Speeldag 18: 6/12/2019 Waasland-Beveren - Royal Antwerp Football Club [0-4]

Voor- en nabeschouwingen over de wedstrijden

Moderator: Moderator Team

Man vd Match

Peiling eindigde op 09-12-2019 22:32

Bolat
1
0%
De Laet
1
0%
Arslanagic
1
0%
Hoedt
0
Geen stemmen
Buta
2
1%
Haroun
0
Geen stemmen
De Sart
7
3%
Refaelov
0
Geen stemmen
Rodrigues
7
3%
Lamkel Zé
127
52%
Mbokani
95
39%
Gano
2
1%
Mirallas
1
0%
Coopman
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 244
Shankly
Reserve speler
Reserve speler

stijn schreef:
06-12-2019 22:28
Wat ne dag, geboorte dochter en nu match volgen in zh en dan zo een demonstratie !
Proficiat, geniet ervan!
Olivier
Site Admin
Site Admin

sterke prestatie en proficiat Stijn.

Ik kon eerst niet binnen.. ticket stond op mijn naam maar ik stond plots in het systeem als Antwerpfan.. anderen met abonnement op Antwerp konden wel binnen. na wat onderhandeling omdat het om een uitnodiging ging..toch gelukt . Uiteindelijk zat er weer veel antwerpvolk op de hoofdtribune .
Sencha
Preminiem
Preminiem

Dieu is met voorsprong de beste aanvaller die op de Bosuil heeft rondgelopen.

PO I is zeker. Gaan we het uitschot uit Brugge erin dooddoen? Het zou mooi zijn de strijd te winnen.
Yellis52
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Niet jambon maar hesp

Dieu met kop en schouder beste voetballer in België.

Ik zet hem nu al gelijk met het rijtje Kodak, fazekas, van rooy, svilar...

Plaats hem ruim voor Cisse, Riedl, Lund, Goots...

Dieu, Ze, Buta...geen enkele club in eerste beschikt over dat materiaal. Ik vraag me voortdurend af, naar wat voor oenen heb ik 13 jaar lang veertiendaags staan roepen en brullen, en pakt die paar jaar ervoor er ook maar bij...

RAFC en dat op mijn “bijna” ouwen dag...dat kan niet gezond zijn.
zorro
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off

Yellis52 schreef:
06-12-2019 23:28

Dieu, Ze, Buta...geen enkele club in eerste beschikt over dat materiaal. Ik vraag me voortdurend af, naar wat voor oenen heb ik 13 jaar lang veertiendaags staan roepen en brullen, en pakt die paar jaar ervoor er ook maar bij...

Wees u er van bewust Yellis, dat je, net door 13 jaar geroep en gebrul voor een stel oenen, nu in staat bent deze droom in wording te mogen aanschouwen.
Zonder de trouwe fans was onze mooie club reeds lang verdwenen en konden we geen toekomstige Belgische grootmacht overleveren aan de generaties na ons.
Diegene die jaar en dag in de koude hebben gestaan en alle vernederingen hebben ondergaan mogen zich terecht op de borst kloppen.
Shankly
Reserve speler
Reserve speler

Sencha schreef:
06-12-2019 23:22
Dieu is met voorsprong de beste aanvaller die op de Bosuil heeft rondgelopen.

PO I is zeker. Gaan we het uitschot uit Brugge erin dooddoen? Het zou mooi zijn de strijd te winnen.
We hadden vlak achter Brugge kunnen staan met al die wedstrijden waar we op voorsprong kwamen en het toch nog weggaven, maar we zullen dat maar als een onderdeel zien van het leerproces naar de absolute top. Vorig jaar heette het nog dat we amper punten pakte tegen de top zes, nu doen we dat wel. Onze tijd komt nog.
Shankly
Reserve speler
Reserve speler

zorro schreef:
06-12-2019 23:33
Yellis52 schreef:

