Speeldag 28 - 01/03/2021: OH Leuven - Royal Antwerp Football Club [2-0]

Voor- en nabeschouwingen over de wedstrijden

Moderator: Moderator Team

Man vd Match

Peiling eindigde op 04-03-2021 22:52

De Wolf
15
9%
De Laet
7
4%
Le Marchand
0
Geen stemmen
Seck
17
10%
De Pauw
6
3%
Boya
13
8%
B. Verstraete
72
42%
J. Lukaku
2
1%
Refaelov
7
4%
Gerkens
1
1%
Lamkel Zé
18
10%
Buta
0
Geen stemmen
Ampomah
3
2%
Mbokani
11
6%

Totaal aantal stemmen: 172

vetartis
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: vets are simply the be(a)st
Contacteer:

Re: Speeldag 28 - 01/03/2021: OH Leuven - Royal Antwerp Football Club [2-0]

Bericht door vetartis »

millwall1 schreef:
02-03-2021 17:19
Yoni,ik zal mijn papierke maar terug uit de vuilbak nemen. Was toch voor 3/4 de juist.
Ik zag dit aankomen na de zware match tegen Rangers en de slechte vorm van sommige spelers plus de blessures. Ik ben afgehaakt na de 59 ste minuut. Merci Franky.
je argumenteert met drie dingen waar Vercauteren niet veel vat op heeft, behalve dan misschien de vorm...
forever in our shadow...

toni
Junior
Junior

Bericht door toni »

Antwerp lad schreef:
02-03-2021 12:39
Onder de rust dikke zever in de kleedkamer , met in de hoofdrol....... TADAAAAAA.....Lamkel Zé.
Da zat er al van in het begin aan te komen , maar o wee als ge da durft zeggen :baby:
Daarbij nen trainer waar niks in zit en een dit seizoen gefaald transferbeleid en ge krijgt wat ge nu hebt.
Ik hoop dat ik ernaast zit , maar play off 1 halen zou een klein mirakel zijn.
En jij was daar binnen

toni
Junior
Junior

Bericht door toni »

buitenbeentje schreef:
02-03-2021 13:06
man utd schreef:
02-03-2021 12:58
We worden verblind door ‘het totale plaatje’ en die 2e plaats zeg ik.
2x gelijk tegen stvv en standard
2x verloren in de competitie tegen kvo en leuven.
2x verloren europees tegen de rangers.
1x verloren in de beker tegen Club Brugge.
Onze laatste overwinning dateert van op Wilrijk dacht ik?

Dat zijn de feiten en niks anders.
Lamkel moet buiten het is weeral miserie door meneer z’n gemekker. Zat er weer bovenhands op in de kleedkamer. weg ermee
Gij weet meer?
Die weten juist niks
Weer zo wat fake News van de geroemde sociale media pffff

Red.J
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door Red.J »

toni schreef:
02-03-2021 11:07
hove city schreef:
02-03-2021 11:00
The winner takes it all, maar eigenlijk moet je op basis van de kansen gewoon met 1 punt terug keren. Ben ik nu de enige die zich hard gerergerd heeft aan scheids? Floot telkens in ons nadeel. Winnen tegen Kortrijk en we spelen weer kampieon volgens sommigen, ach waarheid zal wel ergens tussenin liggen. PO1 halen en dan pieken naar 2de plek.
Sommige doen hier of we staan op degradatie plaats
Dat gelukkig niet, maar we spelen wel als een degradatie kandidaat.

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door rooien dokker »

Het enigste waar ze ballen hebben is in de kleedkamer ..op het veld is er niks meer van te merken.

Erik-rafc
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Loyal to the Royal

Bericht door Erik-rafc »

rooien dokker schreef:
02-03-2021 19:21
Het enigste waar ze ballen hebben is in de kleedkamer ..op het veld is er niks meer van te merken.
Op uitpakken en zagen tegen de ref wordt nochtans ook goed getraind denk ik. Terwijl dat ge na 2 keer wel door zou kunnen hebben dat dat net het omgekeerde effect heeft. Niét dus. :roll:
Wat wordt Faris gemist op het veld.
The 7empest must be just that.

