Speeldag 27 - 28/2/2026: Royal Antwerp Football Club - STVV [1-0]
Moderator: Moderator Team
Re: Speeldag 27 - 28/2/2026: Royal Antwerp Football Club - STVV [1-0]
Samenvatting:
https://www.youtube.com/watch?v=EVE5hE_VOAU
Echt sterk van Valencia bij de goal, nooit opgeven
https://www.youtube.com/watch?v=EVE5hE_VOAU
Echt sterk van Valencia bij de goal, nooit opgeven
MDCCCLXXX
- SPAR
- Reserve speler

- Slagzin: Een schizofreen is nooit alleen.
En waarom zouden we dat moeten? Deze ploeg heeft te weinig creativiteit in zich om het spel te maken, ik hoop dat Joseph gewoon de tactiek van zaterdag zal aanhouden.

-
ph07
- Eerste Elftal

- Slagzin: Het is de allermooiste club van allemaal!
Als La Louvière vrijdag content is met een punt en de bal aan ons laat, gaan we toch iets meer vooruit moeten durven spelen, niet?
Ofwel gaan we naar de saaiste 0-0 ooit zitten kijken.
Bijl was gewoon top vond ik.stille wille schreef: ↑02 mar 2026 13:40Opgemerkt , Bijl die de eerste helft een paar keer serieus van zijn oren maakte tegen Foulon nadat die te diep in de aanval was gegaan . Of dat de tweede helft ook het geval was kon ik niet zien wegens te ver van waar ik zit .
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen
dat zit er wel aan te komen - denk dat LaLou wel content is met punt en realistisch gezien denk ik dat wij zelfs met een 9 op 9 nog tekort gaan komen voor PO1 (zeker gezien Genk 5 punten voor heeft en het haalbare programma van Gent (thuis KVM/Zulte, naar Dender)...)
Zou het beproefde verdedigende succesconcept toch niet overboord gooien om dan achteraf te concluderen dat we weer koud op de counter gepakt worden ondanks 70% steriel balbezit...
-
Kalkbrenner
- Top voetballer

- Slagzin: If you need a drum to make noise, you don't have a voice - simple as that !
***against modern football*** - Locatie: Kapellen
1 tot 7 : met alles akkoordTom Mortsel schreef: ↑02 mar 2026 12:221 : Bijl zijn naam op de feulle zien en weg sfeer, na 15 min mening helemaal herzien want speelde topwedstrijd
2 : Tenue, houden voor de rest vh seizoen, zeker die van onze goalie
3 : wij willen geen schone voetbal, gooi u gewoon in de strijd met lijf en leden. Het publiek smulde van de intensiteit in de duels, sfeer volgde navenant.
4 : Sebaui niet gescoord ,![]()
5 : 14562 toeschouwers ,had schrik voor een grotere terugval. Spelerkes van 3 jeugploegen naast ons op de 4 zijn wss nu fan voor het leven.
6 : Staat Valencia nu nietwat strakker ? Zie je precies aan zijn intensievere spelstijl.
7 : Lang geleden zo zenuwachtig geweest de laaste 30min , zo blij als ne kermisvogel na het affluiten. (kijk naar punt 8)
8 : om 21u naar de tram wandelen om naar huis te gaan , twas uiteindelijk 02.30u voor ik in mijn bed lag na met de heer Hans red magic de stad nog onveilig gemaakt te hebben.
bon meer moet het niet zijn !
*** loyal to the Royal Antwerp FC since 1981 ***
Against modern football !
-
Kalkbrenner
- Top voetballer

- Slagzin: If you need a drum to make noise, you don't have a voice - simple as that !
La Louvière zal toch wel willen winnen nee? Kunnen een geweldige zaak doen met 3 punten meer en het oog op PO3 ...Maracana schreef: ↑02 mar 2026 15:27dat zit er wel aan te komen - denk dat LaLou wel content is met punt en realistisch gezien denk ik dat wij zelfs met een 9 op 9 nog tekort gaan komen voor PO1 (zeker gezien Genk 5 punten voor heeft en het haalbare programma van Gent (thuis KVM/Zulte, naar Dender)...)
Zou het beproefde verdedigende succesconcept toch niet overboord gooien om dan achteraf te concluderen dat we weer koud op de counter gepakt worden ondanks 70% steriel balbezit...
Wij moeten ons systeem helemaal niet veranderen. We hebben de laatste 2 matchen meer kansen bij elkaar gevoetbald dan in de 4 matchen ervoor tesamen. Geef hen de bal maar en blijf lekker gegroepeerd vanuit een laag blok spelen. Meer ruimte voor Valencia en c°
Hadden we zo maar tegen Anderlecht gespeeldKalkbrenner schreef: ↑02 mar 2026 15:44La Louvière zal toch wel willen winnen nee? Kunnen een geweldige zaak doen met 3 punten meer en het oog op PO3 ...Maracana schreef: ↑02 mar 2026 15:27dat zit er wel aan te komen - denk dat LaLou wel content is met punt en realistisch gezien denk ik dat wij zelfs met een 9 op 9 nog tekort gaan komen voor PO1 (zeker gezien Genk 5 punten voor heeft en het haalbare programma van Gent (thuis KVM/Zulte, naar Dender)...)
Wij moeten ons systeem helemaal niet veranderen. We hebben de laatste 2 matchen meer kansen bij elkaar gevoetbald dan in de 4 matchen ervoor tesamen. Geef hen de bal maar en blijf lekker gegroepeerd vanuit een laag blok spelen. Meer ruimte voor Valencia en c°
Roads? Where we are going we don't need roads. (Doc Brown)
-
Kalkbrenner
- Top voetballer

