Young Reds 2025-2026 [Tweede Amateur B]

Voor- en nabeschouwingen over de wedstrijden

Moderator: Moderator Team

NapoleonDeKabouter
Junior
Junior

Re: Young Reds 2025-2026 [Tweede Amateur B]

Bericht door NapoleonDeKabouter »

Slembro schreef:
08 feb 2026 16:56
Hier zijn de 3 punten al binnen!
Merci voor de updates!

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

redphilly schreef:
08 feb 2026 17:46
Echt heel jammer dat er vorige week werd verloren.
Idd, had ons tot op 3 punten kunnen brengen. Maar ik vind het echt waanzin dat we met een halve U23 ploeg dit doen. Als je ziet wie er allemaal met de A ploeg mee is ... Wij spelen met gasten van soms 16, 17 jaar tegen volwassen venten die er vol voor gaan.

richard
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door richard »

Slembro schreef:
08 feb 2026 19:53
redphilly schreef:
Idd, had ons tot op 3 punten kunnen brengen. Maar ik vind het echt waanzin dat we met een halve U23 ploeg dit doen. Als je ziet wie er allemaal met de A ploeg mee is ... Wij spelen met gasten van soms 16, 17 jaar tegen volwassen venten die er vol voor gaan.
Die jeugdspeler waarvan zijn broer bij Gent speelt Bambi denk ik? Was die er ook bij?

redphilly
Top voetballer
Top voetballer
Contacteer:

Bericht door redphilly »

richard schreef:
08 feb 2026 20:07
Slembro schreef:
08 feb 2026 19:53
redphilly schreef:
Die jeugdspeler waarvan zijn broer bij Gent speelt Bambi denk ik? Was die er ook bij?
Denk het niet.

Cajeman
Preminiem
Preminiem

Bericht door Cajeman »

Is de laatste minuut ingevallen denk

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

Cajeman schreef:
08 feb 2026 20:17
Is de laatste minuut ingevallen denk
Die is inderdaad tegen het einde aan ingevallen (84'). Is me niet meteen meer opgevallen want op dat moment was het vooral opruimen, opkuisen en wegstampen terwijl we probeerden de match uit te spelen.

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

Foutje van onze kant: de 1-1 was ne vrije trap van Toon Franssen.

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

Ik had dit verslag geschreven voor de podcast maar er is jammer genoeg iets misgelopen met de opname en vermits ik dit toch al geschreven had vond ik zonde van de inspanning ...

Na die geweldige heenmatch thuis met die twee goals in de laatste twee minuten maar ook die twee rode kaarten in twee minuten voor hun hielden we ons hart vast voor de verplaatsing. Ik verwachtte een messcherp Londerzeel maar dat viel best mee.

Onze coach moest wel flink puzzelen. We zijn Achihi volgens mij ook kwijt aan de A-ploeg, de volgende in het rijtje Renders, Vande Plas, Dierckx, Vertraeten, en Hamdaoui. Verder misten we Schelfhout en Corbanie met een schorsing, Fjordour met een enkelblessure, Jesus die al enkele weken sukkelt met de adductoren en Luyckx was er ook niet bij

De start van de match was... tja, minder. Na 13 minuten stonden we 1-0 achter met een onhoudbare kopbalgoal. Londerzeel is een stevig blok: veel power, geen verfijnd voetbal, maar wel degelijk met veel mannelijke duels zullen we zeggen. Zo spelen wel meer ploegen op dit niveau is ons al opgevallen.

Maar net voor rust is er dan toch de verdiende gelijkmaker. Toon Franssen met een licht afgeweken vrije trap vanop de hoek van de grote baklijn, links voor doel.

Na de rust kregen we de beste kansen: onder andere Godelaine en Urinboev met te zwakke schoten en Milo draaide vier man zot, maar vergat te scoren. Tot minuut 70... Urinboev krijgt de bal in de zestien, meter of 5 links van de penaltystip en knalt hem heerlijk overhoeks binnen. 1-2! Klasse. Vanaf dan komt er druk van Londerzeel, maar nooit écht overtuigend, soms wat geharrewar maar zonder echt uitgespeelde kansen.