Wees u er van bewust Yellis, dat je, net door 13 jaar geroep en gebrul voor een stel oenen, nu in staat bent deze droom in wording te mogen aanschouwen.
Zonder de trouwe fans was onze mooie club reeds lang verdwenen en konden we geen toekomstige Belgische grootmacht overleveren aan de generaties na ons.
Diegene die jaar en dag in de koude hebben gestaan en alle vernederingen hebben ondergaan mogen zich terecht op de borst kloppen.
Amen!
Guydonis
Eerste Elftal
Eerste Elftal

bCnkO schreef:
06-12-2019 22:33
Subsupp schreef:
Bob Peeters: "Mbokani gouden schoen, wie anders?"
Sowieso. Meest constante over die 2 seizoenshelften, soort, laat scoren, speelt alles, enkel foutief af te stoppen zoals ook vandaag weer bleek. Absolute topspits. Het goede is vooral dat hij en de ploeg nu al enkele weken in de kijker lopen en als hij dat aan kan houden gaat hij voor deze seizoenshelft echt wel pak punten krijgen. Als hij dan in de seizoenshelft van vorig seizoen ook wat weet te sprokkelen...

En proficiat Stijn (en vrouw/vriendin)! Na vandaag zou je hem toch Didier, Dieumerci of Zinho moeten dopen ;-) Of is het een meisje? :D
Bwa, Dieumerci is een geweldig mooie naam uiteraard, Zinho net iets minder :lol:
In die redenering hoop ik dat Seck niet scoort als ik een zoon krijg want Abdoulaye zie ik niet meteen zitten
Pedro
Junior
Junior

Guydonis schreef:
06-12-2019 23:42
bCnkO schreef:
Subsupp schreef:
Sowieso. Meest constante over die 2 seizoenshelften, soort, laat scoren, speelt alles, enkel foutief af te stoppen zoals ook vandaag weer bleek. Absolute topspits. Het goede is vooral dat hij en de ploeg nu al enkele weken in de kijker lopen en als hij dat aan kan houden gaat hij voor deze seizoenshelft echt wel pak punten krijgen. Als hij dan in de seizoenshelft van vorig seizoen ook wat weet te sprokkelen...

En proficiat Stijn (en vrouw/vriendin)! Na vandaag zou je hem toch Didier, Dieumerci of Zinho moeten dopen ;-) Of is het een meisje? :D
Bwa, Dieumerci is een geweldig mooie naam uiteraard, Zinho net iets minder :lol:
In die redenering hoop ik dat Seck niet scoort als ik een zoon krijg want Abdoulaye zie ik niet meteen zitten
Racist!
Scotland The Brave
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: Chi pecora si fa, il lupo se la mangia

Na een 0-4 zege kan zelfs een kritische coach als Laszlo Bölöni moeilijk ontevreden zijn. Tenzij dan over de ‘gemiste kansen’ en andere open deuren. Tot het onderwerp Lamkel Zé ter sprake kwam.

Mee matchwinnaar, maar eens te meer kwelgeest van zijn coach. Na diens tweede goal was de Roemeen woedend, langs de zijlijn. En niet omdat hij gescoord had, maar om het stilaan klassieke ‘opzichtelijk’ vieren van zijn Kameroense ruwe diamant. “Het is echt een ziekte bij hem, dat onnozel gedrag na een goal. Hij moet dat afleren. Misschien ligt het aan mijn hoeveelheid grijze haren, maar ik begrijp dat echt niet. Vooral niet omdat dit soort gedrag al mee drama’s heeft veroorzaakt, zoals de Europese uitschakeling. Niet alleen de club, maar ook de spelers hebben al duur betaald voor zijn ‘onnozeliteiten’.”
Al zalfde Bölöni ook. “Natuurlijk heeft hij enorme kwaliteiten en een nog groter potentieel, dat toont hij vandaag weer. Maar: hij is goed, maar nog niet groot. Hij kan groot worden, op basis van zijn kwaliteiten, en ik wil daar mee alles aan doen, maar dan moet hij beseffen dat hij dit soort gedrag moet achterwege laten. Lamkel Zé is een bedrijf. En af en toe zorgt hij zelf voor positieve reclame voor dat bedrijf. Maar iets te veel ook voor negatieve. En daarmee brengt hij zichzelf én zijn team in gevaar.”
Om terug te komen op het sportieve. Zoals binnenkort de kwartfinale tegen Standard. Geen cadeau, beseft ook Bölöni. “We zijn nog niet echt verwend geworden bij lotingen, nee. Maar anderzijds. Als je de beker wil winnen, moet je de finale winnen. En misschien is die kwartfinale tegen Standard eigenlijk al een beetje een finale.”

gva.be
*Chi pecora si fa, il lupo se la mangia.
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten
The Dog
Reserve speler
Reserve speler

Thuismatchen winnen en op verplaatsing een punt

Mooi op schema!

