Speeldag 16 - 30/11/2025: Club Brugge - Royal Antwerp Football Club [0-1]
Moderator: Moderator Team
Speeldag 16 - 30/11/2025: Club Brugge - Royal Antwerp Football Club [0-1]
Met een nieuwe trainer.
- zorro
- Top voetballer

- Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off
Re: Speeldag 16 - 30/11/2025: Club Brugge - Royal Antwerp Football Club [13u30]
Kansloos. Punten had je tegen Dender moeten pakken, niet op Brugge.
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!
0-1.. na 90min geen bal te raken.
Vermoed dat het met Faris aan het roer zal zijn. Een coach vinden die in een wespennest, met Paul hijgend in de nek, de interne strijd en een zeer zwakke kern wil werken ga je niet snel vinden vrees ik.
Tenzij ene die na maanden of jaren werkloosheid eender wat aanvaard. Maar daar zitten we niet op te wachten.
Of een buitenlander die de actuele situatie niet echt in kan schatten (maar dan wel zelf eens snel de job beu zou kunnen worden).
Tenzij ene die na maanden of jaren werkloosheid eender wat aanvaard. Maar daar zitten we niet op te wachten.
Of een buitenlander die de actuele situatie niet echt in kan schatten (maar dan wel zelf eens snel de job beu zou kunnen worden).
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
-
Jillieboy
- Eerste Elftal

- Slagzin: ‘Please don’t call me arrogant, but I’m European champion and I think I’m a special one.’
Pak voor de broek ?
-
Peperbus2
- Junior

- Slagzin: Immer liefdevol
Wij hebben thuis tegen Brugge gedomineerd, de beste kansen gehad en toch onverdiend verloren (ze schoten één keer naar de goal en het was pot).
Wij gaan die mannen ginder een koekske van eigen deeg geven. 0-1.
Wij gaan die mannen ginder een koekske van eigen deeg geven. 0-1.
- TheKid
- Top voetballer

- Slagzin: Matthys (Beersh*t): "Ik had het niveau van 1A toch hoger ingeschat"
Denk je echt dat Paul nog in de nek van de coach ligt te hijgen? Ik heb net de indruk dat die er zich allemaal geen h*l meer van aan trekt.bCnkO schreef: ↑23 nov 2025 22:56Vermoed dat het met Faris aan het roer zal zijn. Een coach vinden die in een wespennest, met Paul hijgend in de nek, de interne strijd en een zeer zwakke kern wil werken ga je niet snel vinden vrees ik.
1.3.1.2.
-
Kalkbrenner
- Top voetballer

- Slagzin: *** loyal to the Royal Antwerp FC since 1980 *** Against modern football ! ***
Je kan de voorzitter nu weinig verwijten vind ik. Hij is héél geduldig geweest. Waar krijgt een trainer zo veel tijd na zo veel wanprestaties en zo weinig punten?TheKid schreef: ↑24 nov 2025 09:19Denk je echt dat Paul nog in de nek van de coach ligt te hijgen? Ik heb net de indruk dat die er zich allemaal geen h*l meer van aan trekt.bCnkO schreef: ↑23 nov 2025 22:56Vermoed dat het met Faris aan het roer zal zijn. Een coach vinden die in een wespennest, met Paul hijgend in de nek, de interne strijd en een zeer zwakke kern wil werken ga je niet snel vinden vrees ik.
Dat hij nu wel ingreep onmiddellijk na deze wedstrijd is volledig terecht, en bewijst ook dat hij er nog wél mee bezig is. Ze waren ook gewoon bij de match aanwezig.
*** loyal to the Royal Antwerp FC since 1981 ***
Against modern football !
-
janssens
- Top voetballer

- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
Brugge komt na een zware Europese match in Lissabon vermoeid terug en we winnen met een frisse prestatie.
I dared to ask for sunshine, and I got World War III
0-4, Ten Hag's masterclass.
Denk jij dat we aan de 4e trainer zouden zitten op minder dan een jaar als het puur aan Jaecques en Overmars was om over de coaches te beslissen?TheKid schreef: ↑24 nov 2025 09:19Denk je echt dat Paul nog in de nek van de coach ligt te hijgen? Ik heb net de indruk dat die er zich allemaal geen h*l meer van aan trekt.bCnkO schreef: ↑23 nov 2025 22:56Vermoed dat het met Faris aan het roer zal zijn. Een coach vinden die in een wespennest, met Paul hijgend in de nek, de interne strijd en een zeer zwakke kern wil werken ga je niet snel vinden vrees ik.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
- TheKid
- Top voetballer