ik weiger nog aan die match te denkenJemme schreef: ↑02 mar 2026 16:06Hadden we zo maar tegen Anderlecht gespeeldKalkbrenner schreef: ↑02 mar 2026 15:44La Louvière zal toch wel willen winnen nee? Kunnen een geweldige zaak doen met 3 punten meer en het oog op PO3 ...Maracana schreef: ↑02 mar 2026 15:27
dat zit er wel aan te komen - denk dat LaLou wel content is met punt en realistisch gezien denk ik dat wij zelfs met een 9 op 9 nog tekort gaan komen voor PO1 (zeker gezien Genk 5 punten voor heeft en het haalbare programma van Gent (thuis KVM/Zulte, naar Dender)...)
Wij moeten ons systeem helemaal niet veranderen. We hebben de laatste 2 matchen meer kansen bij elkaar gevoetbald dan in de 4 matchen ervoor tesamen. Geef hen de bal maar en blijf lekker gegroepeerd vanuit een laag blok spelen. Meer ruimte voor Valencia en c°.
- SPAR
- Reserve speler

Ik heb liever een megasaaie 0-0 met realistisch voetbal naar de mogelijkheden van onze kern dan een 2-0 verlies met 60% balbezit zonder enige kans te creëren.Maracana schreef: ↑02 mar 2026 15:27dat zit er wel aan te komen - denk dat LaLou wel content is met punt en realistisch gezien denk ik dat wij zelfs met een 9 op 9 nog tekort gaan komen voor PO1 (zeker gezien Genk 5 punten voor heeft en het haalbare programma van Gent (thuis KVM/Zulte, naar Dender)...)
Ik denk dat we ondertussen al genoeg in dat mes gelopen zijn.

-
slippertje
- Preminiem

Kerk heeft een kind sinds kort. Misschien heeft dat wel een invloed op zijn recente prestaties?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Antwerp#1
- Reserve speler

- Slagzin: Royal Antwerp Football Club
Heeft hij een slippertje begaan?slippertje schreef: ↑03 mar 2026 09:41Kerk heeft een kind sinds kort. Misschien heeft dat wel een invloed op zijn recente prestaties?
Zondag 4 juni 2023.
Wat een knal! Uitgerekend Toby Alderweireld!
Eeuwig dankbaar dat we dit hebben mogen meemaken.
Wat een knal! Uitgerekend Toby Alderweireld!
Eeuwig dankbaar dat we dit hebben mogen meemaken.
-
ph07
- Eerste Elftal

Slaaptekort?slippertje schreef: ↑03 mar 2026 09:41Kerk heeft een kind sinds kort. Misschien heeft dat wel een invloed op zijn recente prestaties?
Herzien van prioriteiten?
Een tijdje niet meer gemogen?
Bij elke doelkans afgeleid door al aan het onnozel wieggebaar te lopen denken?
Zijn vrouw lastig op de moeder van het kind?
-
ph07
- Eerste Elftal

Plan perfect uitgevoerd!SPAR schreef: ↑03 mar 2026 09:34Ik heb liever een megasaaie 0-0 met realistisch voetbal naar de mogelijkheden van onze kern dan een 2-0 verlies met 60% balbezit zonder enige kans te creëren.Maracana schreef: ↑02 mar 2026 15:27dat zit er wel aan te komen - denk dat LaLou wel content is met punt en realistisch gezien denk ik dat wij zelfs met een 9 op 9 nog tekort gaan komen voor PO1 (zeker gezien Genk 5 punten voor heeft en het haalbare programma van Gent (thuis KVM/Zulte, naar Dender)...)
- SPAR
- Reserve speler

Een punt is een punt!ph07 schreef: ↑07 mar 2026 08:22Plan perfect uitgevoerd!SPAR schreef: ↑03 mar 2026 09:34Ik heb liever een megasaaie 0-0 met realistisch voetbal naar de mogelijkheden van onze kern dan een 2-0 verlies met 60% balbezit zonder enige kans te creëren.Maracana schreef: ↑02 mar 2026 15:27