Webmaster schreef:RAFCgirl schreef:redphilly schreef:killatactic schreef:Ik zou gewoon iedereen die mee wil doen zijn gegevens verzamelen en dan een groepsinschrijving doen.
Voor de kledij (aangepaste shirts) kunnen we dan in alle geval zelf zorgen.
We bespreken het woensdag ook even mee in onze meeting en maken dan eventueel een mailadres aan voor de inschrijvingen.
Dit mail adres kan dan geforward worden naar de personen die de gegevens verzamelen en de groepsinschrijving zullen doen.
Wanneer moet dit ten laatste binnen zijn deze groepsinschrijving?
Groepsinschrijving voor de marathon

?
Ik wil dit jaar mijn eerste marathon lopen in Antwerpen en wil er ook een soort sponsortocht van maken tvv ACT.
Mss nog mensen interesse in de marathon in Act t-shirt?
marathon zit er nog ni in, ik ga mijnen dodentocht laten sponsoren maar nog geen exact idee hoe
Bij de ten miles heb je ook nog lady's run en de 5km. Misschien de keuze laten in de groepsinschrijving naar gelang het kunnen van de personen die meedoen.
Voor de dodentocht misschien per km laten sponsoren RAFCgirl of een crowdfunding organiseren waar iedereen een eigen gekozen bedrag kan sponsoren om je te ondersteunen tvv ACT?
Ik doe nu reeds enkele jaartjes de groepsinschrijving voor de Ten Miles voor mijn bedrijf.
Sedert vorig jaar zijn groepsinschrijvingen niet meer via excel lijsten maar rechtstreeks op de website van de A10M.
Je dient hiervoor een groep aan te maken op de pagina (
klik hier). Hiervoor moet je wel de verantwoordelijke en alle nodige gegevens van de vereniging/verantwoordelijke invullen. Eenmaal dit gebeurd is, kan je via deze pagina en klikken op groepsbeheer (inloggen met je groepsgegevens) deelnemers, voor eender welke run, toevoegen.
Groepsinschrijvingen die betaald worden met overschrijving kunnen tot 30 maart inschrijven, deze die online betalen tot 7 april.
In mijn bedrijf kiezen wij ervoor dat er enkel lopers (voor eender welke afstand) toegevoegd kunnen worden door de beheerder van de groep. Je kan dit ook openstellen zodat mensen afzonderlijk inschrijven en zich, door middel van het opgegeven van de groepscode, aanmelden en daardoor “onder de vlag” van deze groep lopen. Dat is een keuze die je moet maken.
Wat betreft de financiële kant van de zaak werken wij bijvoorbeeld met een inschrijvingsformulier en worden de inschrijvingen pas online ingevuld wanneer wij de betaling van de loper ontvangen hebben. Maar, opnieuw, is dit een persoonlijke keuze van de groep (in dit geval ACT1).
P.S. Het hoeft niet enkel de groepsverantwoordelijke te zijn die deelnemers ingeeft. Eender wie met de groepscode en het paswoord kan dit doen (bv. mijn leidinggevende is de verantwoordelijke maar ik doe de administratie en dus de registraties).