The Dog
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door The Dog »

Ik zal het nog eens zeggen: hoofd koel houden

de kop niet zot laten maken door de pers

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
They will not force us
They will stop degrading us
They will not control us
We will be victorious

Wieweetda
Junior
Junior

Re: Speeldag 29 - 01/03/2021: OH Leuven - Royal Antwerp Football Club [20u45]

Bericht door Wieweetda »

toni schreef:
02-03-2021 10:56
Wieweetda schreef:
01-03-2021 22:59
Redboy schreef:
01-03-2021 22:50

:lol: :lol: :lol: :lol:
Nooit gedacht dat ik dat zoiets zou zeggen maar de groof heeft wel een punt.

Interesseert het nog iémand in de hele club? Of doet iedereen maar wat en laten we lekker betijen?

Gij wilt naar China? Ga maar jongen geen probleem. Gij wilt terug bij de grote jongens shotten? Zeker da komt maar af, plaats genoeg opt veld. Gij iets tegen spleetogen? Ok de Miyo doe ni meer mee! Gij hebt nog geen club? Hier, tekent maar bij ons, uw kindjes moeten ook eten he. Gij wilt wa lachen en den Boya nog eens opstellen? Ma jot jong, laat u maar is gaan, we kunnen wel wa afleiding gebruiken! Franky uw Russisch vrouwke beu? Komt hier ff uitblazen, tegen dat daar terug goei weer is kunde terug, dan zal ze wel wa gekalmeerd zijn.
Dit is wel de meest onnozele commentaar van allemaal
Geen gele trui?

fourty
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door fourty »

vetartis schreef:
02-03-2021 17:12
Kalkbrenner schreef:
02-03-2021 12:54
richard schreef:
02-03-2021 12:47

Heb je de ballen gezien waar hij achter moest lopen? Dan zou je voor minder beginnen te zeveren! Plus iedereen houdt zijn balleke bij of wordt gewoon naar achter gespeeld! Verschillende keren ging Ze de diepte in alleen durfde niemand de bal geven! Ook Gerkens deed dit en niks kwam er! Begrijp wel dat je dan gefrustreerd geraakt!
Kan zijn, maar er zijn er wel meer die reden hebben om gefrustreerd te zijn als het niet loopt. Het begint al voor de match, iedereen staat armen op elkaar in een kring voorover gebogen naar Ritchie's peptalk te luisteren, behalve Ze. Die staat daar wel bij maar als enige gewoon recht en is ook de enige die niet applaudisseert op het eind... hij zet zichzelf buiten de groep.
Hij loopt er ook redelijk ongeïnteresseerd bij vind ik, hij lijkt me alles behalve zijn vrolijke zelf.

Kreeg toch een mooie assist op een presenteerblaadje van Mbokani. En zijn laatste doelpunt (op Rangers) scoorde hij op assist van Refaelov by the way :shades:
Het frappante verschil vond ik de start van de tweede helft. Die van Antwerp staan wat aan hun ballen te krabben, terwijl die van Leuven nog even intensief opwarmen met de fysical coach.... Daar zit momenteel het verschil: in goesting. En dat zie je aan De Laet, aan Lukaku, aan Refaelov... Waardeloze instelling. En als zij slecht gezind zijn op Lamkel Ze omdat die gefrustreerd zijn bakkes open trekt tijdens de rust, dan moesten ze beschaamd zijn. Want dan spreek je gewoon over bewust slecht spelen...
Sinds De Laet de kapiteinsband draagt gaat het elke match slechter en slechter. Dat is mijn mening erover. Hij loopt daar rond of hem niets meer kan gebeuren en ligt te mekkeren op elke beslissing van de scheidsrechter met een paar onnodige gele kaarten er nog bovenop. Nee, dit is de Richie van over 2 maanden niet meer voor mij.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

