Speeldag 29 - 06/03/2021: Royal Antwerp Football Club - Kortrijk [4-2]
Moderator: Moderator Team
Re: Speeldag 29 - 06/03/2021: Royal Antwerp Football Club - Kortrijk[20u45]
Idd Kalkbrenner.
Wij willen VOETBAL zien,wij willen voetbal zien,wij willen voetbal zien,...
Wij willen VOETBAL zien,wij willen voetbal zien,wij willen voetbal zien,...
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!
Dat begint dan wel heel sterk op voetbal te gelijken en dan willen we met z'n allen naar het stadion. Het is net dat wat men tracht te vermijden. Denk ik.Kalkbrenner schreef: ↑04-03-2021 17:29Hij mag onnozel doen wat hij wil, maar dan zal hij net als de rest van de ploeg toch wat beter moeten gaan sjotten, en weer wat goals maken .
Doe mij maar een 4-2-3-1 en zet eens wat meer aanvallende spelers op het veld :
----------------------------Mbokani (of Avenatti)--------------------------------
Ze------------------------------------Refaelov------------------------------Miyoshi
en wie er allemaal achter staat maakt me niks uit. Hoog tijd om aan te vallen, langs links, langs rechts en door het midden, met individuele aktie's, combinatie's én met voorzetten.
Too little too late.
Ik geloof in een vlotte winst, en dan komen de topmatchen. Met Boloni was dat meestal punten gewin, dit seizoen compleet omgekeerd.
Ik hoop op nog eens een vlotte winst met geen tegengoals. Een droge 3-0. Dit om vertrouwen te tanken voor toch wel nog zware matchen die er aankomen. Nog eens een match met goed voetbal met veel druk naar voor.
Hopelijk vinden Mbokani en Refa elkaar terug blindelings en knalt de Zé er ook nog één tegen de touwen.
Hopelijk vinden Mbokani en Refa elkaar terug blindelings en knalt de Zé er ook nog één tegen de touwen.
- redphilly
- Eerste Elftal
- Slagzin: You never drink alone!!
- Contacteer:
Die 2 op 9 mag onze aanpak niet veranderen, blikte FV gisterenmiddag vooruit in GVA
Ik hou mijn hart al vast, ik had eerder gehoopt op een andere aanpak en al zeker een andere ingesteldheid.

Ik hou mijn hart al vast, ik had eerder gehoopt op een andere aanpak en al zeker een andere ingesteldheid.
Schijt aan virologen!
Slechts twee fitte verdedigers, dus misschien dat Franky noodgedwongen toch zal veranderen?
Hadden we Colpaert maar nog...
-
- Scholier
En trouwens.. hoeveel kansen gaat die boya nog krijgen ?
Royal Antwerp FC !
—————————————Butez————————————
———Seck————Le Marchand————De Laet———
———————Hongla—————Verstraete———————
Miyoshi—————Gerkens——————Rafa—————Ze
————————————-Mbokani————————————
———Seck————Le Marchand————De Laet———
———————Hongla—————Verstraete———————
Miyoshi—————Gerkens——————Rafa—————Ze
————————————-Mbokani————————————
Act as One, Play as Champions.
-
- Scholier
Ik hoop geen enkele. Ik probeer nooit mee te doen aan het zoeken van een zwart schaap maar dit is toch overduidelijk dat die Antwerponwaardig is?
Hongla, Haroun, De Sart, Verstraete spelen allen op zijn positie en zijn stukken beter. Ja, ook Verstraete.
- tikkun
- Kadet
- Slagzin: Het is allemaal nogal iets
Boya komt momenteel inderdaad duidelijk tekort, maar ik zou hem nog niet definitief afschrijven. Af en toe nog eens laten invallen en hopelijk volgend seizoen wat beter ingespeeld. Sommigen hebben wat tijd nodig om te ontbolsteren.thecoon1880 schreef: ↑05-03-2021 11:03Ik hoop geen enkele. Ik probeer nooit mee te doen aan het zoeken van een zwart schaap maar dit is toch overduidelijk dat die Antwerponwaardig is?
Hongla, Haroun, De Sart, Verstraete spelen allen op zijn positie en zijn stukken beter. Ja, ook Verstraete.
-
- Top voetballer
Zo'n offensieve wingbacks? ben je gek? Jij wil Vercauteren een hartinfarct bezorgen zeker

