/1750615020767944789
h3x4: Volgens mij is RAFC gewoon een ongeleid projectiel...
-
- Kadet
Charleroi loot Hammarby. Dat had toch al een mooie opener kunnen zijn in de Conference League
Leuke trip voor de sups. Nachtmerrie voor de ordediensten. En veel kans om er meteen uit te vliegen tegen een ploeg die goed draait in huidige zomercompetitie.
-
- Preminiem
Aangezien wij reekshoofd zouden geweest zijn en Challala niet, hadden wij dus noit tegen Hammarby kunnen uitkomen (denk ik) .
-
- Kadet
Charleroi was uiteindelijk toch reekshoofdIncuflex 2.0 schreef: ↑18-06-2025 15:50Aangezien wij reekshoofd zouden geweest zijn en Challala niet, hadden wij dus noit tegen Hammarby kunnen uitkomen (denk ik) .
Mooie trip maar ik zie hen (en ons moesten we het gehaald hebben) daar weinig tegen doen. Die gasten zijn volop in hun competitie bezig en staan vlot tweede.
MDCCCLXXX