Speeldag 18: 6/12/2019 Waasland-Beveren - Royal Antwerp Football Club [0-4]

Voor- en nabeschouwingen over de wedstrijden

Moderator: Moderator Team

Man vd Match

Peiling eindigde op 09-12-2019 22:32

Bolat
1
0%
De Laet
1
0%
Arslanagic
1
0%
Hoedt
0
Geen stemmen
Buta
2
1%
Haroun
0
Geen stemmen
De Sart
7
3%
Refaelov
0
Geen stemmen
Rodrigues
7
3%
Lamkel Zé
127
52%
Mbokani
95
39%
Gano
2
1%
Mirallas
1
0%
Coopman
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 244
Superbomma
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: God hates the tips of little babies' dicks.

Een vogel voor de kat, if ever I saw one, dit Waasland-Beveren: geen bezieling, geen talent, geen kwaliteit, geen hoop.
Superbomma
Top voetballer
Top voetballer

Sam schreef:
06-12-2019 22:45
stijn schreef:
06-12-2019 22:28
Wat ne dag, geboorte dochter en nu match volgen in zh en dan zo een demonstratie !
Proficiat!
En ja, Dieumerci kan ook als meisjesnaam.
De oudere zus van Mbokani heet "Putain encore une fille". Kan je het de vader kwalijk nemen na 6 opeenvolgende dochters?
Superbomma
Top voetballer
Top voetballer

Sporza: Antwerp wint op zijn dooie akkertje bij een ultraslap Waasland-Beveren.

Ik leer elke dag bij.

Over dooie akkertjes (?) en zo.
fourty
Reserve speler
Reserve speler

Proficiat Stijn. Knap werk een kindje.
Hoe moeten we Dieu ooit vervangen?????. Snel nog een jaar vastleggen.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen
aloisi
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Supporters moeten al hun spelers steunen!

Antwerp#1 schreef:
07-12-2019 00:21
Dit is niet mijn Antwerp :-)

Die voorbereiding op de eerste goal en die assist van Mbokani op de tweede goal.....wat een weelde!! Genieten geblazen!!!
Ja inderdaad. Wat wij de laatste weken te zien krijgen... genieten.
En dat er zo veel supporters tot een tijdje geleden zo negatief waren over boloni en deze ploeg..
Al een geluk dat we met een kenner aan het roer zitten: luciano! Die zich niet zot laat maken door een hoop simpele supporters die geen fluit van voetbal kennen en enkele journalisten die proberen te stoken.
Boloni is een toptrainer en hij is er stilaan een machine van aan het maken.
Er staat een team nu, goeie spirit als ge ze bezig ziet rond de bank, hij zet regelmatig iedereen terug op scherp, we hebben 4-5 spelers die verschil kunnen maken en 2 toppers.
In deze ploeg zit echt muziek in, en ze doet mij meer en meer denken aan het standard dat kampioen werd.
Het is in elk geval samen met de ploeg van kessler in de jaren 80 en het antwerp van Wembley het beste antwerp dat ik al bezig zag.

Enkel mbokani mag niet uit vallen: hij is de onmisbare pion.

Als je dan nog een myoshi en Defour achter de hand hebt en een Mirallas, Benson nog niet op volle toeren zijn en je een gano als breekijzer hebt voor de laatste minuten van een match?!

Als boloni er in slaagt om nog enkele jongens extra op topniveau te krijgen en luciano en gheyssens er tijdens de winterstop nog 1 a 2 kleppers bij doen, dan verwacht ik een hete lente... deze ploeg zit nog niet aan zijn Max.. er zit nog veel rek op! Je ziet pas de laatste 4-5 matchen in bepaalde combinaties en acties wat een enorm potentieel er is. En dat gaat enkel nog beter worden de komende maanden!
Bimbo ft. RAFC
Junior
Junior

Toch ook een speciale vermelding voor De Sart en Rodrigues. Beiden heel veel gelopen en vuil werk opgeknapt en toch ook aanvallend hun steentje bijgedragen.