*** loyal to the Royal Antwerp FC since 1981 ***
Against modern football !
Dat nu ook weer niet, maar een lichte ongesteldheid die zijn afwezigheid voor de rest van het seizoen bewerkstelligt, mag van mijKalkbrenner schreef: ↑05-03-2021 11:23Zo'n offensieve wingbacks? ben je gek? Jij wil Vercauteren een hartinfarct bezorgen zeker![]()

Act as One, Play as Champions.
-
- Preminiem
- Slagzin: De befkoning der Bosuil
Waarschijnlijk raakt Franky zelf ingedommeld van ons voetbal, in zijn comfortabele trainingsbroek en droomt hij op de bank over sprankelend voetbal. Bij Laszlo Boloni hadden ze iedere week hun huiswerk prima gedaan zowel qua opstelling als taktiek. Ik denk dat we toch kunnen stellen dat we maar tegen zeer weinig tegenstanders echt het gevoel hadden onder te liggen. Die lijn werd nog een beetje doorgetrokken bij zijn opvolger maar nu ?
Ik leef naar deze match toch maar met gemengde gevoelens moest het nu nog op de bosuil zelf te doen zijn, ja dan is daar geen andere optie om het uit te gaan zitten en te genieten van het gedoe naast het veld. Of ik daar nu zo zit om te springen voor mijn tv ? Het kan best wel eens zijn dat ik me er op betrap van gewoon weg te zappen bij deze match ( of zelf indommel natuurlijk
)
Ik leef naar deze match toch maar met gemengde gevoelens moest het nu nog op de bosuil zelf te doen zijn, ja dan is daar geen andere optie om het uit te gaan zitten en te genieten van het gedoe naast het veld. Of ik daar nu zo zit om te springen voor mijn tv ? Het kan best wel eens zijn dat ik me er op betrap van gewoon weg te zappen bij deze match ( of zelf indommel natuurlijk