Erik-rafc schreef:
02-03-2021 19:53
rooien dokker schreef:
Op uitpakken en zagen tegen de ref wordt nochtans ook goed getraind denk ik. Terwijl dat ge na 2 keer wel door zou kunnen hebben dat dat net het omgekeerde effect heeft. Niét dus. :roll:
Wat wordt Faris gemist op het veld.
Inderdaad groot gemis en zagen zit er goed ingebakken.De "spelers"groep zaagt niet alleen op het veld, ze vinden dat ze teveel en te lang op de club moeten zijn .In Glasgow was het voor de wedstrijd ook al een probleem (met Franky)dat ze s'anderdaags te vroeg op op den bosuil moesten zijn ,uiteindelijk haalden ze hun gelijk en mochten later komen.Een deel maakt van Zé een probleem maar eigenlijk maken ze van alles een probleem..
Niks persoonlijk tegen spelers maar er zitten serieuze zagemannen bij , verwende joeng zeker...voor paar duizend eurokes per week.

fourty
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door fourty »

rooien dokker schreef:
Ik vond het echt beschamend, sorry jongens. Als je zo je werkgever te "kakken" zet, nee dat vind ik triest. De eerste helft dan vooral.
Ook de coach draagt zeker voor 85 % bij aan de malaise, eerst al met zijn zielige opstelling en daarna met zijn attitude op de bank. Ik had van een Vercauteren wel iets anders verwacht. Zo zie je ook maar waarom hij weg moest bij Anderlecht. Nu schrik ik daar niet meer van.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen

Elgrecko
Junior
Junior

Bericht door Elgrecko »

Erik-rafc schreef:
02-03-2021 12:29
Het grote probleem is dat Zé terug in de ploeg kwam, there... I said it.

Ga maar na, sinds toen is het fout beginnen gaan en werd de ploeg plots los zand.
En daar Zé zelf niks aan doen, de rest verdraagt hem of kan hem niet rieken of zien. Die corners gisteren, serieus?
Welke match was er nog eens strijd? Rangers thuis. En wie was daar niet bij? Juist.

De keuze wel of niet Zé verscheurt deze groep, zo zie ik het.
Je kan het ook bezien sinds dat Vercauteren er is dat op niks meer trekt

Langhesenne
Kadet
Kadet
Slagzin: Kampioen 2021

Bericht door Langhesenne »

Als iemand zou weten dat er ruzie was in de kleedkamer, moeten ze de persoon die lekt eruit gooien en niet die ruzie maakt in de kleedkamer.

limfizzkit
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Keep cool, diamond dogs rule

Bericht door limfizzkit »

Langhesenne schreef:
02-03-2021 21:54
Als iemand zou weten dat er ruzie was in de kleedkamer, moeten ze de persoon die lekt eruit gooien en niet die ruzie maakt in de kleedkamer.
Dan vrees ik dat ge rap bij een paar spelers staat die de buitenwacht ziet als iconen. Het is toch redelijk duidelijk, niet? Overigens eens met opmerking hierboven dat De Laet als kapitein niet bepaald de juiste vibes uitstraalt. Is ne vechter en waarschijnlijk ene met (terecht) veel invloed in de kleedkamer, al was het maar door zijn ervaring en carrière, maar geen natuurlijke leider, nee. Het verschil met Haroun is op dat vlak groot.

Ik merkte ook op dat bvb Mijoshi heel goed in de groep ligt (bekijk de beelden nog maar eens na zijn goals voor nieuwjaar) en dat in interviews door andere spelers en door Leko letterlijk werd gezegd dat hij het verdiende, zo'n prof etc. En dat diezelfde Mijoshi nu wezenloos voor zich zit uit te staren op de bank. Ik geloof gewoon niet dat Zé weer in de ploeg met de mantel der liefde is bedekt.
Met Ivo en Simen zijn twee criticasters overigens al verdwenen.

millwall1
Junior
Junior

Bericht door millwall1 »

vetartis schreef:
02-03-2021 18:12
millwall1 schreef:
Yoni,ik zal mijn papierke maar terug uit de vuilbak nemen. Was toch voor 3/4 de juist.
Ik zag dit aankomen na de zware match tegen Rangers en de slechte vorm van sommige spelers plus de blessures. Ik ben afgehaakt na de 59 ste minuut. Merci Franky.
je argumenteert met drie dingen waar Vercauteren niet veel vat op heeft, behalve dan misschien de vorm...
Hij blijft wel hardnekkig Lukaku en Boya opstellen ,waar je echt geen bal aan hebt. Daar kan ik niet bij.
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!

buitenbeentje
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door buitenbeentje »

limfizzkit schreef:
03-03-2021 01:11
Langhesenne schreef:
Dan vrees ik dat ge rap bij een paar spelers staat die de buitenwacht ziet als iconen. Het is toch redelijk duidelijk, niet? Overigens eens met opmerking hierboven dat De Laet als kapitein niet bepaald de juiste vibes uitstraalt. Is ne vechter en waarschijnlijk ene met (terecht) veel invloed in de kleedkamer, al was het maar door zijn ervaring en carrière, maar geen natuurlijke leider, nee. Het verschil met Haroun is op dat vlak groot.