Dit Waasland-Beveren was de slechtste ploeg die ik de voorbije 2 jaar heb zien voetballen.
Bakerman ... is baking bread
roodwit1
Kadet
Kadet

fourty schreef:
07-12-2019 08:15
Idd zeker nog een jaar vastleggen.En hoe lang gaan we LZ7 nog kunnen bijhouden?
Buta vertrekt hoogstwaarschijnlijk in januari, Dieu einde contract met nog een aantal andere sterkhouders en dan Didier die in de schijnwerpers staat, het beloofd warme tijden te worden voor Ludo.
En dan de trainerskwestie nog, ik heb al compassie met de nieuwe trainer die het werk van Laszlo moet gaan verder zetten, tenzij hij dat zelf zal gaan doen uiteraard.
Ben benieuwd.
Olivier
Site Admin
Site Admin

inderdaad Mbokani onmisbaar ! verder hebben we van één van onze betere transfers nog maar weinig kunnen genieten maar ook die moet dus nog ingepast worden ( Miyoshi) en onze duurste.. Defour
roodwit1
Kadet
Kadet

Olivier schreef:
07-12-2019 08:49
inderdaad Mbokani onmisbaar ! verder hebben we van één van onze betere transfers nog maar weinig kunnen genieten maar ook die moet dus nog ingepast worden ( Miyoshi) en onze duurste.. Defour
Ik denk dat het einde van de carrière van Defour nabij is als ik zijn interview gisteren las.Bij de eerstvolgende serieuze kwetsuur stopt hij denk ik, hij gaat geen 2de Kompany worden denk ik met vallen en opstaan.
Trouwens momenteel is er gewoon geen plaats voor Steven, De Sart gewoon te sterk en Haroun blijft gewoon een loper en breker.Ik heb gisteren een paar keer zijn acties individueel gevolgd, hij is gewoon een machine samen met De Sart.De ene loopt het gat van de andere dicht, ongelooflijk.
Wat een weelde, maar het beloofd spannende tijden te worden richting mercato daar ben ik zeker van.
En het kan snel keren, zie maar naar Genk.
Maar laat ons eerst nu maar genieten.
SPAR
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Een schizofreen is nooit alleen.

kk1 schreef:
06-12-2019 22:21
Dit Antwerp hoeft niet eens goed te spelen om Waasland B af te drogen, genieten!

Gano zijn statistieken gaan ook wel indrukwekkend worden :)
Het was nochtans hun A ploeg hoor ;)

Proficiat Stijn!
Afbeelding
Afbeelding
steffen
Junior
Junior

Bimbo ft. RAFC schreef:
07-12-2019 08:45
Toch ook een speciale vermelding voor De Sart en Rodrigues. Beiden heel veel gelopen en vuil werk opgeknapt en toch ook aanvallend hun steentje bijgedragen.

Dit Waasland-Beveren was de slechtste ploeg die ik de voorbije 2 jaar heb zien voetballen.
'De vuile meters' zoals Bob Peeters ze noemde, zijnde de extra meters die je moet maken omdat iemand anders minder loopt; maar zolang die iemand scoort, heeft niemand daar een probleem mee.
Too little too late.
Red.J
Eerste Elftal
Eerste Elftal

DennyRAFC schreef:
06-12-2019 21:48
antwaaarp schreef:
06-12-2019 21:46
Lamkel 0-2
Ffkes luisteren naar de VAR deed m :lol:
Heerlijk om te zien hoe Bölöni daar elke keer vol consternatie staat naar te kijken :lol: :lol:
Als hij nu al een ‘groot’ voetballer zou zijn zoals Boloni het omschrijft, zouden we hem deze winter al voor x aantal miljoen kwijt zijn. Dus mogen zijn onnozelheden nog ne lange tijd blijven duren ;)
We mogen niet te snel van het uitzonderlijke het nieuwe normaal maken. Het feit dat we snel ergens gekomen zijn, mag geen handicap, geen negatieve druk worden. Want dat is een risico. - Bölöni
steffen
Junior
Junior

Shankly schreef:
06-12-2019 23:35
Sencha schreef:
06-12-2019 23:22
Dieu is met voorsprong de beste aanvaller die op de Bosuil heeft rondgelopen.