Als ge maar 10% ipv de zogezegde helft van u inkomsten investeert in de spelersgroep en staff.. valt er zeker iets te verwijten.Kalkbrenner schreef: ↑24 nov 2025 09:42Je kan de voorzitter nu weinig verwijten vind ik. Hij is héél geduldig geweest. Waar krijgt een trainer zo veel tijd na zo veel wanprestaties en zo weinig punten?TheKid schreef: ↑24 nov 2025 09:19Denk je echt dat Paul nog in de nek van de coach ligt te hijgen? Ik heb net de indruk dat die er zich allemaal geen h*l meer van aan trekt.bCnkO schreef: ↑23 nov 2025 22:56Vermoed dat het met Faris aan het roer zal zijn. Een coach vinden die in een wespennest, met Paul hijgend in de nek, de interne strijd en een zeer zwakke kern wil werken ga je niet snel vinden vrees ik.
Dat hij nu wel ingreep onmiddellijk na deze wedstrijd is volledig terecht, en bewijst ook dat hij er nog wél mee bezig is. Ze waren ook gewoon bij de match aanwezig.
1.3.1.2.
Graag 90 minuten lang anti-voetbal, tijd rekken, venijnige fouten maken, opstootjes, ...
Als het voetballend toch niet lukt, dan maar op vechtlust.
Geen voetjes wegtrekken, geen duel uit de weg gaan, daag de tegenstander maar 90min uit, speel telkens op het randje, ..
Dan maakt het mij zelfs niet uit of je verliest, maar ik wil wel zien dat ze er op zijn minst nog zelf om geven de spelers...
Als je ziet hoe weinig gele kaarten wij pakken, zie weer tegen Dender, 1 voor Praet en die was dan nog eens onterecht.
Geen voetjes wegtrekken, geen duel uit de weg gaan, daag de tegenstander maar 90min uit, speel telkens op het randje, ..
Dan maakt het mij zelfs niet uit of je verliest, maar ik wil wel zien dat ze er op zijn minst nog zelf om geven de spelers...
Als je ziet hoe weinig gele kaarten wij pakken, zie weer tegen Dender, 1 voor Praet en die was dan nog eens onterecht.
-
Kalkbrenner
- Top voetballer

- Slagzin: *** loyal to the Royal Antwerp FC since 1980 *** Against modern football ! ***
Uiteraard, maar dat is toch iets anders dan er zich geen hol van aantrekken?TheKid schreef: ↑24 nov 2025 10:09Als ge maar 10% ipv de zogezegde helft van u inkomsten investeert in de spelersgroep en staff.. valt er zeker iets te verwijten.Kalkbrenner schreef: ↑24 nov 2025 09:42Je kan de voorzitter nu weinig verwijten vind ik. Hij is héél geduldig geweest. Waar krijgt een trainer zo veel tijd na zo veel wanprestaties en zo weinig punten?
Dat iedereen gedeeld schuldig is aan de sportief zwakke gang van zaken is wel duidelijk. Te weinig geïnvesteerd en te weinig middelen voor het sportief gedeelte dit seizoen, compleet verkeerd ingeschatte spelers gaan halen, bepaalde posities onderbezet (spits!!!!), onervaren trainer aangesteld,... Daar hebben zowel PG als Overmars als het bestuur & de scouting gewoon gefaald. en boter op het hoofd.
Lijkt me duidelijk dat ze niet echt voor PO1 zijn gegaan door deze kern samen te stellen en hadden we dat allemaal al niet door in augustus?
Enkel over de kern van de young reds hebben we niet te klagen, die spelen tenminste bovenaan mee (hoewel promoveren ook voor hen heel moeilijk zal worden)
*** loyal to the Royal Antwerp FC since 1981 ***
----------------------------- Thoelen ---------------------------------
Renders --- Tsunashima --- Kouyaté --- Foulon/Bijl
------------------ Diawara---------------- Benitez -----------------
Kerk --------- Hamdaoui ---------- Praet -------- Al Sahafi
------------------------------- Vandeplas ------------------------------
Act as One, Play as Champions.
- TheKid
- Top voetballer