Ik merkte ook op dat bvb Mijoshi heel goed in de groep ligt (bekijk de beelden nog maar eens na zijn goals voor nieuwjaar) en dat in interviews door andere spelers en door Leko letterlijk werd gezegd dat hij het verdiende, zo'n prof etc. En dat diezelfde Mijoshi nu wezenloos voor zich zit uit te staren op de bank. Ik geloof gewoon niet dat Zé weer in de ploeg met de mantel der liefde is bedekt.
Kan zijn dat er iemand in de ploeg staat dat je niet goed mee overweg kunt, maar als speler moet je u daar ook over kunnen zetten. Nu alle schuld op Ze steken is ook fout.

vetartis
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: vets are simply the be(a)st
Contacteer:

Bericht door vetartis »

millwall1 schreef:
03-03-2021 07:25
vetartis schreef:
millwall1 schreef:
Hij blijft wel hardnekkig Lukaku en Boya opstellen ,waar je echt geen bal aan hebt. Daar kan ik niet bij.
Ik ook niet, maar dat waren niet uw argumenten om Franky te bedanken :lol:
forever in our shadow...

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

buitenbeentje schreef:
03-03-2021 08:01
limfizzkit schreef:
03-03-2021 01:11
Langhesenne schreef:

Kan zijn dat er iemand in de ploeg staat dat je niet goed mee overweg kunt, maar als speler moet je u daar ook over kunnen zetten. Nu alle schuld op Ze steken is ook fout.
2, het is nu niet dat die lekkers alles kapot spelen,als ze nu eens beginnen met te vegen voor eigen deur.

fourty
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door fourty »

millwall1 schreef:
vetartis schreef:
millwall1 schreef:
IK nog veel minder. 2 Super zwakke pionnen met constant balverlies. Als je dan ook Ampomah nog inbrengt zijn het er al drie.
Onbegrijpelijk voor een coach als Vercauteren. Die moet dat toch ook zien neem ik aan ?

Kalkbrenner
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door Kalkbrenner »

vetartis schreef:
02-03-2021 17:12
Kalkbrenner schreef:
02-03-2021 12:54
richard schreef:
02-03-2021 12:47

Heb je de ballen gezien waar hij achter moest lopen? Dan zou je voor minder beginnen te zeveren! Plus iedereen houdt zijn balleke bij of wordt gewoon naar achter gespeeld! Verschillende keren ging Ze de diepte in alleen durfde niemand de bal geven! Ook Gerkens deed dit en niks kwam er! Begrijp wel dat je dan gefrustreerd geraakt!
Kan zijn, maar er zijn er wel meer die reden hebben om gefrustreerd te zijn als het niet loopt. Het begint al voor de match, iedereen staat armen op elkaar in een kring voorover gebogen naar Ritchie's peptalk te luisteren, behalve Ze. Die staat daar wel bij maar als enige gewoon recht en is ook de enige die niet applaudisseert op het eind... hij zet zichzelf buiten de groep.
Hij loopt er ook redelijk ongeïnteresseerd bij vind ik, hij lijkt me alles behalve zijn vrolijke zelf.