PO I is zeker. Gaan we het uitschot uit Brugge erin dooddoen? Het zou mooi zijn de strijd te winnen.
We hadden vlak achter Brugge kunnen staan met al die wedstrijden waar we op voorsprong kwamen en het toch nog weggaven, maar we zullen dat maar als een onderdeel zien van het leerproces naar de absolute top. Vorig jaar heette het nog dat we amper punten pakte tegen de top zes, nu doen we dat wel. Onze tijd komt nog.
In de luwte blijven en druk afhouden.
En in de laatste meters voor de finish uit de slipstream komen ...
Too little too late.
Kalkbrenner
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bimbo ft. RAFC schreef:
07-12-2019 08:45

Inderdaad. Zé en Mbokani zijn nu misschien wel mvdm, maar wat Ivo en De Sart lieten zien was even indrukwekkend.
*** loyal to the Royal Antwerp FC since 1981 ***
Against modern football !
bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

roodwit1 schreef:
07-12-2019 08:48
fourty schreef:
07-12-2019 08:15
Idd zeker nog een jaar vastleggen.En hoe lang gaan we LZ7 nog kunnen bijhouden?
Buta vertrekt hoogstwaarschijnlijk in januari, Dieu einde contract met nog een aantal andere sterkhouders en dan Didier die in de schijnwerpers staat, het beloofd warme tijden te worden voor Ludo.
En dan de trainerskwestie nog, ik heb al compassie met de nieuwe trainer die het werk van Laszlo moet gaan verder zetten, tenzij hij dat zelf zal gaan doen uiteraard.
Ben benieuwd.
Een betere dan Mbokani gaan we niet vinden en een betere dan Laszlo ook niet. Zolang ze hier zijn dus volop van genieten!

Ik denk trouwens dat Boloni de enige is die uit deze kern dit uit kan halen. Band met Mbokani, hoe hij Ze kan prikkelen (1 keer op bank laten starten en die heeft weer 100% focus). Mirallas vorige week matchwinnaar en nu nog assist als invaller, ook weer prachtig staaltje motiveren van Laszlo,...

We zijn omgeven door absolute toppers. Besef dat maar goed want er gaan nog mindere tijden aanbreken ook. Lissabon of Standard wachten sinds Boloni nog steeds op een titel. Gent na Hein ook al jaren aan het proberen. Sommige combinaties kan je niet vervangen en Luciano-Boloni-Dieu-Lamkel Ze lijkt me zo'n kwartet dat elkaar beter maakt.

De honger bij onze aanvallende spelers om te scoren zorgt er trouwens ook mee voor dat we tegen mindere goden toch door blijven spelen nu. Iedereen hoopt er 1 binnen te kunnen prikken.

Dit is het beste Antwerp dat ik ooit zelf bezig zag, zonder twijfel. Ploeg bij elkaar houden deze winter en komende zomer. Mits een Europees ticket en omdat we Luciano hebben lijkt me dat perfect mogelijk.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Kalkbrenner
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Boloni doet dat goed tegenwoordig. Zowel de basisopstellingen als de wissels, er valt gewoon weinig of niks op aan te merken.
Hij is daar toch in veranderd, als je ziet dat Ivo bv ook nu weer niet alleen mag starten maar ook 90minuten mag blijven staan. Ik denk dat sommige supporters toch ook niet hadden verwacht dat Ivo zich zou kunnen doorzetten :shades:
Ook één voor één logische wissels op Beveren, oa Mirallas en Gano ook weer wat minuten geven.

Dat een jongen als Batubinsika zelfs naast de kern valt (!) is hard maar een jammer gevolg van onze (misschien iets té) uitgebreide kern.
Kalkbrenner
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Was er eigenlijk weer tumult op de hoofdtribune na de stand up for the antwerp boys? Volgens de commentator wel :lol:
Shankly
Reserve speler
Reserve speler

steffen schreef:
07-12-2019 10:10
Shankly schreef:
06-12-2019 23:35
Sencha schreef:
06-12-2019 23:22
Dieu is met voorsprong de beste aanvaller die op de Bosuil heeft rondgelopen.