Uiteindelijk winnen we verdiend alweer een topper. We staan nu derde, op zes punten van de leider.
Eigenlijk was het een heel degelijke ploegprestatie waarin iedereen zijn taken bleef uitvoeren en we amper een kans hebben weggegeven.

Toch een extra vermelding voor Ahoka. Telkens wij hem reed zagen spelen was dat telkens met een fout die ons meestal een goal koste. Maar vandaag was die secuur, rustig, en man... wat kan die hoog springen. Indrukwekkend. Deze Ahoka is een aanwinst.

Chapeau voor coaches Nicaise en Emmerechts om met zo’n jonge ploeg deze ervaren mannen te kloppen. We staan nu knap derde!

Negan
Junior
Junior
Slagzin: COYR

Bericht door Negan »

Slembro schreef:Ik had dit verslag geschreven voor de podcast maar er is jammer genoeg iets misgelopen met de opname en vermits ik dit toch al geschreven had vond ik zonde van de inspanning ...

Na die geweldige heenmatch thuis met die twee goals in de laatste twee minuten maar ook die twee rode kaarten in twee minuten voor hun hielden we ons hart vast voor de verplaatsing. Ik verwachtte een messcherp Londerzeel maar dat viel best mee.

Onze coach moest wel flink puzzelen. We zijn Achihi volgens mij ook kwijt aan de A-ploeg, de volgende in het rijtje Renders, Vande Plas, Dierckx, Vertraeten, en Hamdaoui. Verder misten we Schelfhout en Corbanie met een schorsing, Fjordour met een enkelblessure, Jesus die al enkele weken sukkelt met de adductoren en Luyckx was er ook niet bij

De start van de match was... tja, minder. Na 13 minuten stonden we 1-0 achter met een onhoudbare kopbalgoal. Londerzeel is een stevig blok: veel power, geen verfijnd voetbal, maar wel degelijk met veel mannelijke duels zullen we zeggen. Zo spelen wel meer ploegen op dit niveau is ons al opgevallen.

Maar net voor rust is er dan toch de verdiende gelijkmaker. Toon Franssen met een licht afgeweken vrije trap vanop de hoek van de grote baklijn, links voor doel.

Na de rust kregen we de beste kansen: onder andere Godelaine en Urinboev met te zwakke schoten en Milo draaide vier man zot, maar vergat te scoren. Tot minuut 70... Urinboev krijgt de bal in de zestien, meter of 5 links van de penaltystip en knalt hem heerlijk overhoeks binnen. 1-2! Klasse. Vanaf dan komt er druk van Londerzeel, maar nooit écht overtuigend, soms wat geharrewar maar zonder echt uitgespeelde kansen.

Uiteindelijk winnen we verdiend alweer een topper. We staan nu derde, op zes punten van de leider.
Eigenlijk was het een heel degelijke ploegprestatie waarin iedereen zijn taken bleef uitvoeren en we amper een kans hebben weggegeven.

Toch een extra vermelding voor Ahoka. Telkens wij hem reed zagen spelen was dat telkens met een fout die ons meestal een goal koste. Maar vandaag was die secuur, rustig, en man... wat kan die hoog springen. Indrukwekkend. Deze Ahoka is een aanwinst.

Chapeau voor coaches Nicaise en Emmerechts om met zo’n jonge ploeg deze ervaren mannen te kloppen. We staan nu knap derde!
Thx!!

richard
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door richard »

Dank U Slembro

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

Valentijnsavond … matchday, Berg en Dal thuis. Nochtans de madam meegevraagd maar het hoefde niet zo 🤣. Dus op post met de zoon.