Dieu MvdM met een goal en 2 prachtige assists
Publieksprijs voor LZ7

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel
nathan
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: De Bosuil zal altijd een plaats blijven waar je echte voetbalpassie vindt. No matter what !

:shades: :twisted: Afbeelding
We come one
https://youtu.be/0jDYQEVySR8
Passion is not a crime ! We are football.
Always have been. Always will be.
nathan
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: De Bosuil zal altijd een plaats blijven waar je echte voetbalpassie vindt. No matter what !

Guydonis schreef:
06-12-2019 23:42
bCnkO schreef:
Subsupp schreef:

Nen echte noemt zijn zoon Patje Boem Boem
We come one
https://youtu.be/0jDYQEVySR8
Passion is not a crime ! We are football.
Always have been. Always will be.
millwall1
Junior
Junior

Schitterend resultaat! :D
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!
Red_Dog
Top voetballer
Top voetballer

Kan wel tellen qua resultaat.
MDCCCLXXX
Antwerp#1
Junior
Junior
Slagzin: Royal Antwerp Football Club

Dit is niet mijn Antwerp :-)

Die voorbereiding op de eerste goal en die assist van Mbokani op de tweede goal.....wat een weelde!! Genieten geblazen!!!
The only way is up!
bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

1 ding begrijp ik niet. Dat de Dieumerci song niet elke match al in de eerste 5 minuten gezongen wordt. Matchen waarin die niet scoort zijn immers zeer schaars. :D
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
richard
Reserve speler
Reserve speler

Pinarello schreef:
06-12-2019 22:31
Geert1880 schreef:
stijn schreef:
Wat ne dag, geboorte dochter en nu match volgen in zh en dan zo een demonstratie !
Proficiat met de geboorte van je dochter!!!
2
van harte gefeliciteerd
3 Van Harte :)
rooien dokker
Eerste Elftal
Eerste Elftal

richard schreef:
07-12-2019 00:49
Pinarello schreef:
06-12-2019 22:31
Geert1880 schreef:
Proficiat met de geboorte van je dochter!!!
2
van harte gefeliciteerd
3 Van Harte :)
4proficiat!
rafca
Reserve speler
Reserve speler

Volwassen uitgespeeld tegen een slecht Red Star Waasland.

Mbokani had er weer goesting in, wat een monster. Misschien dat de Gouden Schoen hem weer wat extra triggert? Wat een speler, gewoon genieten.

Voor de rest allemaal een goeie match, iedereen op niveau.
Ivo heeft zijn basisplaats wel ondertussen afgedwongen, en De Sart gaat er niet zomaar uitgespeeld worden. Wat een klasbak.

PS: proficiat, Stijn!
ACT AS 1
keving
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Mooie prestatie en de score kon hoger liggen.. En nog steeds genieten van de eerste goal.
stijn
Junior
Junior
Slagzin: Antwerp Till I die

Merci allemaal voor de geluk wensen!
dimitri
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: 'RAFC is the bomb'

zorro schreef:
06-12-2019 23:33
Yellis52 schreef:

Dikke 2
visserke
Kadet
Kadet

Collecieve consternatie bij de song van de boeren: "nummer 1 heeft nooit bestaan", om dan een overdonerende "fusiehoeren" over zich heen te krijgen.

Onwaarschijnlijk debiel volk, met een bijzonder zwak elftal.
HerrieJ
Site Admin
Site Admin
Slagzin: RAFC is a religion!
Contacteer:

Afbeelding

Twitter account forum: @GreatOld1880 --> #rafc voor als je zelf op twitter Antwerpgerelateerde berichten post ;-)

Steun het forum via Paypal zodat we online kunnen blijven.
Gesloten