PO I is zeker. Gaan we het uitschot uit Brugge erin dooddoen? Het zou mooi zijn de strijd te winnen.
We hadden vlak achter Brugge kunnen staan met al die wedstrijden waar we op voorsprong kwamen en het toch nog weggaven, maar we zullen dat maar als een onderdeel zien van het leerproces naar de absolute top. Vorig jaar heette het nog dat we amper punten pakte tegen de top zes, nu doen we dat wel. Onze tijd komt nog.
In de luwte blijven en druk afhouden.
En in de laatste meters voor de finish uit de slipstream komen ...
En in het passeren een elleboog uitdelen :)
millwall1
Junior
Junior

Een hele goede morgend antwerp lads. Ik ben zalig wakker geworden. :D
Nu rustig uitkijken wat onze concurrenten doen.
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!
The Dog
Reserve speler
Reserve speler

Antwerp begint voor de buitenwereld stilaan hot te worden: er valt iets te beleven

Benieuwd waar dit gaat eindigen, maar nu ook niet te euforisch worden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel
Subsupp
Junior
Junior

Een potentieel sterke spelerskern in alle geledingen, in goede banen geleid door een bekwame coach, met een sportief directeur mét langetermijnvisie, geheel omkaderd door een professionele staff, inclusief hedendaags professionele logistiek. Ondanks ogenschijnlijke commotietjes alle neuzen binnen de club richting gezamenlijk doel. Naar waar zal dit leiden? Van hier tot mei gaat de regelmaat bepalend zijn. Zal het from here to eternity worden voor deze groep?
… , 74-75, 82-83, 87-88, 92-93, 18-19 …
Tijd om terug aan te knopen met de grote dagen.
celle2
Preminiem
Preminiem

En by geen enkel doelpunt de Var nodig geweest!
Superbomma
Top voetballer
Top voetballer

celle2 schreef:
07-12-2019 11:06
Wim Smet leidde de boel dan ook erg goed, al had dat volgens mij vooral te maken met de tamheid van de WB-spelers.
aloisi
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Supporters moeten al hun spelers steunen!

Superbomma schreef:
07-12-2019 11:09
celle2 schreef:
07-12-2019 11:06
Wim Smet leidde de boel dan ook erg goed, al had dat volgens mij vooral te maken met de tamheid van de WB-spelers.
Heb de indruk dat we stilaan een andere status krijgen ook. Arbiters laten meer toe laatste tijd. Vorig jaar en begin dit seizoen hadden we echt nog naam van vuile ploeg en zaten er arbiters er vaak heel kort op. Laatste weken lijkt dit toch wat te veranderen vind ik.
Goeie evolutie!
KeV
Kadet
Kadet

Kalkbrenner schreef:
07-12-2019 10:23
Boloni doet dat goed tegenwoordig. Zowel de basisopstellingen als de wissels, er valt gewoon weinig of niks op aan te merken.
Hij is daar toch in veranderd, als je ziet dat Ivo bv ook nu weer niet alleen mag starten maar ook 90minuten mag blijven staan. Ik denk dat sommige supporters toch ook niet hadden verwacht dat Ivo zich zou kunnen doorzetten :shades:
Ook één voor één logische wissels op Beveren, oa Mirallas en Gano ook weer wat minuten geven.

Dat een jongen als Batubinsika zelfs naast de kern valt (!) is hard maar een jammer gevolg van onze (misschien iets té) uitgebreide kern.
Inderdaad, Boloni doet het toch gewoon weer. 5 matchen op 2 weken en niet tegen de minste ploegen goed doorgekomen en je ziet dat de ploeg elke week gewoon beter aan het worden is.

Meer rotatie en goede wissels en op zen Bolonis iedereen scherp houden. Wat hij deed met Mirallas, in de basis droppen na dat incident op Gent was gewoon slim.

Met D'Onofrio en Boloni zitten daar toch gewoon 2 vakmannen die de klappen van de zweep kennen.
Gesloten