Young Reds 2025-2026 [Tweede Amateur B]
Moderator: Moderator Team
Re: Young Reds 2025-2026 [Tweede Amateur B]
Berg en Dal al bij al een sympathieke ploeg. Was een heel faire wedstrijd maar die gasten zijn echt een beetje te licht voor deze reeks.
Schelfhout mss wel de man van de match met een clean sheet, assist en goal. Ahoka deed dat goed tot halverwege de 2de helft want dan maakte die weer zo een rare fout en werd hij onzeker. Hij is dan gewisseld. Zeer wispelturig wat jammer is want er zit wel iets in.
Gemakkelijke 3 punten en wij naar de 3de plaats.
Schelfhout mss wel de man van de match met een clean sheet, assist en goal. Ahoka deed dat goed tot halverwege de 2de helft want dan maakte die weer zo een rare fout en werd hij onzeker. Hij is dan gewisseld. Zeer wispelturig wat jammer is want er zit wel iets in.
-
rooien dokker
- Top voetballer

Vader Schelfhout toevallig op zijn wedstrijden aanwezig? Lang geleden dat ik die gezien heb...Toen ze klein waren droegen Lucas en zijn broerke altijd antwerp shirts, kwam ze ook zo eens tegen op Zaventem toen ze een vlucht naar Argentinie hadden (moeder is van daar).Slembro schreef: ↑14 feb 2026 21:06Berg en Dal al bij al een sympathieke ploeg. Was een heel faire wedstrijd maar die gasten zijn echt een beetje te licht voor deze reeks.
Dat weet ik niet. Houd me enkel met de spelers bezigrooien dokker schreef: ↑14 feb 2026 21:39Vader Schelfhout toevallig op zijn wedstrijden aanwezig? Lang geleden dat ik die gezien heb...Toen ze klein waren droegen Lucas en zijn broerke altijd antwerp shirts, kwam ze ook zo eens tegen op Zaventem toen ze een vlucht naar Argentinie hadden (moeder is van daar).Slembro schreef: ↑14 feb 2026 21:06Berg en Dal al bij al een sympathieke ploeg. Was een heel faire wedstrijd maar die gasten zijn echt een beetje te licht voor deze reeks.
-
rooien dokker
- Top voetballer

In ieder geval bedankt voor de info en blij dat die jongen het goed doet.Speelt al heel wat jaren bij de antwerp jeugd.Slembro schreef: ↑14 feb 2026 21:57Dat weet ik niet. Houd me enkel met de spelers bezigrooien dokker schreef: ↑14 feb 2026 21:39Vader Schelfhout toevallig op zijn wedstrijden aanwezig? Lang geleden dat ik die gezien heb...Toen ze klein waren droegen Lucas en zijn broerke altijd antwerp shirts, kwam ze ook zo eens tegen op Zaventem toen ze een vlucht naar Argentinie hadden (moeder is van daar).Slembro schreef: ↑14 feb 2026 21:06Berg en Dal al bij al een sympathieke ploeg. Was een heel faire wedstrijd maar die gasten zijn echt een beetje te licht voor deze reeks.
Gemakkelijke 3 punten en wij naar de 3de plaats.. Denk dat ik de vader van Godelaine en Franssen al wel herken maar voor de rest weet ik het niet.
-
stille wille
- Top voetballer

- Slagzin: Wij zijn niet Bayern van België . Wij zijn den Antwerp van België !!!
Slembro schreef: ↑14 feb 2026 21:06Berg en Dal al bij al een sympathieke ploeg. Was een heel faire wedstrijd maar die gasten zijn echt een beetje te licht voor deze reeks.
- Cpt.eddie
- Top voetballer

- Slagzin: thou shalt not have no idea.
Dit was een inhaalwedstrijd, ze werd eerder uitgesteld door sneeuw en vries. Daarom ook Meerhout zonder Sander Coopmans, die daar sinds de wintermercato zit.stille wille schreef: ↑15 feb 2026 05:41Slembro schreef: ↑14 feb 2026 21:06Berg en Dal al bij al een sympathieke ploeg. Was een heel faire wedstrijd maar die gasten zijn echt een beetje te licht voor deze reeks.
Gemakkelijke 3 punten en wij naar de 3de plaats.Het is een beetje verwarrend , dit weekend wordt speeldag 17 afgewerkt terwijl er 21 matchen gespeeld zijn ?
Ik was daar gisteren ook. Neefje nog ingevallen bij B&D, Young Reds meer dan 1 niveau te sterk.
With the horses come the flies.
-
stille wille
- Top voetballer