Opstelling: Pisele in doel, corbanie, Ahoka, Schelfhout, Luyckx, Aziz, Urinboev, Avoki, Vereecken, Williams (Ochieng), Horemans.
Geen Achihi, Jesus. Godelaine op de bank

We kunnen een zaak doen … durf ik dat luidop zeggen?

Scotland The Brave
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Chi pecora si fa, il lupo se la mangia

Bericht door Scotland The Brave »

Slembro schreef:
14 feb 2026 18:30
Valentijnsavond … matchday, Berg en Dal thuis. Nochtans de madam meegevraagd maar het hoefde niet zo 🤣. Dus op post met de zoon.

Opstelling: Pisele in doel, corbanie, Ahoka, Schelfhout, Luyckx, Aziz, Urinboev, Avoki, Vereecken, Williams (Ochieng), Horemans.

We kunnen een zaak doen
… durf ik dat luidop zeggen?
De ploeg misschien wel met 3 punten erbij, gij verliest wat punten vrees ik. :evillaugh:
*Chi pecora si fa, il lupo se la mangia.
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

1ste wissel nog voor de match. Urinboev start niet, Franssen in zijn plaats

redphilly
Top voetballer
Top voetballer
Contacteer:

Bericht door redphilly »

Slembro schreef:
14 feb 2026 18:36
Urinboev op de bank dan?

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

15’ minuut. Vrije trap recht voor doel net buiten de 16. Franssen krult hem heerlijk in de kruising!

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

redphilly schreef:
14 feb 2026 18:41
Slembro schreef:
14 feb 2026 18:36
Urinboev op de bank dan?
Heb hem niet naar buiten zien komen, denk eerder blessure

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

Vrije trap van Franssen op het ferme YouTube kanaal https://youtube.com/shorts/0PcOd4oNJyg? ... C0v5NZP8SS

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

22’. Wilkims stuurt Avoki diep die onder druk van de gevolgde verdediger mooi afwerkt in de verste hoek.

2-0

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

43’ Schelfhout onderschept, bal gaat snel naar rechts naar Aziz die Vereecken rechts doorstuurt die snel en scherp voorbrengt waar Schelfhout zelf afwerkt

3-0

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

Rust. Match helemaal onder controle. Pisele is 1 keer moeten tussenkomen op een schot. Ahoka en Schelfhout hebben dat vanachter helemaal onder controle. Berg en Dal brengen echtte weinig om iets te betekenen. 3-0 bij de rust.

Nu nog eens horen wat er met Urinboev is.

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

Scotland The Brave schreef:
14 feb 2026 18:33
Slembro schreef:
14 feb 2026 18:30

We kunnen een zaak doen
… durf ik dat luidop zeggen?
De ploeg misschien wel met 3 punten erbij, gij verliest wat punten vrees ik. :evillaugh:
Ik heb al zoveel punten gespaard dat ik me dat allemaal kan permitteren. Dat maak ik mezelf toch wijs 🤣🤣🤣

antwaaarp
Moderator
Moderator
Slagzin: 'Louis, jongen, je hebt gelijk maar er is één probleem. Je kunt inderdaad alles met de bal, maar je hebt hem nooit!'

Bericht door antwaaarp »

Slembro schreef:
14 feb 2026 19:00
Vrije trap van Franssen op het ferme YouTube kanaal https://youtube.com/shorts/0PcOd4oNJyg? ... C0v5NZP8SS
Paste precies in the kruising. :D

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

4-0. Snelle uitbraak over links. Franssen - Schelfhout - Luyckx die beheerst in de hoek legt van net niet aan de penaltystip

Slembro
Kadet
Kadet

Bericht door Slembro »

5-0. Fordjour met niet het beste schot maar de keeper gaat hier in de fout

antwaaarp
Moderator
Moderator
Slagzin: 'Louis, jongen, je hebt gelijk maar er is één probleem. Je kunt inderdaad alles met de bal, maar je hebt hem nooit!'

Bericht door antwaaarp »

Slembo, weer een heel mooi verslagje, merci daarvoor.

Plaats reactie