Royal Antwerp FC en tribune II het onafscheidelijke duo met onnoemlijk veel tekortkomingen, maar als enige in weer en wind, in goede en kwade dagen en duizenden kansen toch altijd de rots in de branding. Het symbool der trouw, paraatheid en eenheid.
Met Boya in uw team hebt ge niks te zoeken in PO1. En zo zijn er nog wel een paar eigenlijk, maar bon, laten we positief blijven.thecoon1880 schreef: ↑05-03-2021 11:03Ik hoop geen enkele. Ik probeer nooit mee te doen aan het zoeken van een zwart schaap maar dit is toch overduidelijk dat die Antwerponwaardig is?
het zal jammer genoeg zoiets worden:
Met lange ballen, want voetballend lukt het niet met deze ploeg.
----------------------------Butez-------------------------------
De Pauw - Batu - Hongla - De Laet - Lukaku
----------------Verstraete ------ Boya--------------------
----------------------------Refealov--------------------------
----------------------LK7------------Mbokani--------------
Ik hoop:
----------------------------Butez-----------------------
Buta ----- Batu ----- De Laet ------ Lukaku
--------------------- Haroun---------------------------
---------Verstraete ------ Hongla ---------------
----------------------Refealov-------------------------
----------------LK7------------Mbokani------------
Als Haroun niet fit is Gerkens in de plek van Hongla en Hongla rijtje naar achter
Met lange ballen, want voetballend lukt het niet met deze ploeg.
----------------------------Butez-------------------------------
De Pauw - Batu - Hongla - De Laet - Lukaku
----------------Verstraete ------ Boya--------------------
----------------------------Refealov--------------------------
----------------------LK7------------Mbokani--------------
Ik hoop:
----------------------------Butez-----------------------
Buta ----- Batu ----- De Laet ------ Lukaku
--------------------- Haroun---------------------------
---------Verstraete ------ Hongla ---------------
----------------------Refealov-------------------------
----------------LK7------------Mbokani------------
Als Haroun niet fit is Gerkens in de plek van Hongla en Hongla rijtje naar achter
Dus dat is echt waar dat Seck,Le Marchand en Gelin gekwetst zijn?
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!
-
- Top voetballer
en Hongla ?
Hongla, Miyoshi Seck en Le Marchand in de ruime selectie.Kalkbrenner schreef: ↑05-03-2021 13:11en Hongla ?
Ook Haroun, Batubinsika en Dieu zitten daar (terug) bij, net als Butez, Beiranvand (en De Wolf).
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
-
- Top voetballer
nog afwachten dus wie er echt wedstrijdfit is..bCnkO schreef: ↑05-03-2021 13:23Hongla, Miyoshi Seck en Le Marchand in de ruime selectie.
Ook Haroun, Batubinsika en Dieu zitten daar (terug) bij, net als Butez, Beiranvand (en De Wolf).
maar stilaan toch wel meer mogelijkheden, dus hopelijk Refaelov, Ze én Mbokani tesamen aan de start. + Miyoshi zal wat veel gevraagd zijn zeker?
Het basiselftal zal meteen het juiste moeten zijn gezien Vercauteren zelden wisselt voor minuut 70.
Roads? Where we are going we don't need roads. (Doc Brown)
Dit heeft weinig met ingespeeld zijn te maken.Nonchalance in uw passing,wandelen ipv lopen en uw manneke niet volgen heeft daar niks mee te maken.tikkun schreef: ↑05-03-2021 11:11Boya komt momenteel inderdaad duidelijk tekort, maar ik zou hem nog niet definitief afschrijven. Af en toe nog eens laten invallen en hopelijk volgend seizoen wat beter ingespeeld. Sommigen hebben wat tijd nodig om te ontbolsteren.thecoon1880 schreef: ↑05-03-2021 11:03Ik hoop geen enkele. Ik probeer nooit mee te doen aan het zoeken van een zwart schaap maar dit is toch overduidelijk dat die Antwerponwaardig is?
- vetartis
- Top voetballer
- Slagzin: vets are simply the be(a)st
- Contacteer:
onder Boloni was de kritiek in de eerste twee seizoenen toch ook dat we geen toppers konden winnen...
forever in our shadow...
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: Met Kwadro ramen en deuren!
Ik begrijp ook niet goed waarom er zo met Bölöni gedweept wordt... Leko zijn voetbal, dat is waar we weer naartoe moeten.
Aanvalleuh
Aanvalleuh
Het is niet nodig te hopen om te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

Fußball ist Fußball und Politik bleibt Politik.

Fußball ist Fußball und Politik bleibt Politik.
Ik zeg het nog eens......systeem trekt op geen kl*ten.( of spelersmateriaal is niet geschikt) Haroun - Hongla is veruit de best mogelijke oplossing op middenveld. Ik vind Verstraete zeer zwak in dit systeem (zeer statisch voor de verdediging spelend, opbouwend zwak, zelden vooruitspelend ). in een 4 mans defensie waar u wingbacks (Buta, Lukaku) de Backs (achter de bal spelend ipv ervoor) zijn zou hij volgens mij veel beter renderen als controleur. We spelen met veel te weinig voetballers. Onder Leko had je driehoek (Hongla, Juklerod, Refaelov) —> voetballer, loper, voetballer en andere kant (Haroun, Miyoshi, Gerkens) —> loper, voetballer, loper. Veruit het meeste gevaar kwam van links. Als je nu ziet..... Boya, Refaelov, Lukaku —> loper, voetballer, loper en Verstraete, Gerkens, Buta/De Pauw —> statisch, loper, loper.
Rafa en Hongla uit de match proberen te houden en er zit niks voetbal in.
In ieder geval, tzal dees systeem blijven en hopelijk geraken we tot in playoff 1. Cmon you reds......
Rafa en Hongla uit de match proberen te houden en er zit niks voetbal in.
In ieder geval, tzal dees systeem blijven en hopelijk geraken we tot in playoff 1. Cmon you reds......