- Slagzin: Wij zijn niet Bayern van België . Wij zijn den Antwerp van België !!!
Ik dacht dat de Young Reds alleen eerst zouden staan in de 3e periode , dankzij het doelsaldo +6 . Daarom dat ik even niet kon volgen . Het zal voor volgende week zijn .Cpt.eddie schreef: ↑15 feb 2026 10:27Dit was een inhaalwedstrijd, ze werd eerder uitgesteld door sneeuw en vries. Daarom ook Meerhout zonder Sander Coopmans, die daar sinds de wintermercato zit.stille wille schreef: ↑15 feb 2026 05:41Slembro schreef: ↑14 feb 2026 21:06Berg en Dal al bij al een sympathieke ploeg. Was een heel faire wedstrijd maar die gasten zijn echt een beetje te licht voor deze reeks.
Gemakkelijke 3 punten en wij naar de 3de plaats.Het is een beetje verwarrend , dit weekend wordt speeldag 17 afgewerkt terwijl er 21 matchen gespeeld zijn ?
Ik was daar gisteren ook. Neefje nog ingevallen bij B&D, Young Reds meer dan 1 niveau te sterk.
Weeral hartelijk bedankt voor de info Slembro! De Jan Wauters ter plaatse!Slembro schreef: ↑14 feb 2026 21:57Dat weet ik niet. Houd me enkel met de spelers bezigrooien dokker schreef: ↑14 feb 2026 21:39Vader Schelfhout toevallig op zijn wedstrijden aanwezig? Lang geleden dat ik die gezien heb...Toen ze klein waren droegen Lucas en zijn broerke altijd antwerp shirts, kwam ze ook zo eens tegen op Zaventem toen ze een vlucht naar Argentinie hadden (moeder is van daar).Slembro schreef: ↑14 feb 2026 21:06Berg en Dal al bij al een sympathieke ploeg. Was een heel faire wedstrijd maar die gasten zijn echt een beetje te licht voor deze reeks.
Gemakkelijke 3 punten en wij naar de 3de plaats.. Denk dat ik de vader van Godelaine en Franssen al wel herken maar voor de rest weet ik het niet.
-
Bompa casual
- Scholier

Sorry voor deze vraag , maar waar kunt ge wagen best parkeren , want het de eerste keer eens kom kijken. Bedankt al thans,

Ik heb al elke keer in de straat kunnen parkeren of zelfs op dat parkingske achter den 3. Sommigen parkeren op de parking van den 1 (uiteraard gratis hé).Bompa casual schreef: ↑18 feb 2026 10:10Sorry voor deze vraag , maar waar kunt ge wagen best parkeren , want het de eerste keer eens kom kijken. Bedankt al thans,![]()
![]()
Leuk om te horen dat je komt kijken ... voor sfeer en gezelligheid ...
-
Bompa casual
- Scholier

Dank u voor de info. Maar ik kom nu naar en speler zien die 12 seizoenen bij rafc gespeeld heeft en nu bij st truiden speelt.
Dan toch nog welkom hoorBompa casual schreef: ↑18 feb 2026 11:06Dank u voor de info. Maar ik kom nu naar en speler zien die 12 seizoenen bij rafc gespeeld heeft en nu bij st truiden speelt.
-
Bompa casual
- Scholier

Dat was ik al al zelfs toen ik op staantribune stond, waar nu tribune 3staat, 
Dan nog. Wees welkom!!!Bompa casual schreef: ↑18 feb 2026 12:26Dat was ik al al zelfs toen ik op staantribune stond, waar nu tribune 3staat,![]()
(
Thuis tegen de kanaries
Piselé
Urinboev- Hamdaoui - Tuypens - Avoki - Schelfhout - Achihi- Horemans - Van Gelder - Aziz - Luyckx
En de Ritchie … maar niet op te sjotten
Piselé
Urinboev- Hamdaoui - Tuypens - Avoki - Schelfhout - Achihi- Horemans - Van Gelder - Aziz - Luyckx
En de Ritchie … maar niet op te sjotten
Hamdaoui onderbreekt een aanval en stuurt Avoki diep die mooi de verdediger afhoud en overhoeks binnen knalt over de grond.
1-0, 25’
1-0, 25’
Urinboev voelt iets in de hammies, wissel met Godelaine
37’ Achihi wandelt van het veld. Geen idee waarom
Ahoka vervangt
Ahoka vervangt
Hij leek niet echt goed gezind te zijn en Hamdaoui heeft er ook serieus op aan het roepen geweest. Ik ga hier geen geroddel starten maar gewoon de feiten geven.
Vraag aan de kerel die altijd die mannen opwarmen: wat was er met Achihi?
Antwoord: geen idee (met ne smile)
Of hij mag niets zeggen of Achihi heeft zen dagje niet. Lijkt in ieder geval geen blessure te zijn.
In de laatste minuten maakt Sint truiden nog gelijk. Jammer. We hebben de kansen echt wel gehad!
-
Bompa casual
- Scholier

Maar st truiden ook, heb ikj juist vernomen, 
Ja maar ik vind toch dat we winnen op punten, denk dat we net een paar meer kansen van net iet meer kwaliteit hadden. Sint Truiden vond in den 1 van de leukere ploegen al om tegen te spelen. Die gingen er wel vol voor.