Gij wilt toch wel vaak 12 spelers opstellen ipv 11 he.Monoceros schreef: ↑24 nov 2025 15:08----------------------------- Thoelen ---------------------------------
1.3.1.2.
Verdomme
Hamdaoui eruit dan.
Hamdaoui eruit dan.
Act as One, Play as Champions.
You are nothing special , we lose every week.
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!
En waarom Thoelen in de goal? Nozawa deed het tot hiertoe behoorlijk. Behalve dan de goal tegen Dender.TheKid schreef: ↑24 nov 2025 15:13Gij wilt toch wel vaak 12 spelers opstellen ipv 11 he.Monoceros schreef: ↑24 nov 2025 15:08----------------------------- Thoelen ---------------------------------
------------------------------- Vandeplas ------------------------------Met u als team manager hadden we al enkele forfaits aan ons broek
![]()
Dat zit totaal niet in deze kern. Buiten Kouyate en Benitez durven ze vaak zelfs nog niet eens in duel te gaan. Dat is bv iets wat je de sportieve cel wel mag aanwrijven. Als je in België zoveel kwaliteit ziet vertrekken de laatse 2 jaar, dan moet je beseffen dat je het niet (meer) al voetballend gaat kunnen doen, en dan is er in België maar 1 manier om het wel te doen en dat is op kracht en mentaliteit... Zelfs Union en Brugge, die het voetballend kunnen doen, hebben met Mechele, Onyedika, Ordonez, Burgess, Sykes, MacCallister, David, ... kracht en mentaliteit genoeg in hun as om op terug te vallen als er oorlog gemaakt moet worden.Ydc schreef: ↑24 nov 2025 10:12Graag 90 minuten lang anti-voetbal, tijd rekken, venijnige fouten maken, opstootjes, ...
Dan moet je dus niet naar spelers als Babadi of Praet grijpen, maar naar types zoals we die ten tijde van Boloni te over hadden (Haroun, Van Damme, Yatabare, Arslanagic, Batubinsika, Seck,...)
Daarin lijkt Overmars toch nog wat te veel de Hollandse school in zich te hebben. Adekami, Hamdaoui, Urinboev, hebben allemaal talent, maar als je er geen sterke spelers rond zet die de duels winnen ga je ze nooit op hun volle rendement krijgen. Ze moeten nu zelf duels aangaan om aan de bal te geraken en dan vaak nog veel te laag op het veld ook.
Op dat vlak is Somers dé grote ontgoocheling tot dusver. Beer van ne vent die amper duels aangaat. Voor mij momenteel qua profiel zelfs mogelijk om Somers in de spits te zetten als de targetman die we zo hard missen. Zou met zijn lichaam kopduels moeten kunnen winnen, bal bijhouden zodat de ploeg kan opschuiven, geschikt moeten zijn om op voorzetten iets te doen,... Maar mocht hij de inworpen niet voor zijn rekening nemen zou je vaak vergeten dat hij op het veld staat, zo weinig impact dat die heeft.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
Benieuwd of we de match gaan kunnen zien..
Helemaal géén Belgisch voetbal meer op tv vanaf dit weekend? DAZN meldt Pro League dat contract met onmiddellijke ingang ‘eindigt’
https://www.hln.be/belgisch-voetbal/hel ... ~afedcc09/
Sent from my SM-S938B using Tapatalk
Helemaal géén Belgisch voetbal meer op tv vanaf dit weekend? DAZN meldt Pro League dat contract met onmiddellijke ingang ‘eindigt’
Rust in vrede broertje, je hebt het verdiend na deze lange strijd. Wim de Clerck 

-
bnafets
- Junior

- Slagzin: You fall, you get up, you never let up!
- Contacteer:
Algemeen directeur Massimo D'Amario: "Geen enkel bedrijf kan worden gedwongen om met verlies te werken. Dat is gewoonweg niet haalbaar."h3x4 schreef:Benieuwd of we de match gaan kunnen zien..
Nochtans iets wat DAZN al jaren aan een stuk doet

Diegene met jaarabonnement voor dazn zijn dan ook zwaar in het zak gezet , als deze ermee zou stoppen.h3x4 schreef: ↑25 nov 2025 12:06Benieuwd of we de match gaan kunnen zien..
-
vincent vega
- Junior

Ze zouden blijven uitzenden tot einde van het seizoen.keving schreef: ↑25 nov 2025 12:17Diegene met jaarabonnement voor dazn zijn dan ook zwaar in het zak gezet , als deze ermee zou stoppen.h3x4 schreef: ↑25 nov 2025 12:06Benieuwd of we de match gaan kunnen zien..
Ook een totaal non-argument. Dat is net het beleid dat een bedrijf moet hebben om te voorzien of iets winstgevend gaat zijn of niet. Zomaar wat bieden en als je dan niet uit de kosten komt maar zelf zeggen dat het bod maar om te lachen was en ze niet gaan betalen... Redelijk waanzinnig toch. Als elk bedrijf dat tegenover elkaar gaat doen heb je binnen de kortste keren een economisch kerkhof...bnafets schreef: ↑25 nov 2025 12:14Algemeen directeur Massimo D'Amario: "Geen enkel bedrijf kan worden gedwongen om met verlies te werken. Dat is gewoonweg niet haalbaar."h3x4 schreef:Benieuwd of we de match gaan kunnen zien..
Nochtans iets wat DAZN al jaren aan een stuk doet![]()
Je kan met het oog op de lange termijn gerust als bedrijf in iets investeren waarvan je weet dat het aanvankelijk verlieslatend zou zijn. Maar hier hebben ze zelf al jaren dat contract, weten ze perfect wat het wel of niet op zou kunnen leveren en doen ze bij hun volle verstand een bod van 84 miljoen...
Dat is gelijk ne kleine van 6 die zijn beste Pokémonkaart inzet om een ander zijn beste kaart af te proberen winnen, maar als hij die verliest begint te wenen dat hij ze terug wil...
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!