Kreeg toch een mooie assist op een presenteerblaadje van Mbokani. En zijn laatste doelpunt (op Rangers) scoorde hij op assist van Refaelov by the way :shades:
Het frappante verschil vond ik de start van de tweede helft. Die van Antwerp staan wat aan hun ballen te krabben, terwijl die van Leuven nog even intensief opwarmen met de fysical coach.... Daar zit momenteel het verschil: in goesting. En dat zie je aan De Laet, aan Lukaku, aan Refaelov... Waardeloze instelling. En als zij slecht gezind zijn op Lamkel Ze omdat die gefrustreerd zijn bakkes open trekt tijdens de rust, dan moesten ze beschaamd zijn. Want dan spreek je gewoon over bewust slecht spelen...
Als als als.. gaan we nu de spelers met de meest professionele instelling van heel de kern (De Laet en Refaelov) eventjes afbreken ja? Je kan trouwens net hetzelfde zeggen over Ze, of vind je dat het enthousiasme en de goesting daarvan afdruipt misschien? Kijkt heel de match lang al even zuur als Vercauteren zelf.
Bottomline is: van de groepsgevoel en de positieve spirit die in de ploeg zat onder Leko, is onder Vercauteren weinig terug te vinden.
*** loyal to the Royal Antwerp FC since 1981 ***
Against modern football !

Kalkbrenner
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door Kalkbrenner »

fourty schreef:
03-03-2021 11:00
millwall1 schreef:
vetartis schreef:

IK nog veel minder. 2 Super zwakke pionnen met constant balverlies. Als je dan ook Ampomah nog inbrengt zijn het er al drie.
Onbegrijpelijk voor een coach als Vercauteren. Die moet dat toch ook zien neem ik aan ?
Hongla was out dus vandaar Boya, en voor Lukaku is er gewoon geen alternatief nu Juklerod buiten gejaagd werd. Op zich versta ik die keuzes van Vercautern wel. Tenminste toch in die 3-4-2-1 optiek.
Maar als een trainer maar 1 systeem kan (wil) spelen, daar halsstarrig aan vasthoudt, ook al heb je de spelers er niet voor, is het een waardeloze trainer. Zet een 4-3-3 en je had Lukaku en Boya al niet nodig...

Ik vraag mij echt af wat die 90 minuten lang in z'n boekje ligt te krabbelen.
*** loyal to the Royal Antwerp FC since 1981 ***
Against modern football !

Antwerp lad
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door Antwerp lad »

toni schreef:
02-03-2021 18:27
Antwerp lad schreef:
Onder de rust dikke zever in de kleedkamer , met in de hoofdrol....... TADAAAAAA.....Lamkel Zé.
Da zat er al van in het begin aan te komen , maar o wee als ge da durft zeggen :baby:
Daarbij nen trainer waar niks in zit en een dit seizoen gefaald transferbeleid en ge krijgt wat ge nu hebt.
En jij was daar binnen
Nee , maar ik weet wel dat het zo was.
Ging tussen Zé en Verstraeten.
Er zijn spelers die het zich aantrekken dat het ni marcheert , maar evengoed spelers die zitten te lachen na de match en hunne telefoon interessanter vinden.
Dat zorgt ook voor frustratie.
En da gij da gelooft of ni , da kiest ge zelf...
Afbeelding

Who's that riding into the sun
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!

toni
Junior
Junior

Bericht door toni »

Antwerp lad schreef:
03-03-2021 12:11
toni schreef:
Antwerp lad schreef:
En jij was daar binnen
Er zijn spelers die het zich aantrekken dat het ni marcheert , maar evengoed spelers die zitten te lachen na de match en hunne telefoon interessanter vinden.
Zulke reacties gebeuren bij alle ploegen in alle landen
Positief dat ze mekaar op scherp zetten noemen ze dat daar maar wij gaan er weer wilde verhalen over fantaseren

Antwerp lad
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door Antwerp lad »

toni schreef:
03-03-2021 12:24
Antwerp lad schreef:
toni schreef:

En jij was daar binnen
Zulke reacties gebeuren bij alle ploegen in alle landen
Positief dat ze mekaar op scherp zetten noemen ze dat daar maar wij gaan er weer wilde verhalen over fantaseren
Da's heel goe vent , denkt er het uwe van :baby:
Ik kan u zeggen da het ni positief was en is.
Ik ga er verder ook ni over uitwijden , da's ni aan mij.
Afbeelding

Who's that riding into the sun
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!

janssens
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?

Bericht door janssens »

Antwerp lad schreef:
toni schreef:
Antwerp lad schreef:
En jij was daar binnen
Was het nu tijdens de rust of na de match?
Nostalgie is ook niet meer wat het was

Gesloten